Strona 1 z 10

Zmiana taryfy

: 18 cze 2015, o 11:42
autor: Szymon1996
Witam serdecznie.

W tym miesiącu skończyła mi się umowa z plusem, konto zostało zasilone 24 doładowaniami (przez 2 lata). Chciałem zapytać czy teraz jest szansa na zmianę taryfy.

Mam, niestety, taryfę mix6, z konta po każdym doładowaniu znikało mi 20zł na rozmowy, chciałbym zapytać czy mogę w końcu z tego zrezygnować, czy po prostu musze kupić nowy starter.
Szukałem w internecie opcji zmiany taryfy na np. plus na kartę, ale niestety żaden z kodów za 3zł, zmieniających taryfę, nie działa.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.

Re: Zmiana taryfy

: 18 cze 2015, o 12:09
autor: Krzysiek_Plus
Szymon1996, tak, temat był omawiany na forum wielokrotnie np.: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=42& ... ontraktowy

Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

: 4 wrz 2015, o 22:56
autor: max3366
Witam,
Czy taryfa Simplus (*147*10#) została już dezaktywowana? Mam starą taryfę "piszmów dobowy" (*147*36#) i jeszcze miesiąc temu mogłem z niej skorzystać. Teraz jak wpisuje kod *147*10# to taryfa się nie uruchamia. Czy jest sposób aby do niej wrócić? Zależy mi na tej taryfie z powodu pakietu internetowego non stop za 7zł 100 mega. Gdzie po wykorzystaniu limitu spowalniał internet do 4 kB/s ale można było z niego korzystać przez 30 dni. Czy specjalista z plusa może mi jakoś pomóc?

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

: 5 wrz 2015, o 07:25
autor: sl@w_es
Jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *147*10#?

Dla formalności sprawdź (*100#):
- czy konto jest aktywne?
- czy posiada dodatnią wartość (minimum 1,50 zł - koszt zmiany taryfy)?

Jeśli nie możesz zmienić taryfy kodem zaloguj się do Plus Online, wejdź z zakładkę Konto i formalności, a następnie z belki poniżej otwórz zakładkę Taryfy. Sprawdź czy na liście taryf możliwych do aktywacji znajduje się Simplus.

W najnowszej taryfie PNK bez limitu za 5 zł możesz korzystać z pakietu 300 MB, a za 7 zł masz 500 MB i wszystko jest Non Stop. Poza tym są w niej jeszcze inne plusy, przy których możliwości taryfy Simplus wypadają mało interesująco.
Zmiana taryfy na najnowszą spowoduje, że nie wrócisz do ŻADNEJ starszej taryfy.

Powyższe informacja to tylko sugestia; co byś nie zrobił to zawsze będzie to Twoja decyzja.

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

: 5 wrz 2015, o 10:34
autor: max3366
Konto jest aktywne, oraz mam środki na koncie. Wyskakuje komunikat: "usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Na plus Online nie ma w tej zakładce żadnej innet taryfy, wyświetla się tam tylko moja aktywna (czyli PiszMow).

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

: 5 wrz 2015, o 10:37
autor: sl@w_es
A jaki jest stan konta, bo trudno uwierzyć, aby w Plus Online nie było możliwości przejścia choćby do najnowszej taryfy?

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

: 5 wrz 2015, o 11:06
autor: max3366
Stan na tą chwilę to 32 zł. Wpisałem kod ze strony na migrację na najnowszą taryfę i zadziałało. Zamykam temat :) Dziękuję za pomoc sl@w_es :D

Plush bez limitu zmiana taryfy.

: 2 gru 2015, o 15:17
autor: a4tech
Witam moja obecna taryfa to Plush bez limitu. Chciałbym dokonać zmiany na taryfę "Plus bez limitu" a potem uaktywnić "plus rok ważności konta". Istnieje taka możliwość ?. Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"

Re: Zmiana taryfy

: 2 gru 2015, o 16:07
autor: Joanna_Plus
Witaj a4tech,
a4tech pisze:Istnieje taka możliwość ?
Tak.
a4tech pisze:Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Posiadasz środki pozwalające na pokrycie kosztów zmiany taryfy?

Re: Zmiana taryfy

: 2 gru 2015, o 18:44
autor: a4tech
Witam ponownie. Powodem był brak środków. Taryfa została zmieniona na plus na kartę bez limitu. Dziękuje za pomoc.

Re: Zmiana taryfy

: 2 gru 2015, o 18:56
autor: Joanna_Plus
a4tech,

ponieważ widoczna była opcja zmiany taryfy na Nowy Plus Internet na Kartę, która jest bezpłatna, to właśnie podejrzewałam, że przyczyna tkwi w saldzie konta ;-).

Zmiana taryfy a ważność konta

: 4 gru 2015, o 12:22
autor: aupol
Chciałbym dokonać zmiany taryfy z Plus Na Kartę Więcej przez Rok na Plus na Kartę bez limitu. Interesuje mnie jaka będzie ważność konta dla połączeń wychodzących jeśli teraz są ważne do 2016-07-12 ? W Regulaminie jest taki zapis:
Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta albo Rok Ważności Konta II po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy PnK bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.
Co konkretnie oznacza ten zapis ? Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany czy będą to 30 dni ?

Re: Zmiana taryfy

: 4 gru 2015, o 12:37
autor: Joanna_Plus
aupol,
aupol pisze:Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany
Nie.

Re: Zmiana taryfy

: 4 gru 2015, o 12:38
autor: aupol
W takim razie ile będzie ważne konto ?

Re: Zmiana taryfy

: 4 gru 2015, o 12:48
autor: Joanna_Plus
aupol,

30 dni.