Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 58
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 17:02
Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus:
Wybrany numer do wszystkich sieci
Wybrany Numer w Plusie
Windows Store
W przypadku 'Wybrany numer' to lista numerów jest pusta, a usługa w eBOK świeci się na zielono jako włączona.
W przypadku Windows Store którą Plus włącza wszystkim domyślnie to udało mi się zablokować zgodę marketingową ale samej usługi już nie: gdy klikam zmiana to na nowym ekranie jest informacja, że muszę zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę marketingową dla Microsoft. Bez sensu. Przecież wyraziłem sprzeciw więc wyłączenie nie powinno wymagać zgody marketingowej.
W końcu w regulaminie wyczytałem, żeby pozbyć się niechcianej usługi Windows Store trzeba wysłać bezpłatny sms ZABLOKUJWP na numer 2601. Wysłałem i otrzymałem informację, że ustawiono limit 0 zł na zakupy w Windows Store. Nadal w eBOK świeci się jako aktywny.
Bardzo proszę o naprawę tych elementów przez dodanie możliwości skutecznego wyłączenia aby te usługi nie świeciły się na zielono jako aktywne. To dotyczy wszystkich kont ponieważ sprawdzałem to na kilku kartach sim Plusa.
Wybrany numer do wszystkich sieci
Wybrany Numer w Plusie
Windows Store
W przypadku 'Wybrany numer' to lista numerów jest pusta, a usługa w eBOK świeci się na zielono jako włączona.
W przypadku Windows Store którą Plus włącza wszystkim domyślnie to udało mi się zablokować zgodę marketingową ale samej usługi już nie: gdy klikam zmiana to na nowym ekranie jest informacja, że muszę zaakceptować regulamin i wyrazić zgodę marketingową dla Microsoft. Bez sensu. Przecież wyraziłem sprzeciw więc wyłączenie nie powinno wymagać zgody marketingowej.
W końcu w regulaminie wyczytałem, żeby pozbyć się niechcianej usługi Windows Store trzeba wysłać bezpłatny sms ZABLOKUJWP na numer 2601. Wysłałem i otrzymałem informację, że ustawiono limit 0 zł na zakupy w Windows Store. Nadal w eBOK świeci się jako aktywny.
Bardzo proszę o naprawę tych elementów przez dodanie możliwości skutecznego wyłączenia aby te usługi nie świeciły się na zielono jako aktywne. To dotyczy wszystkich kont ponieważ sprawdzałem to na kilku kartach sim Plusa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Twoje uwagi i spostrzeżenia przekaże wówczas dalej.
prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Twoje uwagi i spostrzeżenia przekaże wówczas dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Niestety nadal nie można wyłączyć tych usług w eBOK -zaznaczyłem je czerwoną ramką na zdjęciu.
Co do usług:
Wybrany numer do wszystkich sieci
Wybrany Numer w Plusie
to kiedy klikam przycisk 'Zmień' pojawia się pusta lista numerów telefonów. Jeśli jest pusta lista numerów to usługa powinna być nieaktywna.
Ponieważ nie udało się ich wyłączyć to przeszedłem wczoraj na taryfę 'Nowy Plush' - po przejściu zniknęły bo ta taryfa ich nie oferuje.
Niestety usługa 'Windows Store' powlokła się za mną do taryfy 'Nowy Plush' i siedzi nadal aktywna.
Po kliknięciu 'Zmień' widać to:
W zgodach marketingowych zabroniłem Windows Store:
Zgody marketingowe dla telefonu
Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus. Regulamin dostępny na stronie: http://plusstore.plus.pl/windows-store/regulamin Zabronione
To jest grubo nie w porządku ponieważ:
1. Aktywowano mi usługę której nie zamawiałem,
2. Aktywacja usługi wymaga akceptacji regulaminu którego nigdy nie zaakceptowałem
3. Kiedy ustawiłem 'Zabronione' dla "Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus." usługa nadal pozostaje włączona.
