Strona 5 z 10

Zmiana taryfy

: 4 mar 2017, o 01:27
autor: luk52
Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zmiany taryfy z mix 6duo na jakąś korzystniejszą?

Re: Zmiana taryfy

: 4 mar 2017, o 07:25
autor: wlodarek1
Trzeba jednak najpierw wykonać wszystkie obowiązkowe doładowania....

Re: Zmiana taryfy

: 6 mar 2017, o 11:12
autor: Joanna_Plus
luk52,
wlodarek1 pisze:Trzeba jednak najpierw wykonać wszystkie obowiązkowe doładowania....
Jeżeli zostały wykonane wszystkie zasilenia wynikające z kontraktu, to wówczas można dokonać migracji do oferty Plus na Kartę i taryfy Ja+ na Kartę: http://www.plus.pl/documents/16/848e317 ... _Karte.pdf.
W przypadku oferty Plus Mix zmiana taryfy możliwa jest tylko przy przedłużeniu umowy.

zmiana taryfy

: 25 paź 2017, o 11:52
autor: setpoint13
Witam, posiadam obecnie aktywną taryfę PnK nez limitu, nie mogę znaleźć nic na temat, jak zmienic taryfę na ja+na kartę w opcji rozmowy i smsy-y bez limitu do wszystkich sieci i 6Gb internetu, jest podany kod *147*21# dla wszystkich opcji, mozna prosic o pomoc? Pozdrawiam

Re: Zmiana taryfy

: 25 paź 2017, o 12:06
autor: Joanna_Plus
Witaj setpoint13,
setpoint13 pisze:jest podany kod *147*21#
Za pomocą tego kodu dokonasz zmiany taryfy na Ja + na Kartę. Koszt - 5 zł. Szczegóły zaś w regulaminie: https://www.plus.pl/documents/16/6c67a2 ... -KARTE.pdf.
Ważne: po zmianie nie będzie możliwości powrotu do oferty Plus na Kartę bez limitu. Ponadto jeżeli aktualnie posiadasz włączone jakieś pakiety/promocje, to z chwilą migracji zostaną one dezaktywowane.
setpoint13 pisze:opcji rozmowy i smsy-y bez limitu do wszystkich sieci i 6Gb internetu
Tę promocję aktywujesz zaś kodem *136*11*23# - koszt: 29 zł / ważność: 30 dni (usługa cykliczna): https://www.plus.pl/documents/16/f30c60 ... MS-6GB.pdf.

Zestawienie wszystkich promocji i pakietów w poszczególnych taryfach, znajdziesz w naszym FAQ.

Zmiana taryfy.

: 11 sty 2018, o 10:44
autor: Snickers29
Witam serdecznie, aktualnie posiadam taryfę NOWY PLUS INTERNET NA KARTĘ i w nim aktywny pakiet "Nocny transfer - 200GB", chciałbym tą taryfę zmienić na JA + INTERNET NA KARTĘ w której zawarty również jest ten pakiet, i pytanie jest, czy jak zmienię to pakiet ulegnie dezaktywacji i na nowo trzeba będzie aktywować?

Re: Zmiana taryfy

: 11 sty 2018, o 11:38
autor: Joanna_Plus
Witaj Snickers29,
Snickers29 pisze:czy jak zmienię to pakiet ulegnie dezaktywacji
Nie.

Bez Limitu

: 26 mar 2018, o 17:43
autor: 34mb
Witam

chciałbym zmienić moja stara taryfę na

Bez Limitu min/sms/mms do wszystkich
6 GB internetu

moje pytania sa nastepujce

1 - czy 6 GB internetu odnawia sie co miesiac
2 - czy musze co miesac doladowywac po 30 zl
3 - czy moge zaladowac np za 100 zl i przez trzy miesiace bedzie mi pobierana kwota 30 zl

Re: Bez Limitu

: 26 mar 2018, o 17:53
autor: Joanna_Plus
Witaj 34mb,

jaką taryfę aktualnie posiadasz? Simplus - tak jak w opisie profilu? Rozumiem, że zmiany chcesz dokonać na Ja + na Kartę I i aktywować promocję Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB. Ta wielkość pakietu internetowego będzie wystarczająca?

