Poczta głosowa.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Poczta głosowa.

Post autor: misiu-182 »

Ok.
Wszystko się zgadza. Myślałem, że jest to nr traktowany jak komórkowy ale się pomyliłem.
Dziękuję za wyjaśnienie.
Pozdrawiam.
Istiśka
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 8 kwie 2016, o 10:29

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Istiśka »

Okazuje się, że jakimś cudem posiadam włączoną pocztę i przychodzą jakieś powiadomienia MMSem.
Chcąc wyłączyć pocztę kod *122*00# nie działa (usługa niedostępna).
Po wpisaniu *122# wyświetla się, że mam włączoną pocztę MMS. Jak to wyłączyć?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Basia_Plus »

Istiśka,
Istiśka pisze:mam włączoną pocztę MMS. Jak to wyłączyć?
dezaktywacji dokonasz kodem: *122*00*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
akala
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2016, o 14:04

Re: Poczta głosowa.

Post autor: akala »

Proszę o pomoc, po wymianie karty SIM, AKTYWOWANO MI POCZTĘ GŁOSOWĄ - NIJAK NIE MOGE JEJ WYŁACZYĆ (SMS NA NR 2601 - TA USŁUGA NIE JEST DOSTĘPNA DLA OBECNEJ TARYFY), KODY NIESTETY NE DZIAŁAJĄ, NAWET NIE MOGĘ SPRAWDZIĆ CZY POCZTA JES WŁACZONA-INFORMACJA KOD NIEPOPRAWNY.
Prosze o pomoc
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Magda_Plus »

Czy chodzi o numer abonamentowy czy Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
akala
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2016, o 14:04

Re: Poczta głosowa.

Post autor: akala »

Abonament
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Magda_Plus »

akala opisałaś problem w niewłaściwym wątku i dziale. Zadawaj swoje pytania w Dziale abonamentowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Poczta głosowa.

Post autor: pepcia2 »

Witam!
Mam problem z wyłączeniem poczty na numerze taty.
Żadne powyższe kody nie działają, albo pisze, że juz nie aktywna. Jednak przy próbie połączenia przy braku zasięgu, lub nieodebraniu włącza się :-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pepcia2,
pepcia2 pisze:Mam problem z wyłączeniem poczty na numerze taty.
chodzi o numer abonamentowy czy Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Poczta głosowa.

Post autor: pepcia2 »

Plus na kartę ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Basia_Plus »

pepcia2 ,

jaką wiadomość zwrotną otrzymujesz po wpisaniu kodu *122#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel95
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2016, o 19:03

Przekierowywanie połączeń - blokada

Post autor: pawel95 »

Witam,
Chciałem wyłączyć w swoim telefonie usługę przekierowywania połączeń, ale po wybraniu opcji wyłącz wyświetla mi się komunikat ,,Błąd w ustawieniach połączenia. Twój operator nie umożliwia wyłączenia przekierowywania połączeń, gdy zajęte". Ten sam komunikat, gdy chcę wyłączyć gdy nieodebrane, czy gdy nieosiągalny. Wyłączyłem pocztę głosową kodem *122*00# i dostałem sms, że jest wyłączona poczta, ale problem nie znikł.
Proszę więc o pomoc kogoś z pracowników Plusa, kto pomógłby mi rozwiązać ten problem.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2016, o 11:17 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj pawel95,
- czy możesz sprecyzować na czym dokładnie polega problem? Jeśli Poczta Głosowa jest wyłączona, to o jakich przekierowaniach piszesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel95
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2016, o 19:03

Re: Poczta głosowa.

Post autor: pawel95 »

Witaj Ewa_Plus,
Przekierowanie połączeń aktualnie mam na numer +48601100545 po prostu gdy ktoś do mnie dzwoni to po kilku sygnalach włącza się jakby poczta, nie chce tego, a wiem że da się to wyłączyć i ktoś może do mnie dzwonić aż samo rozlaczy. A nie mogę wyłączyć bo niby operator mi nie pozwala, na tym polega problem.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poczta głosowa.

Post autor: Ewa_Plus »

pawel95,
- z Twojego opisu wynika, że osoby dzwoniące do Ciebie słyszą komunikaty tzw. Notki SMS.
Możesz ją wyłączyć za pomocą kodu: *122*00*03#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