Teraz jest 18 sty 2018, o 02:57

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Davvvi

PlusManiak

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 19:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: SGS 8+

Re: Pakiet internetowy

Post27 gru 2017, o 08:31

Witam ponownie. I mam pytanko. W aplikacji Plus online miałem zielone kółko z informacją o pozostałym transferze internetu. Fajne to było ,bo łatwo można było sprawdzić ile zostało jeszcze z pakietu internetowego. Teraz patrzę i tego nie ma. Zniknęło gdzieś. Można to jakoś włączyć spowrotem?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post27 gru 2017, o 10:49

Witaj Davvvi,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Davvvi

PlusManiak

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 19:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: SGS 8+

Re: Pakiet internetowy

Post27 gru 2017, o 11:22

Ok. Wysłane.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post27 gru 2017, o 12:59

Davvvi,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Davvvi

PlusManiak

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 19:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: SGS 8+

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 12:35

Kułeczko się pojawiło ale wygląda dziwnie. Wkońcu mam cykliczny 2GB o co chodzi?
Obrazek

Obrazek
CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?

Obrazek
Przepraszam jeśli zdjęcia są zbyt duże lub nie ale wszystko robię na fonie i różnie może to wyglądać.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 13:05

Davvvi,

kwestia widoczności pakietów internetowych w aplikacji jest jeszcze w toku.
Davvvi napisał(a):CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?

Pisałam o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Davvvi

PlusManiak

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 19:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: SGS 8+

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 13:32

Aha. Czyli to co w aplikacji to może być to info o tym UEDATA. W takim bądź razie nawet pod *110# nie mogę sprawdzić ile mam neta. Nie ma problemu poczekam na zakończenie zgłoszenia,bo i tak jutro kończy mi się ten pakiet 2GB i chyba wezmę mniejszy. Spędzę trochę czasu w domu ,a tu mi nie potrzebny tak duży pakiet. Wiadomo WIFi.

Widać,że działacie.:). W aplikacji pozmieniały się informacje w tych zielonych kułeczkach,to chyba jeszcze nie to ale coś się dzieje. Mam jeszcze inne pytanko. Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc? Fajnie by było gdy by nie przepadało:).
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 13:53

Davvvi,

pozostałe jednostki są widoczne pod kodem *136#. Z tego co podałeś powyżej, aktualnie jest 0,5 GB.
Davvvi napisał(a):Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc?

Na tę chwilę nie posiadamy informacji na temat takich zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Davvvi

PlusManiak

  • Posty: 54
  • Dołączył(a): 9 lip 2014, o 19:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę
  • Model telefonu: SGS 8+

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 14:32

Wygląda na to że problem został naprawiony. Aktualnie *136# oraz *110# a także aplikacja pokazują 0.69GB.(szkoda że przepadnie). A więc wszystko się zgadza. Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post28 gru 2017, o 15:17

Davvvi,
Davvvi napisał(a):Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.

Dziękuję bardzo i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nevir

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX

Pakiet internetowy 8GB/25ł

Post28 gru 2017, o 23:41

Chcę reaktywować pakiet 8GB/25zł ale nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) a nowy kod *136*00*55# wiadomością (Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji).
Próba wyłączenia pakietu przez *110# kończy się niepowodzeniem.
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Ostatnio edytowano 29 gru 2017, o 10:19 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post29 gru 2017, o 10:22

Nevir,

kiedy została zawarta umowa na tym numerze? Na jakie zobowiązania (zasilenia) opiewa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Skorpionica

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 gru 2017, o 11:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+mix
  • Model telefonu: Huawei Huawei p9 lite mini

Re: Pakiet internetowy

Post29 gru 2017, o 11:54

Dzień dobry,
Przed świętami przedłużyłam umowę. Mam doładowania po 50 zł, więc dostałam pakiet 12 GB.
Po otrzymaniu SMS, doładowałam w tym samym czasie 2 razy konto, tak jak było napisane.
Od razu został włączony 1 pakiet 12 GB, przyszedł SMS z informacją że jest włączony. Na ten drugi nie przyszedł. Po wykorzystaniu tamtego pakietu, prędkość zmniejszona, mimo, że pod *136# jest ten 2 pakiet 12GB.
Za ten 2 pakiet nie została pobrana opłata.
Nigdzie nie mogę znaleźć kodu, żeby sama włączyć a przynajmniej spróbować. Czy może ktoś podesłać ten kod?
Załączniki
Screenshot_20171229-112604.png
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Pakiet internetowy 8GB/25ł

Post29 gru 2017, o 12:01

Nevir napisał(a):(...) nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) (...)
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?

Sprawdź czy pakiet jest widoczny i jest możliwość jego wyłączenia w Plus Online lub aplikacji mobilnej.
Jeśli nie ma możliwości wyłączenia pakietu dzwoń do Działu Obsługi Klienta 601 102 601 (numer płatny zgodnie z posiadaną taryfą) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł z VAT).
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Pakiet internetowy

Post29 gru 2017, o 13:10

Witaj Skorpionica,

pakiet internetowy nie jest usługą kontraktową tylko cykliczną (odnawia się co 30 dni). Na koncie posiadasz jeden taki pakiet – Ja + Internet 12 GB/50 to jest oznaczenie promocji.
Jeżeli dezaktywujesz te 12 GB, to nie będzie możliwości ponownej ich aktywacji :-(.
Prędkość internetu można przywrócić dokupując, któryś z pakietów dodatkowych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości