Strona 5 z 10
Re: Pakiet internetowy
: 27 gru 2017, o 09:31
autor: Davvvi
Witam ponownie. I mam pytanko. W aplikacji Plus online miałem zielone kółko z informacją o pozostałym transferze internetu. Fajne to było ,bo łatwo można było sprawdzić ile zostało jeszcze z pakietu internetowego. Teraz patrzę i tego nie ma. Zniknęło gdzieś. Można to jakoś włączyć spowrotem?
Re: Pakiet internetowy
: 27 gru 2017, o 11:49
autor: Joanna_Plus
Witaj
Davvvi,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten
formularz.
Re: Pakiet internetowy
: 27 gru 2017, o 12:22
autor: Davvvi
Ok. Wysłane.
Re: Pakiet internetowy
: 27 gru 2017, o 13:59
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 13:35
autor: Davvvi
Kułeczko się pojawiło ale wygląda dziwnie. Wkońcu mam cykliczny 2GB o co chodzi?
CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?
Przepraszam jeśli zdjęcia są zbyt duże lub nie ale wszystko robię na fonie i różnie może to wyglądać.
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 14:05
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
kwestia widoczności pakietów internetowych w aplikacji jest jeszcze w toku.
Davvvi pisze:CO to jest to UE DATA? I ten limit 0.5GB?
Pisałam o tym
tutaj.
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 14:32
autor: Davvvi
Aha. Czyli to co w aplikacji to może być to info o tym UEDATA. W takim bądź razie nawet pod *110# nie mogę sprawdzić ile mam neta. Nie ma problemu poczekam na zakończenie zgłoszenia,bo i tak jutro kończy mi się ten pakiet 2GB i chyba wezmę mniejszy. Spędzę trochę czasu w domu ,a tu mi nie potrzebny tak duży pakiet. Wiadomo WIFi.
Widać,że działacie.:). W aplikacji pozmieniały się informacje w tych zielonych kułeczkach,to chyba jeszcze nie to ale coś się dzieje. Mam jeszcze inne pytanko. Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc? Fajnie by było gdy by nie przepadało:).
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 14:53
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
pozostałe jednostki są widoczne pod kodem *136#. Z tego co podałeś powyżej, aktualnie jest 0,5 GB.
Davvvi pisze:Macie może w planach wprowadzenie przechodzenie niewykorzystanego pakietu internetowego na kolejny miesiąc?
Na tę chwilę nie posiadamy informacji na temat takich zmian.
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 15:32
autor: Davvvi
Wygląda na to że problem został naprawiony. Aktualnie *136# oraz *110# a także aplikacja pokazują 0.69GB.(szkoda że przepadnie). A więc wszystko się zgadza. Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Re: Pakiet internetowy
: 28 gru 2017, o 16:17
autor: Joanna_Plus
Davvvi,
Davvvi pisze:Dzięki wielkie i życzę szczęśliwego Nowego Roku.
Dziękuję bardzo i wzajemnie.
Pakiet internetowy 8GB/25ł
: 29 gru 2017, o 00:41
autor: Nevir
Chcę reaktywować pakiet 8GB/25zł ale nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) a nowy kod *136*00*55# wiadomością (Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji).
Próba wyłączenia pakietu przez *110# kończy się niepowodzeniem.
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Re: Pakiet internetowy
: 29 gru 2017, o 11:22
autor: Joanna_Plus
Nevir,
kiedy została zawarta umowa na tym numerze? Na jakie zobowiązania (zasilenia) opiewa?
Re: Pakiet internetowy
: 29 gru 2017, o 12:54
autor: Skorpionica
Dzień dobry,
Przed świętami przedłużyłam umowę. Mam doładowania po 50 zł, więc dostałam pakiet 12 GB.
Po otrzymaniu SMS, doładowałam w tym samym czasie 2 razy konto, tak jak było napisane.
Od razu został włączony 1 pakiet 12 GB, przyszedł SMS z informacją że jest włączony. Na ten drugi nie przyszedł. Po wykorzystaniu tamtego pakietu, prędkość zmniejszona, mimo, że pod *136# jest ten 2 pakiet 12GB.
Za ten 2 pakiet nie została pobrana opłata.
Nigdzie nie mogę znaleźć kodu, żeby sama włączyć a przynajmniej spróbować. Czy może ktoś podesłać ten kod?
Re: Pakiet internetowy 8GB/25ł
: 29 gru 2017, o 13:01
autor: sl@w_es
Nevir pisze:(...) nie mogę wyłączyć bieżącego przez zmianę kodów aktywacyjnych (22.12).
Aktywowany był kodem *136*11*35#.
Próba wyłączenia kodem *136*00*35# kończy się wiadomością (Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana) (...)
Jak wyłączyć aktualny pakiet by aktywować nowy?
Sprawdź czy pakiet jest widoczny i jest możliwość jego wyłączenia w
Plus Online lub
aplikacji mobilnej.
Jeśli nie ma możliwości wyłączenia pakietu dzwoń do Działu Obsługi Klienta
601 102 601 (numer płatny zgodnie z posiadaną taryfą) lub
2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł z VAT).
Re: Pakiet internetowy
: 29 gru 2017, o 14:10
autor: Joanna_Plus
Witaj
Skorpionica,
pakiet internetowy nie jest usługą kontraktową tylko cykliczną (odnawia się co 30 dni). Na koncie posiadasz jeden taki pakiet – Ja + Internet 12 GB/50 to jest oznaczenie promocji.
Jeżeli dezaktywujesz te 12 GB, to nie będzie możliwości ponownej ich aktywacji
.
Prędkość internetu można przywrócić dokupując, któryś z pakietów dodatkowych.