Poczta głosowa.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Poczta głosowa.

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze:gstk,

jaki komunikat pojawia się po wpisaniu tego kodu: *122*00*03#?
Cytuję:

"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Poczta głosowa.

Post autor: grzefik »

Witam. Czy jest możliwość przywrócenia poprzedniego komunikatu ( abonent jest w tym momencie nieosiągalny prosimy zadzwonić później) teraz włącza się inny komunikat i proponuje wyslac sms z różnymi komunikatami, oraz przychodzi podsujmowanie po połączeniu i pobiera kase z konta. W aplikacji android w bilingu mam połączenia na numer 601222222 mino że na taki numer nie dzwoniłem. Poczty głosowej tez nie mam aktywnej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,
gstk pisze:"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
Teraz po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) pojawia się ten sam komunikat:
gstk pisze: "proszę podać numer osoby, której chcesz zostawić wiadomość".
Witaj grzefik,
grzefik pisze:włącza się inny komunikat i proponuje wyslac sms z różnymi komunikatami
To jest usługa Notka SMS. Więcej na ten temat pisała Ewa w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 33#p193473.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gstk
PlusManiak
Posty: 102
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 14:36

Re: Poczta głosowa.

Post autor: gstk »

Joanna_Plus pisze:gstk,
gstk pisze:"Usługa blokada notki sms jest już aktywna".
Teraz po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) pojawia się ten sam komunikat:
gstk pisze: "proszę podać numer osoby, której chcesz zostawić wiadomość".
Tak, pojawia się ten sam komunikat i jak mam go wyłączyć?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

gstk,

a proszę jeszcze o przelogowanie poczty głosowej - włączenie *122*11#, a następnie jej wyłączenie *122*00#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Poczta głosowa.

Post autor: sl@w_es »


Po użyciu tego kodu otrzymałem wiadomość:
Włączyłeś usługę Poczta Standard. Jeśli będziesz miał wiadomość (,,,)
OK, jednak sprawdzając status poczty kodem *122# otrzymuję info:
Masz Pocztę MMS.
Poczta MMS to teraz standard?

Poczta Głosowa - Jak włączyć/wyłączyć? (Plus na Kartę/Plus Mix)

Proponuję aktualizację powyższego artykułu ponieważ w chwili obecnej w ogóle brak usługi Poczta głosowa w Plus Online.
Może w ogóle zrezygnować z tego Plus Online, bo kiedyś okaże się, że poza informacjami w zakładkach Strona główna oraz Konto i formalności nie ma nic więcej?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es pisze:

Po użyciu tego kodu otrzymałem wiadomość:
Włączyłeś usługę Poczta Standard. Jeśli będziesz miał wiadomość (,,,)
OK, jednak sprawdzając status poczty kodem *122# otrzymuję info:
Masz Pocztę MMS.
Czy sprawa dotyczy numeru, który już nam podawałeś? Jeśli, nie to podaj go mi tym formularzem.
sl@w_es pisze:Proponuję aktualizację powyższego artykułu ponieważ w chwili obecnej w ogóle brak usługi Poczta głosowa w Plus Online.
Twoja prośba została przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Poczta głosowa.

Post autor: sl@w_es »

Magdo,

bardzo dziękuję za zainteresowanie, ale ja nie miałem problemów z Pocztą głosową - wpisu dokonałem po przetestowaniu tej usługi i zakończyłem pytaniem: "Poczta MMS to teraz standard?"

Przed chwilą ponownie włączyłem Pocztę głosową i sprawdzając jej status (*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
więc wczorajsze pytanie stało się jakby nieaktualne.

Testów dokonywałem na numerze, którego nie podawałem jeszcze na FORUM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Magda_Plus »

sl@w_es pisze: Przed chwilą ponownie włączyłem Pocztę głosową i sprawdzając jej status (*122#) otrzymuję komunikat nieco innej treści niż w dniu wczorajszym, a mianowicie:
Masz Pocztę Głosową Standard.
:->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alek74
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:24

Jak wyłączyć pocztę MMS w PnK bez limitu?

Post autor: Alek74 »

Witam,

Taryfa: Plus na Kartę bez limitu.

Miałem pocztę standard, użyłem kodu *122*00#, by wyłączyć pocztę. Nie dostałem żadnego smsa, czy wyłączono.
Dziś przychodzi mi MMS, że ktoś nagrał się na moją pocztę MMS.
Sprawdziłem status poczty *122# - Masz pocztę MMS.

To w końcu kod *122*00# wyłącza pocztę czy aktywuje inną?

Jak wyłączyć teraz tą MMS?
Kod *122*00# nie działa drugi raz. "Usługa niedostępna. Sprawdź... ." itd.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2016, o 15:48 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Alek74,
Alek74 pisze: Jak wyłączyć teraz tą MMS?
Dezaktywacji dokonasz kodem: *122*00*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex123
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 23 cze 2015, o 17:17

Przekierowanie połączeń

Post autor: Alex123 »

Witam.
Mam taki problem otóż na mam nowy numer w Plus taryfa Ja+na kartę. Mam na moim numerze aktywne przekierowania połączeń +48601222222 lub +48601100545. Przekierowania mam aktywne gdy: zajęty, nieosiągalny i niedostępny. Próbowałem wyłączyć te przekierowania, ale wyświetla się komunikat, że operator zablokował możliwość wyłączenia a żadne kody na pocztę głosową nie działają. To jest jakaś poczta głosowa, ale jest mi zbędna.
Jak wyłączyć te przekierowania?
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2016, o 08:47 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połącznie wątków
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Alex123,

podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *122#?
Alex123 pisze: +48601100545
Ten numer jest związany z rozszerzoną funkcją usługi Kto Dzwonił. Jej dezaktywacja odbywa się za pomocą kodu *122*00*03#. Więcej o samej usłudze w naszym FAQ: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2696.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alex123
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 23 cze 2015, o 17:17

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Alex123 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Alex123,

podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *122#?
Alex123 pisze: +48601100545
Ten numer jest związany z rozszerzoną funkcją usługi Kto Dzwonił.
Dziękuję za odpowiedź.

Po wpisaniu kodu *122# pojawia się komunikat masz pocztę MMS. Może ta usługa się włączyła? Jak te przekierowania wyłączyć?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Joanna_Plus »

Alex123,

ten wariant wyłączysz kodem *122*00*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