Problem z połączeniami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 sty 2017, o 12:28
Re: Problem z połączeniami.
Proszę wogóle o zniesienie wszystkich blokad w tym zakresie, to znaczy wszelakich numerów zaczynających się od 19XXX, lub kierunkowego po którym następuje wymieniona sekwencja. Jeśli nie jest to możliwe, proszę napisać wprost, wyciągnę wnioski.
ps. Doceniam to, że cokolwiek w tej sprawie zaczęło się dziać. Szkoda tylko że do sensowniejszych działań potrzebne było udanie się tutaj. Takie sprawy powinno się załatwiać ścieżką standardową.
Nie chcę kończyć 7letniej współpracy no ale cuż zrobić...
ps. Doceniam to, że cokolwiek w tej sprawie zaczęło się dziać. Szkoda tylko że do sensowniejszych działań potrzebne było udanie się tutaj. Takie sprawy powinno się załatwiać ścieżką standardową.
Nie chcę kończyć 7letniej współpracy no ale cuż zrobić...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
beznik,
proszę prześlij mi numery i godziny połączeń, które dziś próbowałeś zrealizować. Tutaj formularz.
proszę prześlij mi numery i godziny połączeń, które dziś próbowałeś zrealizować. Tutaj formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
O nie nie. Drugi raz nabrać się nie dam.
Podałem wcześniej konkretny numer i został odblokowany tylko i wyłącznie ten podany. Czyli gdy podam następne, to państwo odblokujecie kolejne i kolejne tak?
Nie da się na prawdę po prostu znieść limitów? Toż to jakiś absurd.
:P
Gdy za jakiś czas dajmy na to zmienię bank i będzie miał numer boku podobny do obecnego to też będę musiał to osobno państwu zgłaszać?
A gdy znajdę się w obcym mieście i będę chciał skorzystać z taksówki to co?
Zadzwonić na biuro obsługi, gdzie czasem konsultanci odbierają po 40 minutach a i reakcji żadnej przez kilka tygodni?
Serio, jeśli państwa domyślną polityką jest blokowanie, nie da się jej zmienić nawet konkretnemu abonentowi na wyraźną prośbę to proszę to napisać a nie ściemniać.
Podałem wcześniej konkretny numer i został odblokowany tylko i wyłącznie ten podany. Czyli gdy podam następne, to państwo odblokujecie kolejne i kolejne tak?
Nie da się na prawdę po prostu znieść limitów? Toż to jakiś absurd.
:P
Gdy za jakiś czas dajmy na to zmienię bank i będzie miał numer boku podobny do obecnego to też będę musiał to osobno państwu zgłaszać?
A gdy znajdę się w obcym mieście i będę chciał skorzystać z taksówki to co?
Zadzwonić na biuro obsługi, gdzie czasem konsultanci odbierają po 40 minutach a i reakcji żadnej przez kilka tygodni?
Serio, jeśli państwa domyślną polityką jest blokowanie, nie da się jej zmienić nawet konkretnemu abonentowi na wyraźną prośbę to proszę to napisać a nie ściemniać.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
beznik,
przykłady zdarzeń/sytuacji potrzebne są technikom do zweryfikowania rodzaju problemu.
przykłady zdarzeń/sytuacji potrzebne są technikom do zweryfikowania rodzaju problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z połączeniami gdy sieć 3g
Witam mam problem z połączeniami ptYchofAcymi i wychodAcymi gdy sieć ustawiona jest na èg lub LTE. Działa ok tylko na 2g. Kiedy chce wykonać połączenie nagle urywa i nikt nie może się do mnie dodzwonić proszw o pomoc
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 10:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
Witaj monikaer,
od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Jakiej lokalizacji dotyczy? Model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia sytuacja się powiela?
od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Jakiej lokalizacji dotyczy? Model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Problem zaczął się pojawiać od około miesiąca. Odkryłam niedawno że dzieje się tak tylko na 3g u LTE jak w ustawieniach mam 2g jest ok. Jeśli zmienię i włączę internet coś popatrzę wyłączę to później już nam problem z połączeniem łączy i urywa podobnie jak ktoś do mnie chce Się dodzwonić. Taki mam tel xiaomi redmi 3s.lokalizacja Tarnobrzeg
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
monikaer,
a jak wygląda ta kwestia:
a jak wygląda ta kwestia:
Joanna_Plus pisze:Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia sytuacja się powiela?
Wcześniej w tym telefonie wszystko działało prawidłowo?monikaer pisze: mam tel xiaomi redmi 3s
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
To jedyna karta która była w telefonie . Nie testowałam jeszcze innej karty ani tej karty w innym tel. Sprawdzę to
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
monikaer,
Czekam zatem na informację.monikaer pisze:Sprawdzę to
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Sprawdziłam kartę z Play u działało wszystko ok. Wymieniłam już swoją kartę na nową i nadal kiedy jest na LTE lub na 3g bo jakimś czasie mam problem z połączeniem się i do mnie też się nie da dodzwonić.wracajac na 2g wszystko jest ok
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
monikaer,
a jak wygląda ta kwestia:
a jak wygląda ta kwestia:
Joanna_Plus pisze:Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Nie wiem ciężko jest to sprawdzić bo to nie dzieje się od razu. Jak korzystam z wifi LTE działa i jest ok a jak włączę transmisje i mammografia na LTE to z czasem nie da się do mnie dodzwonić i ja również nie moge
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
monikaer,
prośba zatem o weryfikację czy sytuacja występuje również w innym telefonie i po teście o informację zwrotną.
prośba zatem o weryfikację czy sytuacja występuje również w innym telefonie i po teście o informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z połączeniami.
Witam. Dzisiaj tj. 14.10.2017. Byłem blisko zasięgu LTE oraz gsm. Przez pół dnia byłem zalogowany do sieci. Dzwoniło kilka osób oraz wysyłali smsm ale usłyszeli komunikat że abonent poza zasięgiem sieci,sms również nie doszedł. Natomiast ja mogłem dzwonić wysyłać sms. Najbliższy bts ID: 32999 oraz ID: 30508. Telefon ustawiony w trybie lte/3g/gsm. Telefon na karte. Na koncie abonenckim również abonament ok 800m w lini prostej obsługujące te same stacje na tym terenie. Nie wiem czy to była kilkugodzinne przeciążenie sieci czy chwilowa awaria. Pozdrawiam