Strona 1 z 10

Pakiet internetowy

: 16 lis 2015, o 20:07
autor: Kamilio699
Szukam pakietu internetowego do PLusa sensownego. Taryfa to MIX PLus IV. Ostatnio klorzystałem z pakietu 125 mb ale to mało i w dodatku nalicza opłaty po wykorzystaniu.Czy istnieją jeszcze inne sensowne pakiety?

Re: Pakiet internetowy

: 17 lis 2015, o 11:25
autor: Joanna_Plus
Kamilio699,

w przypadku taryfy Mix IV możesz skorzystać z następujących pakietów:

a. Pakiet internetowy 7 zł Non Stop,
b. Pakiet internetowy 9 zł Non Stop,
c. Pakiet internetowy 15 zł Non Stop,
d. Pakiet internetowy 2 zł Non Stop.

Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf.

Re: Pakiet internetowy

: 17 lis 2015, o 18:33
autor: Kamilio699
a czy po wykorzystaniu pakietu zmniejsza się prędkość czy nalicza według taryfy operatora

Re: Pakiet internetowy

: 17 lis 2015, o 18:42
autor: Joanna_Plus
Kamilio699,
6. Dla zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci Polkomtel zastrzega sobie możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji w ramach Pakietu Non Stop po przekroczeniu w ciągu kolejnych 744 godzinvii - dla Pakietów Non Stop opisanych w pkt 4a, 4b i 4c lub 24 godzinviii – dla Pakietu Non Stop opisanego w pkt 4d, następujących od wysłania przez Polkomtel do Abonenta wiadomości SMS potwierdzającej aktywację Pakietu Non Stop lub od momentu automatycznego odnowienia Pakietu Non Stop („Okres Ważności Wybranego Pakietu”):
a. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 7 zł Non Stop,
b. 150 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 9 zł Non Stop,
c. 500 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 15 zł Non Stop,
d. 100 MB przesłanych i odebranych danych w przypadku Pakietu internetowego 2 zł Non Stop
Moment wysłania wiadomości SMS z dokładnością co do minuty wysyłki można sprawdzić w szczegółach wiadomości SMS potwierdzającej aktywację danego Pakietu Non Stop.
7. Istnieje możliwość przywrócenia pełnych paramentów technicznych poprzez dezaktywację Pakietu Non Stop zgodnie z pkt. 14 i ponowną jego aktywację zgodnie z pkt. 10 regulaminu.

Re: Pakiet internetowy

: 17 lis 2015, o 18:49
autor: Kamilio699
Czyli to oznacza ze nie pobierają opłaty tylko Zmniejsza się prędkość czy dobrze myślę?

Re: Pakiet internetowy

: 17 lis 2015, o 18:59
autor: Joanna_Plus
Kamilio699,

dokładnie tak.

NIEcykliczne pakiety internetowe.

: 30 cze 2016, o 10:38
autor: nindustrialny
Witam. Czy jest mozliwosc zwyklego wykupienia danego pakietu NIEcyklicznego ?
Zalozmy ze mam problem z domowym sprzetem i chce jedynie wykupic np kilka gb ale nie zeby to to aktywowalo sie ponownie po miesiacu albo po kilku dnia. Bo sa pakiety na 7 lub 30 dni. Ale nie chce zeby sie odnawialy.

Re: Pakiet internetowy

: 30 cze 2016, o 11:22
autor: Joanna_Plus
Witaj nindustrialny,

jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.

Re: Pakiet internetowy

: 30 cze 2016, o 12:46
autor: nindustrialny
Joanna_Plus pisze:Witaj nindustrialny,

jaką taryfę posiadasz? Kod do weryfikacji to *147#.
JA+ na karte.

Re: Pakiet internetowy

: 30 cze 2016, o 13:45
autor: Joanna_Plus
nindustrialny,
nindustrialny pisze:JA+ na karte.
W przypadku tej taryfy, wszystkie pakiety są cykliczne. Jedyna ewentualność, to wyłączenie pakietu, przed jego kolejną aktywacją przez system.

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2016, o 17:25
autor: jakub2006
Witam.
Posiadam taryfę JA + NA KARTE mam pakiet JA + 1 GB i wszystko ładnie pięknie. Niestety co miesiąc aktywuje mi się pakiet 300 MB którego za nic nie mogę wyłączyć, ani kodem *121*00*01# ani *136*00*10# po wpisaniu tego drugiego dostaję komunikat : "Promocja jest już nie aktywna lub nie była aktywowana" ale pieniądze co miesiąc uciekają. Co robić???

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2016, o 17:41
autor: Joanna_Plus
Witaj jakub2006,

pakiet zapewne został przeniesiony z poprzedniej taryfy. W tym przypadku wyłączyć go można za pośrednictwem aplikacji Plus online lub przez kontakt z BOK.

Pakiet internetowy na kartę- usługa chwilowo niedostępna

: 15 lip 2016, o 12:28
autor: Darkmeno009
Witam od wczoraj próbuję aktywować konto pakietem internetowym, niestety żaden z podanych na stornie nie działa http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... e-na-karte, wyskakuje jedynie komunikat; 'usluga chwilowa niedostepna, skontaktuj sie z BOK', niestety do BOKu ciężko się dodzwonić, daltego piszę tutaj ten post. Dodam, że mam tylko jedną aktywną usługę rok ważności konta a internet powinien działać bez problemu w mojej okolicy.

Re: Pakiet internetowy

: 15 lip 2016, o 13:18
autor: Joanna_Plus
Witaj Darkmeno009,

podaj proszę jaka taryfa widnieje pod kodem *147#.

Re: Pakiet internetowy

: 15 lip 2016, o 13:20
autor: Darkmeno009
'Aktywna taryfa to PNK Rok waznosci konta'