Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: baca01 »

Witam.
Na co dzień jestem waszym abonentem ale dziś mam pytanie z półki prepaid.
Chciałem mieć w modemie osobny, przedpłacony internet. Do tego celu zakupiłem kartę "Plus Internet na kartę za 15zł".
Po uruchomieniu dostajemy 3GB na 14 dni ale nie o to chodzi.
Przy doładowaniu za 100 zł (wg cennika) mamy mieć 35 GB na 120 dni. I w zasadzie o to doładowanie chciałem zapytać.
Na większości prepaidów doładowanie nie równa się z korzystaniem z internetu po cenach pakietowych. Trzeba uruchomić kodem którąś z wybranych przez nas usług. Brak aktywacji usługi kodem spowoduje naliczanie wg cennika czyli bardzo niekorzystnie. Jak to się ma w przypadku tej karty którą zakupiłem?
http://www.plus.pl/internet-na-karte
Na powyższej stronie nie ma jednoznacznej odpowiedzi czy doładowanie = uruchomienie pakietu (w przypadku 100zł będzie to 35+1 GB).

Za to w cenniku jest opłata za internet 1 grosz/300kb czyli w teorii można "załapać się" na tak niekorzystną stawkę...
http://www.plus.pl/documents/16/a6cda2d ... _Karte.pdf

Chciałem mieć największy pakiet 35GB ale jak czegoś nie aktywuję to jeszcze policzy mi wg powyższego linku - 100zl = 3GB...
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 11:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Uogólnienie tematu wątku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus internet na kartę 15zł/15GB. Aktywacja pakietu 35GB

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj baca01,
baca01 pisze:Po uruchomieniu dostajemy 3GB na 14 dni ale nie o to chodzi.
Dokładnie jest to:
Liczba MB/GB przy łącznym wykorzystaniu środków z Kwoty na Start, Pakietu Kwotowego i Pakietu Bonusowego na transmisję danych
http://www.plus.pl/documents/16/5ea76a9 ... %C4%99.pdf
baca01 pisze:Przy doładowaniu za 100 zł (wg cennika) mamy mieć 35 GB na 120 dni. I w zasadzie o to doładowanie chciałem zapytać.
Na większości prepaidów doładowanie nie równa się z korzystaniem z internetu po cenach pakietowych. Trzeba uruchomić kodem którąś z wybranych przez nas usług. Brak aktywacji usługi kodem spowoduje naliczanie wg cennika czyli bardzo niekorzystnie.
W przypadku tych starterów: http://www.plus.pl/internet-na-karte, promocja Bonus za doładowanie jest dodana na starter, ale ważne jest to, żeby zdążyła się uruchomić przed zasileniem. Numer należy uaktywnić w sieci przez wysłanie SMS-a bądź zestawienie połączenia. Wówczas następuje nadanie właściwego terminu ważności i aktywacja usług i promocji. Najlepiej przed doładowaniem upewnić się kodem *136# czy promocja została już dodana przez system.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Plus internet na kartę 15zł/15GB. Aktywacja pakietu 35GB

Post autor: baca01 »

No i wszystko proste i jasne... Dziękuję ;)
Wiktorx
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lis 2015, o 20:29

Jak zmienić taryfe

Post autor: Wiktorx »

Witam mam problem z Pakietem Nocnym kupiłem starter Ja+na karte bez limitu ale pakiet nocny nie działa z tym starterem ,więc czy można zmienić na taryfe z pakietem nocnym ?
Ostatnio zmieniony 12 lis 2015, o 11:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Jak zmienić taryfe

Post autor: habish »

Zmiana taryfy na JA+ Internet na kartę: *147*13#
Włączenie bonusu za doładowanie: *136*11*02#
Włączenie rocznej wartości konta po doładowaniu za 150zł: *136*11*03#
Włączenie usługi nocny transfer: *121*11*03#
Wiktorx
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 10 lis 2015, o 20:29

Re: Jak zmienić taryfe

Post autor: Wiktorx »

dzięki
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

Dzięki patryk7588 :-).

