kody *136*11*11 i *136*00*11 - problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Izelka
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2016, o 16:06

kody *136*11*11 i *136*00*11 - problem

Post autor: Izelka »

Witam!
Mam pytanie, czemu tym kodem *136*11*11 wlacza sie dwie rozne promocje??
1. Rozmowy i sms bez limitu w Plusie (Ja + zawsze bez limitu w Plus)
2. Pakiet inernetowy 500 MG na 30 dni
Miesiac temu chcialam wlaczyc promocje rozmowy i sms bez limitu kodem jak w temacie, a przyszedl mi sms, ze wlaczylo mi pakiet internetowy 0,5 giga. Nie zareagowalam, bo myslalam, ze jakas dodatkowa promocja z racji zarejestrowania numeru, a poza tym promocja na rozmowy i sms tez dzialala. Dzis przyszedl mi sms, ze pakiet internetowy zostal przedluzony na kolejne 30 dni, a oplata pobrana. Ja nie chcialam internetu, tylko promocje na rozmowy i sms!! Wylaczylam sobie ten pakiet kodem *136*00*11, ktorym tez wylacza sie promocje na rozmowy i sms!! Na szczescie tego akurat mi nie wylaczylo, tylko ten pakiet. Dwa razy skasowalo mnie za internet, ktorego nie mialam zamiaru aktywowac!
Jak to jest, ze dzialaja w sieci 2 jednakowe kody na dwie rozne promocje?? Cos chyba trzeba z tym zrobic?? Czy mam szanse na odzyskanie pieniedzy, ktore mi pobralo??

Dziekuje za odpowiedz na ten post!!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: kody *136*11*11 i *136*00*11 - problem

Post autor: sl@w_es »

Izelka pisze:Jak to jest, ze dzialaja w sieci 2 jednakowe kody na dwie rozne promocje?? Cos chyba trzeba z tym zrobic?? Czy mam szanse na odzyskanie pieniedzy, ktore mi pobralo??
Ten sam kod może odpowiadać za aktywację takich samych lub różnych promocji/pakietów w różnych taryfach.
Kod *136*11*11# odpowiada za aktywację promocji Ja + Zawsze bez limitu w Plus w taryfie JA + NA KARTĘ.
Z kolei w taryfie PNK bez limitu tym kodem aktywujemy Pakiet internetowy 500 MB.
Chcąc aktywować jakikolwiek pakiet, promocję czy usługę należy użyć kodu dla taryfy którą aktualnie używamy.
Jeśli wyszukanie w internecie właściwego kodu jest dla Ciebie zbyt kłopotliwe proponuję do aktywacji czegokolwiek używać kodu *110#, a następnie wybór z Menu (tylko dla Twojej taryfy) odpowiedniej opcji.

Proszę, sprawdź taryfę z jakiej korzystasz: *147#.
Poza tym możesz też sprawdzić sobie aktywne promocje *136# oraz pakiety *121#.

Zwrot pieniędzy? Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe - trzeba złożyć reklamację.

Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Izelka
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 sie 2016, o 16:06

Re: kody *136*11*11 i *136*00*11 - problem

Post autor: Izelka »

dziekuje!
Jest to wszystko bardzo mylace i niejasne. Nazwy taryf i promocji brzmia podobnie, łatwo sie w tym pogubic..... Kody znam, sprawdzalam.... Moje wlaczone promocje to: "zawsze bez limitu w sieci (90 dni)", a potem znow mi pokazuje "zawsze bez limitu w sieci", ale juz bez tych 90 dni w nawiasie. Dwa razy mam to wlaczone? To jedno i to samo czy dwie rozne promocje??? No jak tu sie nie pogubic? :-)
Mniejsza z tymi kilkoma zlotymi..... :->
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: kody *136*11*11 i *136*00*11 - problem

Post autor: sl@w_es »

Jeśli chodzi o nazwy taryf to oczywiście w pełni się z Tobą zgadzam - są bardzo podobne, co mniej znających temat użytkowników może wprowadzać w błąd. Promocje tak samo; zmiana jednego słowa i mamy inną promocję.
Może właśnie operatorowi zależy na takim zakamuflowanym wprowadzaniu w błąd, bo niby wszystko jest ok, ale dla tych co mają pewne rozeznanie.
Występowanie w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136# dwa razy nazwy Zawsze bez limitu w sieci to nie dwie różne promocje, a jedna i ta sama.
Tam gdzie jest tylko sama nazwa promocji oznacza, że jest ona aktywna, natomiast podana w nawiasie przy nazwie promocji liczba dni oznacza, że konto zostało wcześniej zasilone kwotą od 50 do 99 zł i dzięki temu przez 90 dni rozmawiasz i smsujesz za darmo. Ponadto w wiadomości zwrotnej jest jeszcze podana data i godzina do kiedy możesz rozmawiać i smsować za free.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