4. 22 Stycznia 2016 18:08 (zgodnie z regulaminem usługi) wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok i nic się nie stało
5. 25 Czerwca 2017 12:10 wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok (zgodnie z regulaminem usługi) i dostałem sms zwrotny: "Wystapil generyczny problem techniczny. Sproboj ponownie lub skontaktuj sie z Konsultantem. Pozdrawiamy, Plus. " 25 Czerwca 2017 12:21
6. 25 Czerwca 2017 12:51 wysłałem sms POKAZWP na numer 2601 czyli do bok i dostałem sms: "Twoje aktualne zuzycie w usludze Dostep do Windows Store w Plusie w tym cyklu rozliczeniowym wynosi 0.0 PLN. Limit na usludze w cyklu rozliczeniowym wynosi 0.0 PLN." 25 Czerwca 2017 12:52
7. 25 Czerwca 2017 14:27 wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok (zgodnie z regulaminem usługi) i dostałem sms zwrotny: "Wystapil generyczny problem techniczny. Sproboj ponownie lub skontaktuj sie z Konsultantem. Pozdrawiamy, Plus. " 25 Czerwca 2017 14:38
Jest to bardzo kiepskie ze strony Plus, że:
-aktywował usługę której nie zamawiałem i nawet nie poinformował mnie o tym fakcie,
-której regulamin wymaga zgody na aktywację której nie udzieliłem,
-która jest nadal aktywna pomimo zabronienia w zgodach,
-i z której nie ma technicznej możliwości rezygnacji przez eBOK i sms do BOK pomimo wskazania tych metod w regulaminie usługi.
Sprawdziłem to na 2 różnych kartach sim (2 karty z PNK rok ważności konta, swoją następnie zmigrowałem do Nowy Plush) i na obu jest ten sam problem nawet po migracji do nowej taryfy. Więc to problem systemowy, a nie pojedynczy przypadek.
Co do usług:
Wybrany numer do wszystkich sieci
Wybrany Numer w Plusie
to kiedy klikam przycisk 'Zmień' pojawia się pusta lista numerów telefonów. Jeśli jest pusta lista numerów to usługa powinna być nieaktywna.
Ponieważ nie udało się ich wyłączyć to przeszedłem wczoraj na taryfę 'Nowy Plush' - po przejściu zniknęły bo ta taryfa ich nie oferuje.
Niestety usługa 'Windows Store' powlokła się za mną do taryfy 'Nowy Plush' i siedzi nadal aktywna.
Po kliknięciu 'Zmień' widać to:
W zgodach marketingowych zabroniłem Windows Store:
Zgody marketingowe dla telefonu
Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus. Regulamin dostępny na stronie: http://plusstore.plus.pl/windows-store/regulamin Zabronione
To jest grubo nie w porządku ponieważ:
1. Aktywowano mi usługę której nie zamawiałem,
2. Aktywacja usługi wymaga akceptacji regulaminu którego nigdy nie zaakceptowałem
3. Kiedy ustawiłem 'Zabronione' dla "Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus." usługa nadal pozostaje włączona.
4. 22 Stycznia 2016 18:08 (zgodnie z regulaminem usługi) wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok i nic się nie stało
5. 25 Czerwca 2017 12:10 wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok (zgodnie z regulaminem usługi) i dostałem sms zwrotny: "Wystapil generyczny problem techniczny. Sproboj ponownie lub skontaktuj sie z Konsultantem. Pozdrawiamy, Plus. " 25 Czerwca 2017 12:21
6. 25 Czerwca 2017 12:51 wysłałem sms POKAZWP na numer 2601 czyli do bok i dostałem sms: "Twoje aktualne zuzycie w usludze Dostep do Windows Store w Plusie w tym cyklu rozliczeniowym wynosi 0.0 PLN. Limit na usludze w cyklu rozliczeniowym wynosi 0.0 PLN." 25 Czerwca 2017 12:52
7. 25 Czerwca 2017 14:27 wysłałem sms ZABLOKUJWP na numer 2601 czyli do bok (zgodnie z regulaminem usługi) i dostałem sms zwrotny: "Wystapil generyczny problem techniczny. Sproboj ponownie lub skontaktuj sie z Konsultantem. Pozdrawiamy, Plus. " 25 Czerwca 2017 14:38
Jest to bardzo kiepskie ze strony Plus, że:
-aktywował usługę której nie zamawiałem i nawet nie poinformował mnie o tym fakcie,
-której regulamin wymaga zgody na aktywację której nie udzieliłem,
-która jest nadal aktywna pomimo zabronienia w zgodach,
-i z której nie ma technicznej możliwości rezygnacji przez eBOK i sms do BOK pomimo wskazania tych metod w regulaminie usługi.
