Strona 2 z 4

Re: Pakiet internetowy

: 12 cze 2017, o 14:12
autor: Joanna_Plus
g-rs,

dziękuję za doprecyzowanie. Sprawę przekazałam do techników.

Pakiet Internet.

: 25 cze 2017, o 13:33
autor: izabelaw
Witam, mam telefon w mix w taryfie plush. Od razu automatycznie miałam pakiet internetu 2G za 10zł. Chciałam zmienić Internet na większy w *110# i odinstalowałam swój pakiet. Okazało się że nie mogę mieć większego, a 2G jest za 20 i 25 zł. Pytanie moje brzmi, czy mogę z powrotem mieć ten pakiet 2G za 10zł.

Re: Pakiet Internet.

: 25 cze 2017, o 13:41
autor: Ron
Najlepiej jak zalogujesz się na Plus Online i w zakładce pakiety/usługi sprawdzisz dostępne pakiety.

Re: Pakiet internetowy

: 26 cze 2017, o 10:32
autor: Joanna_Plus
Witaj izabelaw,
izabelaw pisze:Pytanie moje brzmi, czy mogę z powrotem mieć ten pakiet 2G za 10zł.
Niestety nie - nie ma możliwości przywrócenia dezaktywowanych pakietów kontraktowych.

Re: Pakiet internetowy

: 12 lip 2017, o 22:08
autor: g-rs
g-rs pisze:Czy wyczerpanie pakietu internetowego nie powinno być poprzedzone SMS-em informującym o tym fakcie?
Korzystam z pakietu 1GB w taryfie Ja +Na kartę. Pakiet ten zazwyczaj mi wystarcza jednak dwa razy zdarzyło się, że został jednak wyczerpany przed upływem jego terminu ważności. Gdybym nie sprawdził kodem *136# to nie wiedziałbym o tym, że mój pakiet został już przekroczony. Natomiast par. 2 pkt 10 promocji stanowi:
Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych
aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS.
Prędkość transmisji danych zostanie przywrócona po odnowieniu się promocji zgodnie z § 3 Regulaminu Promocji.

Dlaczego ja takich SMS-ów nie dostaję?
To mój post sprzed miesiąca. Wysłana reklamacja, dość szybka odpowiedź, że przyczyną były jakieś problemy techniczne i sytuacja nie powinna się już powtórzyć. Niestety, dalej to samo, tyle że tym razem dotyczy pakietu 2 GB.

Doceniam chęć pomocy konsultantów tego forum i ich zaangażowanie, ale niestety coraz częściej odnoszę wrażenie, że w Plusie nic już nie działa normalnie. Sam w ostatnim czasie musiałem składać kilka reklamacji aby wyegzekwować należne mi promocje. Jak wynika z powyższego, nawet wydawałoby się pozytywne rozpatrzenie reklamacji, nie jest gwarancją sukcesu.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lip 2017, o 10:56
autor: Joanna_Plus
g-rs,
g-rs pisze:Niestety, dalej to samo, tyle że tym razem dotyczy pakietu 2 GB.
:-(
Podaj proszę kiedy jednostki z tego pakietu zostały wykorzystane. Przekażę wówczas sprawę do powtórnej weryfikacji.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lip 2017, o 13:02
autor: g-rs
Internet przestał działać wczoraj przed południem. Po sprawdzeniu okazało się, że pakiet został wyczerpany. Po godzinie 20 odnowił się na kolejny okres bo o tej porze upływał termin jego ważności. Dostałem tylko wiadomość, o końcu terminu ważności na dwa dni przed jego odnowieniem. O wyczerpaniu jednostek nie zostałem poinformowany.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lip 2017, o 14:13
autor: Joanna_Plus
g-rs,

dziękuję za powyższe informacje. Przekazuję je dalej.

Pakiet Euroatlantycki - Niemcy

: 3 sie 2017, o 14:54
autor: F___
Dzień dobry,

Mamy pytanie w związku z:
https://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-pl ... i-na-karte
https://www.plus.pl/documents/16/28a930 ... 1.2016.pdf

Dlaczego mimo wykupienia pakietu: Pakiet 400 MB Euroatlantycki M
(Pakiety obowiązują na terenie całej Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii, Lichtensteinu, Szwajcarii i USA)
Nie jest on wykorzystywany podczas roamingu na terenie Niemiec.