Witaj Wiktorx,

pamiętaj proszę, że w przypadku tej taryfy, wszystkie pakiety nie są typu Non Stop czyli po wykorzystaniu jednostek, dalsze opłaty naliczane są z salda konta głównego, zgodnie z cennikiem taryfy.

Informacje na temat taryfy i dostępnych w niej promocji, znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/internet-na-karte.

Tutaj regulamin Nocnego Transferu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
benek001
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 maja 2014, o 13:35

Re: Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: benek001 »

Czy posiadając taryfę "Nowy Plus-internet na Kartę" z internetem LTE mogę skorzystać z promocji "Zmień taryfę na Plus na Kartę bez limitu" pozbywając się poprzedniej taryfy wraz z internetem LTE ? Jeśli tak to czy do nowej taryfy mogę wziąć któryś z pakietów internetowych " Non Stop " ? Skoro rozmowy w nowej taryfie są bez limitu to co się dzieje z pieniędzmi z doładowań, czy się sumują na koncie. Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5174
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Basia_Plus »

benek001,
benek001 pisze:Czy posiadając taryfę "Nowy Plus-internet na Kartę" z internetem LTE mogę skorzystać z promocji "Zmień taryfę na Plus na Kartę bez limitu" pozbywając się poprzedniej taryfy wraz z internetem LTE ?
Tak, możesz dokonać zmiany obecnej taryfy na nową taryfę http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... qid=4590&p.
benek001 pisze:Jeśli tak to czy do nowej taryfy mogę wziąć któryś z pakietów internetowych " Non Stop " ?
Po zmianie taryfy możesz aktywować jeden z dostępnych pakietów internetowych: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... qid=4591&p
benek001 pisze: Skoro rozmowy w nowej taryfie są bez limitu to co się dzieje z pieniędzmi z doładowań, czy się sumują na koncie.
W nowej taryfie koszt minuty połączenia to 0,29 PLN, dopiero jak aktywujesz usługę Rozmowy bez limitu do wszystkich sieci, wówczas połączenia będą bezpłatne. Koszt usługi to 25PLN/30dni. Usługa jest cykliczna, zatem co 30 dni z Twojego konta ta kwota zostanie pobrana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Problem z waznością konta

Post autor: pgli »

Doładowałem 11.12.2015 konto w "Internecie na kartę" za 150 PLN. Dostałem pakiet 30,72 GB (promocja *136*11*02#). W Plusie on-line widzę termin ważności pakietu 10.12.2016 a termin ważności konta 09.05.2016 - a na stronie jak wół - ważność konta 365 dni. Jak to naprawić?

Druga sprawa podobna (za krótki termin ważności konta), tylko w Plusie na kartę. Zgłaszałem problem 25 grudnia. 28 dostałem wiadomość "Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to możliwe, jednak ze względu na okres świąteczny czas realizacji zgłoszenia może nieznacznie ulec wydłużeniu." 30 grudnia z kolei "Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie." 31 grudnia kolejne, tym razem SMS, że "zgłoszenie zostanie rozpatrzone w najkrótszym możliwym terminie". I tak czekam, tylko termin się kończy 24 stycznia i wtedy będzie jeszcze więcej odkręcania, bo promocje się powyłączają. Czy możecie kogoś w końcu pogonić, żeby zajął się tą sprawą?
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, o 11:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z waznością konta

Post autor: sl@w_es »

@ „pgli”,

chcąc skorzystać z promocji JA + ROK WAŻNOŚCI KONTA w taryfie Nowy Plus Internet na Kartę należało tę promocję aktywować (*136*11*03#); na stronie http://www.plus.pl/internet-na-karte#tabs-3 w sekcji Doładowania masz to napisane - tekst czytamy do końca, a nie poprzestajemy na satysfakcjonującej nas informacji.

Regulamin PromocjiJA + ROK WAŻNOŚCI KONTA

Termin ważności konta w tym przypadku został nadany poprawnie - zasilenie kwotą 100 zł i więcej nadaje ważność 180 dni od daty doładowania.
pgli pisze:Jak to naprawić?
Naprawić tego nie jesteś w stanie, nie można cofnąć czynności które wykonałeś, ale możesz złożyć reklamację, to nic nie kosztuje jednak nie bądź zbyt wielkim optymistą co do ostatecznego wyniku.