Sprawdziłem to na 2 różnych kartach sim (2 karty z PNK rok ważności konta, swoją następnie zmigrowałem do Nowy Plush) i na obu jest ten sam problem nawet po migracji do nowej taryfy. Więc to problem systemowy, a nie pojedynczy przypadek.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2017, o 19:19 przez zbiggy, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Zauważyłem jeszcze rozbieżności pomiędzy eBok na stronie www i krótkimi kodami:
*101# Aktywne uslugi: Wideorozmowy - w eBOK www nie ma tej pozycji w usługach
Tu chodzi o to, że ich wcale nie ma na liście usług/promocji niezależnie czy są włączone czy nie.
*101# Aktywne uslugi: Wideorozmowy - w eBOK www nie ma tej pozycji w usługach
Tu chodzi o to, że ich wcale nie ma na liście usług/promocji niezależnie czy są włączone czy nie.
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Krótkie kody są bardziej wiarygodne. Jeśli posiadasz smartfona , możesz sprawdzić w Aplikacja Plus Onlinezbiggy pisze:Zauważyłem jeszcze rozbieżności pomiędzy eBok na stronie www i krótkimi kodami:
*101# Aktywne uslugi: Wideorozmowy - w eBOK www nie ma tej pozycji w usługach
Tu chodzi o to, że ich wcale nie ma na liście usług/promocji niezależnie czy są włączone czy nie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
najprawdopodobniej status usługi, który widzisz na swoim numerze, nie oznacza fizycznego jej posiadania. Zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
najprawdopodobniej status usługi, który widzisz na swoim numerze, nie oznacza fizycznego jej posiadania. Zweryfikuję tę kwestię i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Niestety nie wszystkie usługi są dostępne w webowej czy też mobilnej wersji aplikacji Plus online.zbiggy pisze:Zauważyłem jeszcze rozbieżności pomiędzy eBok na stronie www i krótkimi kodami:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
w przypadku tej konkretnej usługi, możliwość dokonywania transakcji uzależniona jest także od innych czynników (zgoda/limit).
Kwestię komend SMS przekazałam do weryfikacji.
w przypadku tej konkretnej usługi, możliwość dokonywania transakcji uzależniona jest także od innych czynników (zgoda/limit).
Wycofując zgodę, nie będzie możliwości dokonania płatności w Windows Store. Natomiast oznaczenie usługi w aplikacji nie ulega zmianie, ponieważ nadal istnieje możliwość skorzystania z niej (po przywróceniu zgody).zbiggy pisze:3. Kiedy ustawiłem 'Zabronione' dla "Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus." usługa nadal pozostaje włączona.
Kwestię komend SMS przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Trochę to nielogiczne. Jeśli jest brak zgody na świadczenie usługi to usługa powinna być wyłączona. Teraz wygląda to tak, że włączyliśmy ci usługę pomimo tego, że wyraziłeś sprzeciw co do jej świadczenia. Prośba o poprawienie bo tak jak jest teraz to kompletne szaleństwo. Powinno być tak:Joanna_Plus pisze:zbiggy,
w przypadku tej konkretnej usługi, możliwość dokonywania transakcji uzależniona jest także od innych czynników (zgoda/limit).Wycofując zgodę, nie będzie możliwości dokonania płatności w Windows Store. Natomiast oznaczenie usługi w aplikacji nie ulega zmianie, ponieważ nadal istnieje możliwość skorzystania z niej (po przywróceniu zgody).zbiggy pisze:3. Kiedy ustawiłem 'Zabronione' dla "Zgoda na akceptację warunków usługi Dostęp do Windows Store w Plus." usługa nadal pozostaje włączona.
