Strona 4 z 10

Re: Pakiet internetowy

: 30 cze 2017, o 19:12
autor: habish
W jakiej sieci ta oferta?

Re: Pakiet internetowy

: 30 cze 2017, o 20:04
autor: Davvvi
W Plusie. Mówił,że zadzwonili do niego i zaproponowali mu taką ofertę. On ma TV i Internet w CP. Mówił,że nawet Play nie dał mu tak dobrej oferty i wrócił do Plusa po 4 latach w Playu. Ale numeru nie przenosił,tylko miał z Plusa i wrócił do niego. Ten z Play już jest nie aktywny.

Re: Pakiet internetowy

: 3 lip 2017, o 10:22
autor: Joanna_Plus
Davvvi,

jeżeli jesteś zainteresowany połączeniem usług w ramach Programu SmartDOM, to zostaw proszę dane tutaj. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi szczegóły oferty.

Re: Pakiet internetowy

: 3 lip 2017, o 13:14
autor: Davvvi
Jeśli bym dostał taką ofertę jak mój znajomy to bardzo chętnie:).Mam TV ,Familijny max HD z multiromem i do tego Evobox. Więc nie tak źle. Jeśli dostanę ofertę 25zł misięcznie, to odpada,wtedy wolę na kartę.

Skorzystałem z formularza. Zobaczymy;).

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2017, o 13:17
autor: Davvvi
Witam. Z tymi 11zł za abonament jest faktycznie ale trzeba spełnić konkretny warunek. Nie możliwy do uzyskania dla standardowego użytkownika. Ale wracam do tematu. Zmieniłem właśnie taryfę. Aktywowałem promocję i pakiet 2GB. Wchodzę w aplikację i pokazuje mi dostępne trochę ponad 2GB z 3GB. Patrzę dalej i mam aktywowane dwa internety non stop. 1GB chyba ze starej taryfy i 2GB z nowej. Czy teraz muszę wyłączyć ten stary 1GB non stop?Czy sam się wyłączy wraz upływem terminu? Jeśli ja muszę to jakim kodem się go wyłącza?

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2017, o 13:27
autor: Joanna_Plus
Witaj Davvvi,

jeżeli pakiet z poprzedniej taryfy przy zmianie się nie dezaktywował, to teraz kod już nie zadziała. Dysponujesz kodem PUK dla tego numeru?

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2017, o 16:19
autor: Davvvi
Kod PUK chyba mam. ale wszedłem w aplikację Plusa i tam wybrałem pakiety,No i był ten cykliczny pakiet 1GB,odznaczyłem ptaszka i za chwilę mi przyszedł sms o dezaktywacji pakietu i zostałwyłączony także w aplikacji,ale ciągle mogę go aktywować. Mam pytanko gdyż ten pakiet 1GB miałem cykliczny,i on miał opis "cykliczny 1GB z lejkiem". Co to znaczy to "z lejkiem"?. Mam rozumieć że ten 2GB pakiet także jest cykliczny? Pytam bo w opisie pakietu w aplikacji nie ma słowa cykliczny;)

Re: Pakiet internetowy

: 6 lip 2017, o 16:36
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
Davvvi pisze:Kod PUK chyba mam. ale wszedłem w aplikację Plusa i tam wybrałem pakiety,No i był ten cykliczny pakiet 1GB,odznaczyłem ptaszka i za chwilę mi przyszedł sms o dezaktywacji pakietu
Pytałam właśnie o ten kod PUK w celu wyłączenia pakietu przez aplikację Plus online.
Davvvi pisze:Co to znaczy to "z lejkiem"?
To, że po wykorzystaniu jednostek z pakietu, prędkość transmisji zostanie obniżona.
Davvvi pisze:Mam rozumieć że ten 2GB pakiet także jest cykliczny?
Tak:
1. Po upływie Okresu Ważności Promocja ulega odnowieniu na kolejne 720 godzin (30 dni) pod warunkiem, że:
1) Abonent znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących (ma aktywne konto) oraz
2) posiada na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty za Promocję.
2. Za każdorazowe odnowienie Promocji jest pobierana opłata 13 zł („opłata”), aż do momentu wyłączenia Promocji przez Abonenta.
3. Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Promocji Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS, że Promocja ulegnie automatycznemu odnowieniu.
4. Jeżeli po upływie 720 godzin (30 dni) Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji i/lub skończył się Okres ważności konta, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni).
5. Jeśli w ciągu 720 godzin (30 dni) od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do pobrania opłaty, Promocja zostanie automatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS.
http://www.plus.pl/documents/16/cfc7ec7 ... 30_dni.pdf

Re: Pakiet internetowy

: 11 lis 2017, o 14:55
autor: Davvvi
Witam. Otóż ostatnio zmieniłem fona i musiałem zmienić kartę Sim na nano Sim. Po instalacji aplikacji Plus online zauważyłem, że nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu internetu gdy cyklicznego zabraknie. Czy Plus wyłączył taką możliwość?

Re: Pakiet internetowy

: 11 lis 2017, o 15:03
autor: sl@w_es
Często jest tak, że pakiety po prostu znikają z aplikacji mobilnej, są jednak widoczne w Plus Online przez stronę www. Ponadto pakiety można aktywować kodem lub poprzez e-BOK - *110#.

Z jakiej taryfy korzystasz?

Re: Pakiet internetowy

: 11 lis 2017, o 21:35
autor: Davvvi
Mam taryfę Ja + Na kartę zawszę bez limitu w sieci. Czy jakoś tak.Cykliczne pakiety są dostępne w aplikacji . Zniknęły tylko te które umożliwiają dokupienie neta w tańszej cenie.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lis 2017, o 11:46
autor: Joanna_Plus
Witaj Davvvi,
Davvvi pisze:Po instalacji aplikacji Plus online zauważyłem, że nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu internetu gdy cyklicznego zabraknie.
Wcześniej te pakiety były widoczne na Twoim numerze w aplikacji?
Podaj proszę co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147# i *136#?

Re: Pakiet internetowy

: 13 lis 2017, o 12:59
autor: Davvvi
Wcześniej w aplikacji oprócz cyklicznych miałem dostęp do dodatkowych pakietów. Jak cykliczny się skończył to dobierałem bodajrze 1GB za 7zł lub mniejsze bo było ich kilka do wyboru. Teraz mam tylko cykliczne. A to sms z kodów.
*147# : Aktywna taryfa to JA + NA KARTE
*136#: Aktywne promocje: Ja+ Zawsze bez limitu w Plus 03-12-2017 13:07, UE DATA 29-11-2017 14:11, Ja+ 2 GB na 30 dni (1295052) 29-11-2017 12:39, 29 gr do wszystkich duzych sieci 24-11-2017 20:31, Premia za staz, 5te doladowanie gratis.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lis 2017, o 13:29
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
Davvvi pisze:Jak cykliczny się skończył to dobierałem bodajrze 1GB za 7zł lub mniejsze bo było ich kilka do wyboru.
Te promocje zostały zamknięte z 10 lipca tego roku: https://www.plus.pl/aktualnosci-i-komun ... e-promocji.
Aktualne promocje i pakiety dostępne w taryfie Ja+ na Kartę znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Pakiet internetowy

: 13 lis 2017, o 15:01
autor: Davvvi
A jednak zostały wyłączone. Szkoda bo tersz ogólnie nie ma nic ciekawego. Dziękuję za info. Pozdrawiam.