IPLA SPORT - pakiet odnawialny

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

Witam,

sprawa wygląda tak. Mam od Was kartę w taryfie PNK Rok Ważności Konta. 30 sierpnia aktywowałem odnawialny pakiet IPLA SPORT w cenie 11,07. Pakiet aktywował się poprawnie i przez miesiąc korzystałem bez problemowo. Ponieważ korzystam też z karty Orange i podmieniam obie w smartfonie zależnie od potrzeb to zdarzyło się, że w momencie, gdy pakiet IPLI kończył ważność, moja karta SIM PLUSa była wyjęta czyli nie było w sieci. W konsekwencji pakiet IPLI przestał działać. Już po terminie wazności tego pierwsdzego miesiąca pakietu włożyłem kartę z powrotem do telefonu i przez półtora dnia był w sieci jednak w trakcie tego czasu nic w kontekscie IPLI się nie zadziało - zgodnie z regulaminem odnowienie powinno nastapić automatycznie poprzez wysłanie przez PLUSa płatnego SMSa do mnie potwierdzającego ten fakt. I teraz. Po zalogowaniu się do IPLI ten pakiet IPLA SPORT cały czas jest widoczny jako podpięty pod moje konto z tymże jako nieaktywny, ale z informacją, że jest odnawialny i następny okres rozliczeniowy jest od 01.01.2016. Pytanie, czy w takim przypadku już nic nie zadzieje się z automatu i tak naprawdę powinienem ponownie aktywować tę usługę poprzez wysłanie SMSa IPLA START. Czy mozę jednak Plus podejmie kolejną próbę ściągnięcia ode mnie tej miesięcznej opłaty - jesli tak to kiedy ?? Dodam, ze na koncie mam wystarczające do tego środki. Chciałbym miec pewność, że jesli aktywuje pakiet ponownie to nie naliczy mi opłat podwójnie - już kiedyś miałem z PLusem takie jaja, że przez dwa dni mi nie ściągał, więc aktywowałem pakiet internetowy sam, a potem ściągnęło mi jeszcze zaległe opłaty.

EDIT:

Mały update. Sprawdziłem stan konta i ku moemu zdziwieniu okazało się, że jednak na koncie nie ma wystarczających środków - chociaż 30 sierpnia doładowałem kwotę 30 PLN i poza aktywacją IPLI SPORT nie wykonywałem żadnych połączeń, ani nie korzystałem z internetu. No więc doładowałem konto kwotą 30 PLN i co się stało?? Rzecz dla mnie niewytłumaczalna. Otóż mimo, że dane komórkowe są wyłączone to w ciągu dosłownie minuty zżarło mi całość doładowania z konta. Doładowałem kwotą 30 PLN, dostałem SMS potwierdzający, że takie doładowanie miało miejsce i kwota po doładowaniu to 36,01 (co już było dziwne, bo przed doładowaniem było rzekomo 0,88 PLN). Nie wierząc sprawdziłem sam za pomocą kodu *100# jaki jest stan konta i pokazało już tylko 30,01, a jak sprawdziłem za kilkanaście sekund ponownie to zostało jedynie 0,43 PLN. K%^& jak to możliwe, czy ktoś wytłumaczy mi co się właściwie stało??
Ostatnio zmieniony 3 paź 2016, o 12:19 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono posty
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior, w sprawie IPLI: w przypadku braku możliwości pobrania opłaty za kolejny okres dostępu do odnawianego pakietu, zgodnie z regulaminem kolejne próby pobrania opłaty są ponawiane kolejno 4 razy co 7 dni.

Myślę, że w tej sytuacji najbezpieczniej będzie skorzystać z możliwości określonej poniższym zapisem regulaminu:
W okresie, w którym podejmowane będą próby pobrania opłat, Klient może w dowolnym momencie samodzielnie zainicjować pobranie opłaty i wznowić dostęp do Pakietu na kolejny okres, po zalogowaniuna swoje konto w Serwisie, poprzez wybranie przy danym Pakiecie przycisku „WZNÓW”
Jeżeli zaś chodzi o środki na koncie - podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

*147# Aktywna taryfa to PNK Rok Waznosci Konta
*136# Aktywne promocje: 5te doladowanie gratis, Rok waznosci konta
*121# Aktywne pakiety: 30 bezplatnych wizytowek (60 SMS)
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior , wyślij mi proszę tym formularzem numer telefonu przypisany do karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

Witam,

wysłałem i czekam na info zwrotne,
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior, być może zarezerwowało Ci kwotę z ostatniego doładowania na poczet transmisji danych.