Co z tym pakietem (opłacone 19zł - nic nie wykorzystane) w zaistniałej sytuacji?

pozdrawiam

Re: Pakiet internetowy

: 3 sie 2017, o 15:11
autor: Daniel_Plus
F___, czy połączenie z internetem jest możliwe? Czy ustawiony APN to: plus? Czy wartość konta jest dodatnia (minimum 1 grosz)? Sprawdzenie zużycia pakietu dostępne jest po wpisaniu kodu: *121#. Specyficzne usługi, takie jak: video streaming lub usługi audio (np. radio internetowe korzystające z protokołu RTSP) są rozliczane poza pakietem.

Re: Pakiet internetowy

: 3 sie 2017, o 15:50
autor: F___
Daniel_Plus pisze:F___, czy połączenie z internetem jest możliwe? Czy ustawiony APN to: plus? Czy wartość konta jest dodatnia (minimum 1 grosz)? Sprawdzenie zużycia pakietu dostępne jest po wpisaniu kodu: *121#. Specyficzne usługi, takie jak: video streaming lub usługi audio (np. radio internetowe korzystające z protokołu RTSP) są rozliczane poza pakietem.
Tak, wszystko działa.
Zjadło resztkę krajowego pakietu 1GB, a następnie rzuciło się na krajową walutę ;)

Pytanie co z tym niewykorzystanym (409600 KBYTES) ?
Z Niemiec już wróciłem po 5 dniowym pobycie - więc się nie przyda.
Zwrot 19zł? Albo może chociaż uda się to zużyć w kraju?

Re: Pakiet internetowy

: 3 sie 2017, o 16:24
autor: Netka
Witam,
mam włączony pakiet internetowy 15 gb w sieci od Spidermana, wcześniej miałam włączony pakiet internetowy 1 gb. Kiedy się skończył dostałam smsa, że pakiet został wykorzystany i że prędkość internetowa została ograniczona do czasu ponownego uruchomienia pakietu. Wyłączyłam ten pakiet z myślą, że będzie ciągło dane z drugiego pakietu, jednak tak się nie stało. No i tak mimo aktywnego drugiego pakietu 5 gb, moja prędkość internetu wynosi 0,02 mb/s przy dobrym zasięgu co skutkuje tym, że praktycznie nie da się stron przeglądać ani korzystać z aplikacji wymagających dostępu do internetu. Co mam zrobić aby móc normalnie korzystać z tego pakietu?

Re: Pakiet internetowy

: 3 sie 2017, o 17:53
autor: Basia_Plus
F___ ,

jeśli była naliczana opłata pomimo aktywnego pakietu, możesz złożyć pisemną reklamację.
Informacje znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1

Witaj Netka,

czy próbowałaś wyłączyć i włączyć telefon?

Re: Pakiet internetowy

: 3 sie 2017, o 19:08
autor: habish
Daniel_Plus pisze:F___, czy połączenie z internetem jest możliwe? Czy ustawiony APN to: plus? Czy wartość konta jest dodatnia (minimum 1 grosz)? Sprawdzenie zużycia pakietu dostępne jest po wpisaniu kodu: *121#. Specyficzne usługi, takie jak: video streaming lub usługi audio (np. radio internetowe korzystające z protokołu RTSP) są rozliczane poza pakietem.
Daniel, ja Cię błagam, nie zaczynaj tematu RTSP, już wystarczająco bezsensownie są skonstruowane zapisy w waszych regulaminach.
Transmisja danych po APN plus oraz APN internet, czyli w podstawowych APNach Plusa jest rozliczana zawsze z pakietu i tego się trzymajmy.

Re: Pakiet internetowy

: 4 sie 2017, o 14:13
autor: Netka
Basia_Plus pisze:

Witaj Netka,

czy próbowałaś wyłączyć i włączyć telefon?


tak próbowałam kilkakrotnie. Dziś zostało mi wyłączone 5 Gb i włączone kolejne 5 gb od spidermana i ciągle to samo się dzieje.