@
gabi2267,
nie chyba, a na pewno posiadanie starszej taryfy jest jedynym powodem tego, że uruchomiłaś to czego nie oczekiwałaś.
Czy da się coś jeszcze zrobić?
Hm,
Regulamin promocji Internet, SMSy i 9 gr/min dla Twojej taryfy w punkcie 33 mówi jasno:
Skorzystanie z Promocji oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu Promocji i ją akceptuje.
W tej sytuacji możesz złożyć reklamację
(zawsze masz takie prawo) i Operator ją rozpatrzy, ale nie spodziewaj się cudów, bo to Ty jesteś winna zaistniałej sytuacji. Niemniej zdarzają się pozytywne rozwiązania...
czytaj.
Gdybyś jeszcze nie skorzystała z tej aktywowanej promocji to mógłby to być argument przemawiający za rozwiązaniem podobnym do tego z zamieszczonego linku, ale to jest moje prywatne zdanie i nie mam pojęcia czym kieruje się Dział Reklamacji uznając tego typu reklamacje.
Chcąc korzystać w przyszłości z tej nowej promocji musisz zmienić taryfę
(*147*22#) i aktywować promocję.
"Kody na uruchomienie są takie same" - zgadza się, ale nie zmienia to faktu, że należy wiedzieć z jakiej taryfy korzystamy i co możemy w niej aktywować, a jeśli nie wiemy to zawsze można wklepać w telefonie kod
*110# i z MENU wybrać to z czego chcemy korzystać. Można jeszcze zalogować się do
Plus Online i tam szukać pakietów/usług/promocji.
Można i jak widzisz trzeba również pytać w BOK, na
Plus Forum, Facebooku etc.