Kwestię komend SMS przekazałam do weryfikacji.
brak zgody/sprzeciw = usługa wyłączona. (można zrobić dopisek: wyraź zgodę aby włączyć)
jest zgoda = usługa włączona. (z dopiskiem: wycofaj zgodę aby wyłączyć).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
Na tę chwilę zmiany w tym zakresie nie są planowane. Sugestię oczywiście przekazałam dalej.zbiggy pisze:Prośba o poprawienie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Informuję i proszę o naprawę - nie można wyłączyć usług które zostały wszystkim włączone bez wiedzy i zgody klientów. Próbowałem wyłączyć na 3 numerach na kartę w Plus: taryfa Ja+ Rok Waznosci Konta oraz Prosto na Kartę .
Mobile Connect
Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB)
Windows Store
Próba wyłączenia Mobile Connect kończy się komunikatem:
Przepraszamy, chwilowo nie można wysłać zlecenia dezaktywacji uslugi Mobile Connect. Prosimy spróbować później. (próbuję już od 3 miesięcy - chyba wreszcie wystarczy tego próbowania?)
Próba wyłączenia Windows Store:
wynik to komunikat błędy: "Próbowano wykonać niedozwoloną operację !!!"
Próba wyłączenia Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB): można tylko ustawić limit 0,00zł - nie ma opcji do wyłączenia.
W regulaminie usługi jest informacja, że można wysłać sms o treści NIE lub ZABLOKUJ na numer 8055. Wysłałem 2 smsy z każdym z tych słów i za każdym razem informacja, że zgłoszona do dezaktywacji. Próbowałem z 3 różnych telefonów z 3 różnych kart Plus na kartę.
Piątek 11 Styczeń 2019
18:41 na numer 8055 wysłałem sms NIE
18:42 z numeru 8055: przyszedł sms Usluga 'Dopisz do rachunku w Plus' zostala zgloszona do deaktywacji.
Dziś mamy 13 marca 2019 i usługa jest dalej włączona na wszystkich numerach!
Link do regulaminu gdzie Plus kłamie, że można usługę wyłączyć sms:
https://www.plus.pl/documents/16/bbdd8e ... j-Plus.pdf
strona nr 2 paragraf 4 Zasady dostępu doUsług pkt. 4
Mobile Connect
Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB)
Windows Store
Próba wyłączenia Mobile Connect kończy się komunikatem:
Przepraszamy, chwilowo nie można wysłać zlecenia dezaktywacji uslugi Mobile Connect. Prosimy spróbować później. (próbuję już od 3 miesięcy - chyba wreszcie wystarczy tego próbowania?)
Próba wyłączenia Windows Store:
wynik to komunikat błędy: "Próbowano wykonać niedozwoloną operację !!!"
Próba wyłączenia Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB): można tylko ustawić limit 0,00zł - nie ma opcji do wyłączenia.
W regulaminie usługi jest informacja, że można wysłać sms o treści NIE lub ZABLOKUJ na numer 8055. Wysłałem 2 smsy z każdym z tych słów i za każdym razem informacja, że zgłoszona do dezaktywacji. Próbowałem z 3 różnych telefonów z 3 różnych kart Plus na kartę.
Piątek 11 Styczeń 2019
18:41 na numer 8055 wysłałem sms NIE
18:42 z numeru 8055: przyszedł sms Usluga 'Dopisz do rachunku w Plus' zostala zgloszona do deaktywacji.
Dziś mamy 13 marca 2019 i usługa jest dalej włączona na wszystkich numerach!
Link do regulaminu gdzie Plus kłamie, że można usługę wyłączyć sms:
https://www.plus.pl/documents/16/bbdd8e ... j-Plus.pdf
strona nr 2 paragraf 4 Zasady dostępu doUsług pkt. 4
Wkurza mnie to, że Plus włącza wszystkim usługi bez informowania klienta. O tym, że podstawa kultury nakazuje zapytać klienta czy się zgadza na włączenie usług to po Plus już się nawet nie spodziewam.4.Użytkownik może zablokować możliwość korzystania z Usługi wysyłając bezpłatny SMS o treści NIE lub ZABLOKUJ na numer 8055.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
powyższe kwestie przekazałam dalej.
powyższe kwestie przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Dzięki @Joanna_Plus. Przy okazji skoro gromadzimy w tym wątku zepsutą konfigurację usług w Plus to prośba też o naprawę:
W Plusie jest zablokowana możliwość zablokowania wychodzących połączeń międzynarodowych. Sprawdzone na wszystkich telefonach z kartą Plus. Po polsku to blokada wychodzących połączeń międzynarodowych, po angielsku Call Barring International.
