Zawieszona promocja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Zawieszona promocja

Post autor: Pugilares »

Od paru miesięcy korzystałem z promocji "Rozmowy, SMSy bez limitu i 0,5 GB". Wczoraj miało nastąpić automatyczne przedłużenie na kolejne 30 dni. Ale ja przestałem już potrzebować 0,5 GB. Więc tuż przed odnowieniem promocji ""Rozmowy, SMSy bez limitu i 0,5 GB" aktywowałem promocję "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich". Otrzymałem SMSy potwierdzające aktywowanie "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich". Po paru godzinych przyszedł do mnie SMS, że "Promocja "Rozmowy i SMSy bez limitu i 0,5 GB nie została aktywowana na kolejne 30 dni z powodu braku wystarczających środków na koncie lub...". Faktycznie, na koncie było mniej niż 35 zł (i bardzo dobrze). Loguję się do e-bok i widzę, że mam aktywną promocję "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich", a promocja "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" jest zawieszona.
Pytanie następujące - co się stanie za 30 dni, jeżeli na koncie będzie ponad 35 zł? Czy będą aktywne obie promocje? I ogólnie, jak to działa - czy promocje "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" oraz "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich" mogą się nakładać i co mi to daje?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,
Pugilares pisze:Pytanie następujące - co się stanie za 30 dni, jeżeli na koncie będzie ponad 35 zł?
Zgodnie z regulaminem:
24. Jeżeli po upływie 30 dni Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji i/lub skończył się okres ważności konta, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 30 dni.
25. Jeśli w ciągu 30 dni od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do pobrania opłaty, Promocja zostanie automatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS.
Jeżeli w tych 30-tu dniach, na koncie numeru pojawia się odpowiednia kwota, promocja ulegnie odnowieniu.
Pugilares pisze:Czy będą aktywne obie promocje? I ogólnie, jak to działa - czy promocje "Rozmowy, SMSy i 0,5 GB" oraz "Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich" mogą się nakładać i co mi to daje?
Mogą, dlatego niepotrzebny wariant należy wyłączyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrzej25082
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 paź 2017, o 10:49

Ja+Internet 2GB/10zł (Zawieszona)

Post autor: andrzej25082 »

Witam. Mam problem z internetem w mixie. Mam pakiet cykliczny 2gb za 10 zł co miesiąc. Powinien mi się sam odnowić ale napisane jest, że zawieszony. Nie wiem dlaczego. Czy jak doładuje kwotę 30 zł (tyle co w umowie) to internet się "odwiesi" ? Bo nie ukrywam, że potrzebuje go bardzo.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2017, o 11:40 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1186
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Ja+Internet 2GB/10zł (Zawieszona)

Post autor: Ron »

Zgodnie z Regulaminem:

Pakiet cykliczny ulega odnowieniu po upływie Okresu Ważności Pakietu pod warunkiem, że Abonent Mix posiada na koncie odpowiednie środki pozwalające na pobranie opłaty za dany pakiet cykliczny.
Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia pakietu i/lub skończył się okres ważności konta (konto nie będzie aktywne), nie zostanie pobrana opłata za jej odnowienie, a możliwość korzystania z pakietu zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni).

Masz teraz 30 dni od dnia zawieszenia na doładowanie konta i opłata za pakiet internet zostanie automatycznie pobrana.
Pamiętaj, aby korzystać z pakietu Internet, musisz mieć ważność konta na połączenia wychodzące i minimum 1 grosz. Kodem *136# sprawdzisz ważność pakietu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj andrzej25082,
andrzej25082 pisze:Powinien mi się sam odnowić ale napisane jest, że zawieszony. Nie wiem dlaczego.
Ile wynosił stan konta w chwili zakończenia dotychczasowej ważności tego pakietu? Konto numeru było wówczas aktywne (posiadało zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Zawieszona promocja

Post autor: maciej80rsl »

Dzień dobry,

Nie będę zakładał nowego wątku, prośba o wsparcie jak poniżej.

W dniu 04/06/2020 doładowałem konto Plush kwotą 30zł. Tego samego dnia próbowałem aktywować pakiet Rozmowy, SMS,MMS bez limitu i 15 GB *136*11*9096#, jednak pojawiała się informacja o niemożności aktywacji pakietu. Zatem aktywowałem pakiet Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07#. Kwotę z konta pobrano, pakiet aktywowano. Dnia 07/06/2020 otrzymałem sms z informacją o niemożności aktywacji pakietu Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07# a sprawdzenie statusu promocji i pakietów *136# pokazuje informację: Aktywne promocje: Bez limitu i 15GB (zawieszona). Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (limit 10GB, w tym limit UE 2,65GB) 04-07-2020 18:06, Rabat Video 30 dni.

Co to oznacza i jak odwiesić aktualny pakiet?

Pozdrawiam,
Maciej
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1186
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Ron »

@ maciej80rsl,
Posiadałeś już aktywny pakiet "Bez limitu i 15 GB" w poprzednim miesiącu ??
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Zawieszona promocja

Post autor: maciej80rsl »

Ron pisze:Posiadałeś już aktywny pakiet "Bez limitu i 15 GB" w poprzednim miesiącu ??
Chyba tak, chociaż pewności nie mam. Być może był to pakiet Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07#. Tego kodu, *136*11*07#, używam ponad 2 lata i nigdy nie było z nim problemów do bodajże marca tego roku kiedy to pojawiały się informacje o niemożności aktywacji ww. pakietu. Wtedy używałem kodu *136*11*9096# i wszystko było ok. Reasumując, kodów używam naprzemiennie, więc nie pamiętam, który pakiet był aktywny w zeszłym miesiącu.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1186
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Ron »

No właśnie pakiet "Bez limitu i 15 GB" jest pakietem cyklicznym samoodnawialnym. Dlatego masz informację, że jest zawieszony. Zawieszenie w/w pakietu trwa do 30 dni.
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Zawieszona promocja

Post autor: maciej80rsl »

Ron pisze:No właśnie pakiet "Bez limitu i 15 GB" jest pakietem cyklicznym samoodnawialnym. Dlatego masz informację, że jest zawieszony. Zawieszenie w/w pakietu trwa do 30 dni.
Zaraz, sprawdzałem aktywne pakiety kodem *136# oraz stanu i ważności konta kodem *100# w dniu 04/06/2020. Promocji aktywnych na dzień 04/06/2020 brak, kwota na koncie 30zł. Nadmienię iż w pierwszym poście dokładnie napisałem co zrobiłem...

Zatem jak to możliwe, że pobrano mi 25 zł za aktywację pakietu Internet 10 GB, rozmowy,SMS,MMS bez limitu *136*11*07# w dniu 04/07/2020 a zawieszono w dniu 07/06/2020 pakiet Rozmowy, SMS,MMS bez limitu i 15 GB *136*11*9096#?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciej80rsl,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciej80rsl
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11

Re: Zawieszona promocja

Post autor: maciej80rsl »

Joanna_Plus pisze:Witaj maciej80rsl,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Rozumiem, dziękuję za szybką reakcję, formularz uzupełniony i wysłany.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zawieszona promocja

Post autor: Joanna_Plus »

maciej80rsl,
maciej80rsl pisze:formularz uzupełniony i wysłany
Podaj proszę numer zagadnienia, poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