Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Basia_Plus »

Netka,

jaki tryb pracy sieci masz ustawiony w telefonie? Jak sytuacja wygląda w 2 G lub 3 G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Netka
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2013, o 20:19

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Netka »

dzieje się tak zarówno w przypadku korzystania z LTE, jak i 3 G.
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 416
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy

Post autor: g-rs »

Wczoraj, późnym wieczorem zmieniłem taryfę z Ja+ Na Kartę na Nowego Plusha. Od tego momentu telefon cały czas znajduje się w zasięgu domowej sieci wfi. Mimo to po kilkukrotnym sprawdzeniu stanu pakietu okazuje się, że ilość dostępnych jednostek ciągle ulega zmniejszeniu. Po uruchomieniu promocji po godz. 22 było to ponad 3140000. Po godzinie już 3094428, po kolejnej godzinie 3094028 a rano 3042528. W ciągu nocy, gdy telefon leżał nieużywany zniknęło więc ponad 50 MB! Wszystkie aktualizacje aplikacji odbywają się wyłącznie poprzez sieć wi-fi, zresztą sprawdziłem i żadnych aktualizacji tej nocy telefon nie pobierał. Czujnik danych w telefonie wykazuje od wczoraj niewielkie zużycie danych wyłącznie przez sieć wifi, przez sieć komórkową - 0 MB. Przed zmianą taryfy sytuacja taka nigdy się nie zdarzyła i ilość danych znikających z pakietu zgadzała się z ich faktycznym zużyciem. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy

Post autor: sl@w_es »

@ g-rs,

sprawdzałeś zużycie danych przez aplikację mobilną?
Transmisję danych w telefonie miałeś wyłączoną czy pozostawała włączona?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
g-rs
Szalony PlusManiak
Posty: 416
Rejestracja: 5 kwie 2013, o 17:54

Re: Pakiet internetowy

Post autor: g-rs »

sl@w_es pisze:@ g-rs,

sprawdzałeś zużycie danych przez aplikację mobilną?
Transmisję danych w telefonie miałeś wyłączoną czy pozostawała włączona?
Nigdy nie wyłączam transmisji danych ani wifi. Będąc w zasięgu wifi telefon nie korzysta z sieci komórkowej.
Sprawdziłem zużycie danych w aplikacji mobilnej - wykazuje łącznie 47 kB! czyli w żaden sposób nie przystaje do brakujących ok. 100 MB :!:
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Ewa_Plus »

g-rs,
- jeśli mobilna aplikacja Plus online pokazuje inny stan pakietu niż przy sprawdzaniu kodem, to najlepiej będzie złożyć reklamację. Jesli podasz nam nr zgłoszenia, to postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
idzi
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2017, o 21:58

Rok Waznosci konta.

Post autor: idzi »

Witam :)

Chcialbym sie dowiedziec jakie pakiety wykluczaja uslugi plus, jestem w Taryfie waznosc konta na rok gdy chce wlaczyc sobie pakiet internetowy po czym przychodza sms-y 'Usluga chwilowa niedostepna' - badz Usluga niedostepna. Sprawdz czy masz wymagane srodki. Czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga,czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji. Chce sie dowiedziec czy mam szanse na pakiet internetowy????
Ostatnio zmieniony 16 sie 2017, o 10:29 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Post pt. Rok Ważności Konta przeniesiony do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj idzi,
napisz dokładnie nazwę bieżącej taryfy, którą sprawdzisz po wprowadzeniu kodu: *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Pakiet internetowy

Post autor: emu »

Jak to w końcu jest z pakietami w obecnej ofercie Plus Na Kartę I?

Tutaj piszecie, że pakietów internetowych nie ma:
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 09#p226100

Tutaj piszecie, że są pakiety 1GB i 2GB, ale regulaminów do nich brak:
https://www.plus.pl/na-karte

Natomiast w ebok-u są zarówno pakiety 1GB, 2GB jak i 300MB i 0,5 GB.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

emu,

sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Pakiet internetowy

Post autor: mekong »

Dzień dobry,
podłączę się pod ten temat, gdyż poniekąd się łączy z głównym zagadnieniem. Obok abonamentu w Plusie posiadam również kartę Nowy Plush (dodałem w PlusOnline jako "zaprzyjaźniony numer"). Karta ta posiada włączoną promocję "Plush Internet Promo BS". Ostatnio doładowywałem ją kilka razy w krótkim czasie, aby skorzystać z 5-tego doładowania gratis (małe kwoty doładowania, po 5 zł). Uruchomione zostały pakiety internetowe - w sumie trzy po 100MB. Dodatkowo włączyłem pakiet 5GB za 5zł.
Niestety, po wykorzystaniu pierwszych 100MB otrzymałem SMS-em informację, że "prędkość transmisji uległa ograniczeniu do 32kB". Dlaczego tak się stało, skoro nadal są do wykorzystania 2 pakiety po 100MB, że o pakiecie 5GB nie wspomnę - prędkość uległa ograniczeniu? :-/ I faktycznie tak jest - nie da się korzystać z tej karty...
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mekong,

podaj proszę co dokładnie widnieje na tym numerze pod kodami: *136# i *121#. Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Pakiet internetowy

Post autor: emu »

Joanna_Plus pisze:emu,

sprawę przekazałam do weryfikacji.
Joanno,
mija tydzień od mojego pytania. Nie chce mi się wierzyć, byście nie wiedzieli co w tej ofercie jest, a czego nie ma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy

Post autor: Joanna_Plus »

emu,
emu pisze:Tutaj piszecie, że są pakiety 1GB i 2GB, ale regulaminów do nich brak:
https://www.plus.pl/na-karte
Te pakiety są dostępne w tej taryfie. Aktualizacja naszego FAQ i regulaminy na www pojawią się wkrótce.
emu pisze:Natomiast w ebok-u są zarówno pakiety 1GB, 2GB jak i 300MB i 0,5 GB.
Kwestia widoczności pakietu 300 MB i 0,5 GB w aplikacji jest jeszcze w trakcie weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mekong
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 26 sie 2013, o 16:16

Re: Pakiet internetowy

Post autor: mekong »

Joanna_Plus pisze:Witaj mekong,

podaj proszę co dokładnie widnieje na tym numerze pod kodami: *136# i *121#. Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Pani Joanno, przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam. Tak, sprawdzę te kody przy najbliższej okazji. Niestety jestem oddalony od tej karty o ok. 150 km ;-) . Nawet nie będę próbować instruować obecnego użytkownika o informacje zwrotne z kodów (87 lat), sama Pani rozumie... :-/ Niemniej przynajmniej po wyłączeniu/włączeniu (to jakoś udało się zrealizować "zdalnie" instrukcjami) problem nie zniknął. Wygląda to tak, jakby po wykorzystaniu pierwszego pakietu 100MB ograniczono prędkość i...już. Jak tylko będę miał dostęp do tel. - dam znać.
Dziękuję za pomoc.

PS. Przy okazji - czy mogę już poprzez "(osławiony) formularz kontaktu z DUK" zgłosić potrzebę rozmowy dot. przedłużenia umowy na 4 miesiące przed końcem okresu lojalnościowego? Dzwoniący do mnie już kilkakrotnie konsultanci sprzedażowi Plus-a są bardzo rozczarowani, że nie chcę płacić 2 lub 3 razy więcej za to co mam :lol:, więc może DUK coś zaproponuje na miarę przynajmniej oferty Plush... :->
ODPOWIEDZ