Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja karty microSIM
Magdalena_26,
- jaki komunikat pojawił się po wysłaniu wiadomości SMS, o której pisała Joanna_Plus?
- jaki komunikat pojawił się po wysłaniu wiadomości SMS, o której pisała Joanna_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06
Re: Aktywacja karty microSIM
"Wiadomość nie została wysłana"
Re: Aktywacja karty microSIM
Magdalena_26,
- wygląda na to, że z poziomu swojego urządzenia masz zablokowaną możliwość wysyłania SMS na krótkie numery.
Sprawdź w ustawieniach dla wiadomość SMS lub spróbuj wysłać tę wiadomość z innego numeru naszej sieci.
- wygląda na to, że z poziomu swojego urządzenia masz zablokowaną możliwość wysyłania SMS na krótkie numery.
Sprawdź w ustawieniach dla wiadomość SMS lub spróbuj wysłać tę wiadomość z innego numeru naszej sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06
Re: Aktywacja karty microSIM
Dalej nie mogę wysłać, pokazuje się komunikat że wiadomość zostanie wysłana gdy usługa będzie dostępna.
Re: Aktywacja karty microSIM
Magdalena_26,
- wiadomość wysyłasz ze swojego numeru?
- wiadomość wysyłasz ze swojego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 16 kwie 2017, o 17:06
Re: Aktywacja karty microSIM
Tak. Wysyłam z telefon u na którym jest aktywna stara karta sim i została wysłana lecz nie dostałam potwierdzena o aktywowaniu nowej karty sim.
EDIT: Karta jest już aktywna
EDIT: Karta jest już aktywna
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, o 17:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Aktywacja karty microSIM
Magdalena_26,
- to dobra wiadomość. Cieszę się, że już możesz korzystać z nowej karty SIM.
- to dobra wiadomość. Cieszę się, że już możesz korzystać z nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam.
Ja też mam problem z aktywacją swojej karty microSim.
Jakiś tydzień przed świętami byłem w salonie plusa i poprosiłem o pełną rejestracje numeru oraz wymianę karty SIM.
Zapłaciłem, dostałem nową kartę lecz ta nadal nie jest aktywna, stara karta jest aktywna i na nią przychodzą wszystkie połączenia i wiadomości.
Proszę o pomoc :)
Ja też mam problem z aktywacją swojej karty microSim.
Jakiś tydzień przed świętami byłem w salonie plusa i poprosiłem o pełną rejestracje numeru oraz wymianę karty SIM.
Zapłaciłem, dostałem nową kartę lecz ta nadal nie jest aktywna, stara karta jest aktywna i na nią przychodzą wszystkie połączenia i wiadomości.
Proszę o pomoc :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj skiru91,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta SIM nadal nie loguje się do sieci?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) nowa karta SIM nadal nie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Telefon ze starą kartą SIM wyłączona, nowa simka nie loguje się do sieci. Taki stan jest od samego początku - od wyjścia z salonu Plusa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
skiru91,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej karty SIM,
- numer seryjny nowej karty SIM,
- adres placówki, w której nastąpiła wymiana karty.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej karty SIM,
- numer seryjny nowej karty SIM,
- adres placówki, w której nastąpiła wymiana karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam!
W dniu wczorajszym, wraz z Żoną, wymienialiśmy karty SIM dla 2 numerów na nanoSIM. Wymiana odbyła się w salonie Plusa.
Obydwa numery są zarejestrowane na Żonę i mają aktywną taryfę Nowy Plush. Na jednym numerze wszystko odbyło się bez problemu, po kilkunastu minutach stara karta przesłała być aktywna, a po zmianie na nową numer aktywował się poprawnie. Natomiast z drugim numerem ciągle występuje problem. Stara karta jest ciągle aktywna pomimo, że minęły już ponad 24 godziny, a po włożeniu nowej otrzymujemy komunikat "karta nie aktywna". Kilkukrotne włączanie i wyłączanie telefonu nie pomaga.
Wygląda na to, że przez przypadek pracownica salonu Plus aktywowała tylko jedną kartę, albo z jakiegoś innego powodu nie aktywowano nowej karty. Prosiłbym o pomoc.
Wysłałem także przez formularz do Joanny_Plus dane, o które prosiła w powyższej wiadomości. Jeżeli coś jeszcze jest potrzebne to uzupełnię później.
Z góry dziękuję za rychłą pomoc.
W dniu wczorajszym, wraz z Żoną, wymienialiśmy karty SIM dla 2 numerów na nanoSIM. Wymiana odbyła się w salonie Plusa.
Obydwa numery są zarejestrowane na Żonę i mają aktywną taryfę Nowy Plush. Na jednym numerze wszystko odbyło się bez problemu, po kilkunastu minutach stara karta przesłała być aktywna, a po zmianie na nową numer aktywował się poprawnie. Natomiast z drugim numerem ciągle występuje problem. Stara karta jest ciągle aktywna pomimo, że minęły już ponad 24 godziny, a po włożeniu nowej otrzymujemy komunikat "karta nie aktywna". Kilkukrotne włączanie i wyłączanie telefonu nie pomaga.
Wygląda na to, że przez przypadek pracownica salonu Plus aktywowała tylko jedną kartę, albo z jakiegoś innego powodu nie aktywowano nowej karty. Prosiłbym o pomoc.
Wysłałem także przez formularz do Joanny_Plus dane, o które prosiła w powyższej wiadomości. Jeżeli coś jeszcze jest potrzebne to uzupełnię później.
Z góry dziękuję za rychłą pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj Gordek,
sprawę przekazałam do weryfikacji. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja: proszę o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania karty SIM.
sprawę przekazałam do weryfikacji. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja: proszę o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Wszystko już działa poprawnie. Dziękujemy za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Gordek,
cudownie . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
cudownie . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