Jak złożyć reklamację?

Na drugie pytanie odpowiedź znasz, a co do szybszego rozpatrzenia reklamacji to poczekaj do poniedziałku na Specjalistę Plusa; możesz podać tu na FORUM numer zagadnienia z informacji zwrotnej, którą otrzymałeś.

P.S.
pgli pisze:Czy możecie kogoś w końcu pogonić, żeby zajął się tą sprawą?

Pogonić? Cóż za niefortunne słowo; jeśli ode mnie by to zależało to za taki sposób wyrażania się czekałbyś na odpowiedź równo 30 dni.
A pogonić to można np. kota dobierającego się słoninki przeznaczonej dla sikorek, dzieci do nauki itp.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Re: Problem z waznością konta

Post autor: pgli »

Strona wygląda tak jak wyglądała gdy korzystałem z doładowania: http://www.plus.pl/internet-na-karte#tabs-3
Wykonałem czynności zawarte w "Informacja dla obecnych Klientów", wiec miałem prawo się spodziewać, że promocja jest aktywna, tym bardziej, że w tabeli nie ma żadnego przypisu, że 365 dni tyczy się jakiejś dodatkowej promocji. Jeśli podaje się na stronie dwa razy tą samą informację (raz w "Informacja dla obecnych Klientów" raz w "Promocja doładowań dla obecnych klientów Internetu na Kartę i Rok Ważności Konta ") i instrukcje są różne, to jest to świadome wprowadzanie w błąd klienta.

Oczywiście reklamacje też się posypały "CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers."
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z waznością konta

Post autor: sl@w_es »

Ja jednak będę obstawał przy swoim:
[color=#0000BF]sl@w_es[/color] pisze:... tekst czytamy do końca, a nie poprzestajemy na satysfakcjonującej nas informacji.
Na FORUM istnieją setki pretensjonalnych postów napisanych przez takich jak Ty, nie czytających do końca wszystkich informacji dotyczących danego zagadnienia. Co z tego wynika chyba nie muszę wyjaśniać.

Pomimo różnicy zdań i braku podstaw do uznania reklamacji życzę pozytywnego rozwiązania.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: Joanna_Plus »

pgli,

na stronie podane są czynności, które należy dokonać, aby promocja Rok Ważności Konta została włączona. Ponadto na dole widnieje regulamin.
pgli pisze:Druga sprawa podobna (za krótki termin ważności konta), tylko w Plusie na kartę.
Co dokładnie się zadziało w tym przypadku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pgli
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49

Re: Taryfa Nowy Plus Internet na Kartę

Post autor: pgli »

Joanna_Plus pisze:
pgli pisze:Druga sprawa podobna (za krótki termin ważności konta), tylko w Plusie na kartę.
Co dokładnie się zadziało w tym przypadku?
Treść reklamacji:


Dotychczas korzystałem z taryfy Wiecej + Rok ważności konta. W dniu dzisiejszym (25.12) dokonałem następujących czynności:
-doładowałem telefon kwotą 99 PLN
-zmieniłem taryfę na "Plus na Kartę bez limitu" korzystając z promocji "Zmień taryfę na Plus na Kartę bez limitu"
-aktywowałem promocję "JA + ROZMOWY DO WSZYSTKICH"

W tej chwili mam informację, że konto moje jest ważne do 24.01.2016.

Regulamin Promocji "Zmień taryfę na Plus na Kartę bez limitu" mówi w punkcie 9g, że "Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta albo Rok Ważności Konta II po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy PnK bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy." Cennik Taryfy Plus na Kartę bez limitu stwierdza: "Obowiązuje okres ważności dla usług wychodzących i dla usług przychodzących wynikający z najwyższego ostatniego nominału zasilenia." zaś tabela dla 99 PLN wskazuje okres ważności dla usług wychodzących jako 90 dni.

Proszę o ustawienia okresu ważności zgodnie z regulaminami.
ODPOWIEDZ