Sprawdzałem na:
Alcatel OT-282 - telefon dla seniora, karta Plus z roku 2004 : próba włączenia blokady kończy się komunikatem z sieci Plus: Wysyłanie zapytania do sieci: Nie wykonano.
Alcatel POP4 - smartfon z androidem 6 Marshmallow z nową kartą nano sim Plus. Odpowiedź sieci: Błąd: Nieoczekiwana odpowiedź sieci.
Samsung BT-2710 - budżetowy telefon 3G, starter kupiony w 2018. Odpowiedź sieci: Nieprawidłowy użytkownik.
Czyli niezależnie od modelu telefonu i roku wydania karty Plus blokada połączeń międzynarodowych jest zablokowana. Prośba o naprawę czyli umożliwienie blokady połączeń. W instrukcji każdego telefonu konfiguracja blokowania połączeń (call barring) jest oznaczona jako funkcja sieciowa - czyli sieć musi poprawnie obsługiwać tę opcję.
W Plusie jest zablokowana możliwość zablokowania wychodzących połączeń międzynarodowych. Sprawdzone na wszystkich telefonach z kartą Plus. Po polsku to blokada wychodzących połączeń międzynarodowych, po angielsku Call Barring International.
Sprawdzałem na:
Alcatel OT-282 - telefon dla seniora, karta Plus z roku 2004 : próba włączenia blokady kończy się komunikatem z sieci Plus: Wysyłanie zapytania do sieci: Nie wykonano.
Alcatel POP4 - smartfon z androidem 6 Marshmallow z nową kartą nano sim Plus. Odpowiedź sieci: Błąd: Nieoczekiwana odpowiedź sieci.
Samsung BT-2710 - budżetowy telefon 3G, starter kupiony w 2018. Odpowiedź sieci: Nieprawidłowy użytkownik.
Czyli niezależnie od modelu telefonu i roku wydania karty Plus blokada połączeń międzynarodowych jest zablokowana. Prośba o naprawę czyli umożliwienie blokady połączeń. W instrukcji każdego telefonu konfiguracja blokowania połączeń (call barring) jest oznaczona jako funkcja sieciowa - czyli sieć musi poprawnie obsługiwać tę opcję.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
zbiggy,
tak jak już wspominałam w tym wątku, w przypadku oferty Plus na Kartę, nie świadczymy takiej usługi, dlatego też nie ma możliwości ustawienia jej z pozycji urządzenia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 1O#%20SEND.
tak jak już wspominałam w tym wątku, w przypadku oferty Plus na Kartę, nie świadczymy takiej usługi, dlatego też nie ma możliwości ustawienia jej z pozycji urządzenia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 1O#%20SEND.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
Wyłączenie usługi "Zarządzanie limitami usług dostępowych (tzw. DCB)": nadal nie działa. można tylko ustawić limit 0,00zł - nie ma opcji do wyłączenia. W http://www.plus.pl/documents/16/1256594 ... et="_blank jest informacja aby wysłać sms o treści NIE na nr 8055 ale to nic nie daje - przychodzi sms o treści "Usluga 'Dopisz do rachunku w Plus' zostala zgloszona do deaktywacji."" i nic się nie dzieje. Próbowałem kilka razy na 3 numerach i różnych taryfach na kartę i na żądnej dezaktywacja nie działa. Próbowałem kilka razy pomiędzy rokiem 2019-21 i poza sms o przyjęciu do dezaktywacji nic się nie dzieje. Najbardziej oburzające w tym wszystkim jest to, że ta niezamawiana usługa została aktywowana wszystkim bez żadnej informacji czy pytania o zgodę. To że mam ją aktywowaną zobaczyłem po zalogowaniu się do Plus Portal na swoje konto.
-
- V.I.P.
- Posty: 1241
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Nie mogę wyłączyć niechcianych usług w eBOK Plus
No i według tego regulaminu można ją zablokować - nie ma nigdzie mowy o całkowitym wyłączeniu.
Użytkownik może zablokować możliwość korzystania z Usługi wysyłając bezpłatny SMS o treści NIE lub ZABLOKUJ na numer 8055