Teraz jest 11 gru 2017, o 06:46

Zostaw Kontakt




Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Kolgent12

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 19 paź 2015, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PlusMix
  • Model telefonu: Kazam TV 4.5

Pakiet internetowy

Post21 paź 2015, o 16:21

Witam, czy w Waszej ofercie jest dla Plus Mix jakiś internet bez limitu ? pisząc bez limitu mam na mysli nie pakiety po 10-15gb ktore po wykorzystaniu nie ma się internetu, tylko place ileś za np. miesiąc internetu, może być LTE :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post21 paź 2015, o 16:32

Witaj Kolgent12,

nie, takiej usługi nie mamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

luk52

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 31 maja 2014, o 14:53
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SONY Xperia M

Pakiet internetowy

Post4 mar 2017, o 01:15

Poprzez ebook aktywowałem mix pakiet internet 1gb. Wstukujac, *121# pojawia się brak aktywnych pakietów. Jak mogę sprawdzić ile MB jeszcze zostało?
Ostatnio edytowano 6 mar 2017, o 10:17 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4990
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 265 razy
    Otrzymał podziękowań: 416 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Pakiet internetowy

Post4 mar 2017, o 09:06

Mobilna aplikacja Plus Online lub *136#
Offline
Avatar użytkownika

luk52

Prawie PlusManiak

  • Posty: 33
  • Dołączył(a): 31 maja 2014, o 14:53
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SONY Xperia M

Re: Pakiet internetowy

Post4 mar 2017, o 10:51

Wpisując telekod wyskoczyly mi promocje o SMS i rozmowach nic nie ma o internecie
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post6 mar 2017, o 10:18

luk52,

czy nie próbowałeś przypadkiem aktywować, któregoś z pakietów reaktywacyjnych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

386dx

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 16:19
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: D-Link DWR 921

Re: Pakiet internetowy

Post13 mar 2017, o 16:28

Witam
jakie są warunki korzystania z Internetu za granicą w Plusie ? wystarczy włączyć Roaming i mieć np. włączony pakiet euroatlantycki w wersji M ?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post13 mar 2017, o 16:49

Witaj 386dx,

odpowiedziałam na to pytanie tutaj: viewtopic.php?f=99&t=9004&start=390. Proszę o kontynuowanie rozmowy w jednym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 270
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 08:16

Czy wyczerpanie pakietu internetowego nie powinno być poprzedzone SMS-em informującym o tym fakcie?
Korzystam z pakietu 1GB w taryfie Ja +Na kartę. Pakiet ten zazwyczaj mi wystarcza jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności. Gdybym nie sprawdził kodem *136# to nie wiedziałbym o tym, że mój pakiet został już przekroczony. Natomiast par. 2 pkt 10 promocji stanowi:
Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych
aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS.
Prędkość transmisji danych zostanie przywrócona po odnowieniu się promocji zgodnie z § 3 Regulaminu Promocji.

Dlaczego ja takich SMS-ów nie dostaję?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 09:45

g-rs,

a SMS-y o cyklicznym przedłużeniu pakietu docierają?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 270
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 09:55

Joanna_Plus napisał(a):g-rs,

a SMS-y o cyklicznym przedłużeniu pakietu docierają?

Tak. Dwa razy- dwa dni przed upływem terminu oraz w momencie włączenia nowego pakietu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 10:14

g-rs,

prześlij mi proszę zatem numer tego telefonu przez ten formularz.
g-rs napisał(a): Pakiet ten zazwyczaj mi wystarcza jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.

Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce. Przekaże wówczas sprawę do weryfikacji do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 270
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 12:28

Wiadomość została wysłana.
Wyłączę dziś pakiet 1GB i włączę 2GB. Na wakacje się przyda ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18598
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 12:46

g-rs,

wiadomość dotarła - dzięki.
Prośba jeszcze o te informacje:
g-rs napisał(a):jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.

Joanna_Plus napisał(a):Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 270
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Pakiet internetowy

Post12 cze 2017, o 13:01

Joanna_Plus napisał(a):g-rs,

wiadomość dotarła - dzięki.
Prośba jeszcze o te informacje:
g-rs napisał(a):jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.

Joanna_Plus napisał(a):Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce.

Po raz pierwszy zdarzyło się to kilka miesięcy temu ale nie pamiętam już dokładnej daty (chyba jeszcze w ubiegłym roku). Po raz drugi wczoraj czyli 11.06.2017r. - pakiet ważny do 17.06.2017, ilość mb (0). Były to jedyne przypadki, gdy pakiet został wyczerpany przed upływem jego terminu ważności i w obu przypadkach nie zostałem o tym uprzedzony.
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości