Teraz jest 23 lip 2018, o 10:59

Zostaw Kontakt





Problem z połączeniami.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1290
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 296 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post16 paź 2017, o 09:44

grzefik, sprecyzuj proszę jeszcze lokalizację (miejscowość, ulica), w której wystąpiła opisywana sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Robert1985

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 14:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK bez limitu
  • Model telefonu: Huawei Mate 10 Lite

Wybrany numer nie istnieje

Post19 kwi 2018, o 15:11

Witam

Podczas rozmowy telefonicznej osoby które w tym samym momencie próbują się ze mną połączyć słyszą komunikat „wybrany numer nie istnieje”, informacja ta pojawia się niezależnie od tego:
-z jakiej sieci te osoby dzwonią
-w jakim dniu oraz czasie są wykonane połączenia
-z jakiej lokalizacji dzwonią i w jakim ja jestem miejscu
-z jakiego aparatu telefonicznego korzystam
Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.


Poproszę o rozwiązanie mojego problemu.

Jeżeli zamieszczony temat jest umiejscowiony błędnie to przepraszam i proszę o jego przeniesienie do odpowiedniego działu.
Ostatnio edytowano 19 kwi 2018, o 15:22 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 15:26

Witaj Robert1985,

czyli sytuacja występuje tylko wtedy, gdy prowadzisz inną rozmowę?
Robert1985 napisał(a):Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.

W jakich wariantach ta usługa jest włączona?
Poczta głosowa jest aktywna na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Robert1985

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 14:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK bez limitu
  • Model telefonu: Huawei Mate 10 Lite

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 15:35

Witam

Sytuacja występuje tylko wtedy gdy prowadzę inną rozmowę, usługa "Kto dzwonił" jest włączona w taryfie Plus Na Karytę-bez limitu, poczta głosowa: Mam Poczte MMS.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 15:45

Robert1985,

nie chodziło mi o informację o aktywnej taryfie, tylko o tym jakie warianty usługi Kto dzwonił, aktualne są włączone na tym numerze.
Spróbuj proszę ewentualnie wyłączyć usługę Notka SMS bezpłatnym kodem *122*00*03#. Po potwierdzeniu jej dezaktywacji przeloguj urządzenie (wył./wł.) i zweryfikuj proszę czy sytuacja nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Robert1985

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 14:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK bez limitu
  • Model telefonu: Huawei Mate 10 Lite

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 15:49

Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 15:58

Robert1985,
Robert1985 napisał(a):Mam również uruchomioną usługę „Kto dzwonił” ale nie otrzymuję żadnych informacji.

Robert1985 napisał(a):Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY usługi Kto Dzwonił jest wyłączona.

Robert1985 napisał(a):Mam Poczte MMS.

Krzysiek_Plus napisał(a):MarcinM usługa "Kto dzwonił" nie będzie wysyłała wiadomości SMS w przypadku gdy połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową.

viewtopic.php?f=99&t=8583&hilit=kto+dzwoni%C5%82&start=15#p64764
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
Robert1985(19 kwi 2018, o 18:37)
Offline
Avatar użytkownika

Robert1985

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 19 kwi 2018, o 14:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK bez limitu
  • Model telefonu: Huawei Mate 10 Lite

Re: Problem z połączeniami.

Post19 kwi 2018, o 18:38

Serdecznie Dziękuję za pomoc,wszystko działa teraz elegancko i moje problemy zostały rozwiązane.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post20 kwi 2018, o 09:17

Robert1985,

cudownie :-). Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

abrakadabrax

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 cze 2018, o 20:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

problem z połączeniem na numer t mobile

Post14 cze 2018, o 20:11

Witam. Mam problem z połączeniem na numer w sieci t mobile. Za każdym razem otrzymuję komunikat, że mam nie aktywne konto, żeby spróbować z innego telefonu, ... Mam telefon na kartę, co miesiąc doładowuję i jak najbardziej mam konto aktywne, poza tym na numery z innych sieci uzyskuję połączenia bez problemów. W czym problem ?
Ostatnio edytowano 15 cze 2018, o 09:05 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post15 cze 2018, o 09:09

Witaj abrakadabrax,
abrakadabrax napisał(a):Mam problem z połączeniem na numer w sieci t mobile.

To jest jakiś numer specjalny czy numer prywatnej osoby?
abrakadabrax napisał(a):Za każdym razem otrzymuję komunikat, że mam nie aktywne konto, żeby spróbować z innego telefonu

Podaj proszę dokładną treść powyższego komunikatu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aros32

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 23:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z połączeniami.

Post17 cze 2018, o 19:22

Mam problem z połączeniami na numerze, który został przeniesiony z Play do Plush. Problem polega na tym, że ktokolwiek chce zadzwonić na ten numer z sieci Play, słyszy komunikat "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje". Abonenci Plusa i Orange mogą się dodzwonić bez problemu. Przypuszczam, że abonenci T-mobile również. Problem dotyczy sieci Play i wirtualnych działających na Play np Virgin Mobile. Myślę, że Play zwalniając numer coś zrobił źle i to spowodowało problem. Czy mogę prosić o pomoc i podpowiedź jak to wyprostować?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post18 cze 2018, o 09:02

aros32,

prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
aros32 napisał(a):Problem polega na tym, że ktokolwiek chce zadzwonić na ten numer z sieci Play, słyszy komunikat "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje".

- przykład powyższej sytuacji (numer, który dzwonił, datę i godzinę połączenia).
W temacie maila koniecznie napisz forum i podaj swój nick.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aros32

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 23:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Problem z połączeniami.

Post18 cze 2018, o 18:34

Bardzo dziękuję za szybką reakcję. Szczegóły przesłałem pod wskazany adres.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19192
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Problem z połączeniami.

Post19 cze 2018, o 09:02

aros32,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.

Edycja: sytuacja nie powinna już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dycio, Google Adsense [Bot] i 39 gości