Strona 1 z 4

Pakiet internetowy

: 21 paź 2015, o 17:21
autor: Kolgent12
Witam, czy w Waszej ofercie jest dla Plus Mix jakiś internet bez limitu ? pisząc bez limitu mam na mysli nie pakiety po 10-15gb ktore po wykorzystaniu nie ma się internetu, tylko place ileś za np. miesiąc internetu, może być LTE :)

Re: Pakiet internetowy

: 21 paź 2015, o 17:32
autor: Joanna_Plus
Witaj Kolgent12,

nie, takiej usługi nie mamy.

Pakiet internetowy

: 4 mar 2017, o 02:15
autor: luk52
Poprzez ebook aktywowałem mix pakiet internet 1gb. Wstukujac, *121# pojawia się brak aktywnych pakietów. Jak mogę sprawdzić ile MB jeszcze zostało?

Re: Pakiet internetowy

: 4 mar 2017, o 10:06
autor: habish
Mobilna aplikacja Plus Online lub *136#

Re: Pakiet internetowy

: 4 mar 2017, o 11:51
autor: luk52
Wpisując telekod wyskoczyly mi promocje o SMS i rozmowach nic nie ma o internecie

Re: Pakiet internetowy

: 6 mar 2017, o 11:18
autor: Joanna_Plus
luk52,

czy nie próbowałeś przypadkiem aktywować, któregoś z pakietów reaktywacyjnych?

Re: Pakiet internetowy

: 13 mar 2017, o 17:28
autor: 386dx
Witam
jakie są warunki korzystania z Internetu za granicą w Plusie ? wystarczy włączyć Roaming i mieć np. włączony pakiet euroatlantycki w wersji M ?

Re: Pakiet internetowy

: 13 mar 2017, o 17:49
autor: Joanna_Plus
Witaj 386dx,

odpowiedziałam na to pytanie tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... &start=390. Proszę o kontynuowanie rozmowy w jednym wątku.

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 09:16
autor: g-rs
Czy wyczerpanie pakietu internetowego nie powinno być poprzedzone SMS-em informującym o tym fakcie?
Korzystam z pakietu 1GB w taryfie Ja +Na kartę. Pakiet ten zazwyczaj mi wystarcza jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności. Gdybym nie sprawdził kodem *136# to nie wiedziałbym o tym, że mój pakiet został już przekroczony. Natomiast par. 2 pkt 10 promocji stanowi:
Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych
aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS.
Prędkość transmisji danych zostanie przywrócona po odnowieniu się promocji zgodnie z § 3 Regulaminu Promocji.

Dlaczego ja takich SMS-ów nie dostaję?

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 10:45
autor: Joanna_Plus
g-rs,

a SMS-y o cyklicznym przedłużeniu pakietu docierają?

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 10:55
autor: g-rs
Joanna_Plus pisze:g-rs,

a SMS-y o cyklicznym przedłużeniu pakietu docierają?
Tak. Dwa razy- dwa dni przed upływem terminu oraz w momencie włączenia nowego pakietu.

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 11:14
autor: Joanna_Plus
g-rs,

prześlij mi proszę zatem numer tego telefonu przez ten formularz.
g-rs pisze: Pakiet ten zazwyczaj mi wystarcza jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.
Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce. Przekaże wówczas sprawę do weryfikacji do techników.

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 13:28
autor: g-rs
Wiadomość została wysłana.
Wyłączę dziś pakiet 1GB i włączę 2GB. Na wakacje się przyda ;-)

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 13:46
autor: Joanna_Plus
g-rs,

wiadomość dotarła - dzięki.
Prośba jeszcze o te informacje:
g-rs pisze:jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.
Joanna_Plus pisze:Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce.

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 14:01
autor: g-rs
Joanna_Plus pisze:g-rs,

wiadomość dotarła - dzięki.
Prośba jeszcze o te informacje:
g-rs pisze:jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności.
Joanna_Plus pisze:Napisz też proszę kiedy takie sytuacje miały miejsce.
Po raz pierwszy zdarzyło się to kilka miesięcy temu ale nie pamiętam już dokładnej daty (chyba jeszcze w ubiegłym roku). Po raz drugi wczoraj czyli 11.06.2017r. - pakiet ważny do 17.06.2017, ilość mb (0). Były to jedyne przypadki, gdy pakiet został wyczerpany przed upływem jego terminu ważności i w obu przypadkach nie zostałem o tym uprzedzony.