Re: Bez Limitu

: 26 mar 2018, o 18:18
autor: 34mb
Zgadza się mam Taryfa Simplus i chce zmienic Ja + na Kartę I i aktywować promocję Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB.
A czy ta wielkosc pakietu mi wystarczy to sie okaze w praniu
no i czy moge doladowac konto 100 zl i z tej kwoty byly by pobierane srodki na pakiety

Re: Bez Limitu

: 26 mar 2018, o 21:47
autor: misiu-182
Dobry wieczór.
Moim zdaniem lepiej przejść do taryfy Nowy Plush. W tej taryfie "No limit" kosztuje 25 zł (w taryfie Ja+na kartę I - 29 zł) a dodatkowo jest tam pakiet internetowy 10 GB. Tak wiec taniej i więcej. Można oczywiście ładować rzadziej większymi kwotami (nie trzeba co miesiąc) a wszystko odnawia się automatycznie jezeli są środki na koncie. Dodatkowo można włączyć promocję "Piąte doładowanie gratis" a wtedy koszt miesięczny pakietu spada o 25%. Co jakiś czas dostępne są również inne promocje do doładowań np +50% gratis do kwoty doładowania, co jeszcze bardziej obniża miesięczne koszty pakietu. Do taryf Plusha przechodzi się tak samo jak do taryf Plusa. Można za pomocą kodu, przez aplikację "Plus online", a także poprzez kontakt z BOK.
Pozdrawiam.

Re: Zmiana taryfy

: 27 mar 2018, o 10:24
autor: Joanna_Plus
34mb,
34mb pisze:1 - czy 6 GB internetu odnawia sie co miesiac
Tak, promocja jest usługą cykliczną i odnawia się co 30 dni, o ile oczywiście konto numeru jest aktywne, a saldo konta pozwala na pokrycie kosztów kolejnej aktywacji.
34mb pisze:2 - czy musze co miesac doladowywac po 30 zl
3 - czy moge zaladowac np za 100 zl i przez trzy miesiace bedzie mi pobierana kwota 30 zl
W tej taryfie dostępna jest usługa Rok Ważności Konta, w której to po dodaniu usługi i zasileniu konta w ciągu 30 dni kwotą minimum 5 zł, ważność numeru jest nadawana na +365 dni i wówczas nie ma konieczności comiesięcznego zasilenia konta. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/documents/16/9aa815 ... _Konta.pdf.
34mb pisze:A czy ta wielkosc pakietu mi wystarczy to sie okaze w praniu
Zapytałam, ponieważ tak jak już napisał misiu-182, mamy w ofercie jeszcze taryfę Nowy Plush, a w niej promocję Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Wszelkie usługi obniżające koszty w poszczególnych planach cenowych znajdziesz w naszym FAQ.

Ważne: w przypadku zmiany taryfy nie będzie możliwości powrotu do aktualnie posiadanego planu cenowego. Wszystkie aktualnie dostępne pakiety i promocje w chwili migracji, zostaną wyłączone.

Zamieszałem z nową taryfą

: 16 kwie 2018, o 16:55
autor: sumix
Postanowiłem na numerze zapasowym zmienic taryfe i skorzystać z jej dobrodziejstw.

Pierwsze co to wlaczylem uslugi za 0 pln na rozmowy do wszystkich po doladowaniu za 25 pln.
Na klawiaturze telefonu wpisz kod *136*11*02#
Po chwili przeskrolowalem niżej i zmieniłem taryfę kodem *147*26#

Finalnie pobrane zostało 25 pln i moje rozczarowanie. Okazało się, że ten kod aktywował pakiet w starej taryfie a późniejsza zmiana taryfy skasowała ten pakiet.
Rozumiem, pomyliłem się. Normalne, jesteśmy ludźmi. Jednak w przypadku pomyłek zawsze można je poprawić. Możemy ?
Konsultant na infolinii mówi, że nic nie da się zrobić i środki przepadły i to moja wina. Bo system. Regulamin itd.

Nie chce mi się w to wierzyć. Nie takiego podejścia oczekują abonenci od partnera w 2018 roku.
Znajdzie się miejsce na ludzki odruch ? Można to wyprostować ?

Re: Zmiana taryfy

: 16 kwie 2018, o 17:15
autor: Joanna_Plus
sumix,

decyzję w kwestii ewentualnego zwrotu środków, może podjąć Departament Reklamacji. Opisz sytuację i wraz z danymi oraz numerem telefonu, prześlij przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Spróbuję wówczas przyspieszyć sprawę.

Re: Zmiana taryfy

: 16 kwie 2018, o 17:26
autor: sumix
Numer zagadnienia: 180416-000961

Dziękuje.