Jeżeli na koncie numeru jest włączona usługa GPRS, to dokonaj jej wyłączenia, a następnie po jakimś czasie (nawet do kilku godzin) dokonaj weryfikacji salda konta (kod na wyłączenie usługi GPRS: *101*00*02#; ponowna aktywacja *101*11*02#). Środki powinny być z powrotem na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

Powiem szczerze, że zaskoczyło mnie Twoje pytanie o GPRS. To są oferty bez dostepu do internetu jeszcze ?? Oczywiście, że GPRS jako usługa jest aktywny natomiast tak jak pisałem przed doładowaniem Dane komórkowe zostały wyłączone na telefonie, właczone było jedynie Wi-Fi. Także nie ma takiej możliwości, żeby w ciągu minuty wysiorbało mi tym kanałem ponad 30 złotych.

A kwestii rezerwacji to nie bardzo rozumiem. Czy możliwe jest, że system sam z sibie zablokuje i zdejmie z salda kwotę na poczet przyszłych połączęń internetowych ?? Czy może to jakiś debet, który narobił się z w poprzednich okresach i ściągnął po doładowaniu - to by przeczyło idei telefonu na kartę, gdzie wydajesz maksymalnie taką kwotę jaką doładujesz.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior, sprawdzenia salda konta lub wykorzystania pakietów, należy dokonywać po zakończeniu połączenia GPRS (zamknięciu sesji). W innym przypadku prezentowane dane mogą różnić się od stanu rzeczywistego. Wpływ na opisaną sytuację mogły mieć połączenia z internetem, które nie zostały zakończone w momencie weryfikacji stanu konta/pakietu.

Innymi słowy - wyłącz proszę GPRS (*101*00*02#), a następnie aktywuj ponownie (*101*11*02#) i za jakiś czas - zweryfikuj stan konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

Dezaktywowałem i aktywowałem zgodnie z poradą i zobaczymy. Chociaż w cuda nie wierzę, ale jutro się odezwę jaki efekt.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior, dobrze, poproszę o info. Myślę, ze możesz sprawdzić nawet trochę wcześniej ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kipcior
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 13 lis 2014, o 15:18

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Kipcior »

Powracam dzisiaj z odpowiedzią. Trudno mi w to uwierzyć, ale ten trick pomógł bo już wczoraj, i w dalszym ciągu dzisiaj, na koncie pojawiło się 36,10 czyli tyle ile było tuż po doładowaniu. Także po pierwsze chcę podziękować Przemkowi za pomoc bo okazał się jedyną osobą, która poradziła sobie z tematem.
Niemniej w dalszym ciągu nie czuję pełnego zadowolenia bo jako klient nie akceptuję tego jak to działa. Cisną się na usta następujące pytania:
1. Czy gdyby nie udało się znaleźć tej kompetentnej osoby, która wiedziała o technicznym tricku to czy w ogóle udałoby się te pieniądze odzyskać ?? Takie "rezerwowanie" i to niemałej sumy wprowadza klienta w błąd i ten nie wiedząc o tego typu trickach, a skąd niby miałby wiedzieć, po prostu w większości przypadków odpuści i dojdzie do wniosku, że kasa przepadła. Sam po paru godzinach walki i rozmowie z niekompetentną osobą z BOK byłem bliski odpuszczenia, połamania karty i wyrzucenia jej do śmieci. Czy to celowe działanie, bo wielu odpuści walkę z wiatrakami dla tych 10,20,30 złotych, a udowodnić ten proceder jest praktycznie niemożliwe.
2. Jak to jest, że macie ileś tam kanałów pomocy: BOK, facebook, forum i na każdym z nich co innego mówią? Ponownie, gdybym ograniczył się do kontaktu z BOK lub na facebook to dzisiaj kasy bym nie miał i pewnie bym jej nie odzyskał.
3. Cały czas z tyłu głowy mam wrażenie, że tu nic się nie naprawiło tylko ktoś coś zamerdał i zwrócił kase na konto dzieki temu, że wprowadziłem larum. Bo jakoś za dużo tutaj dziwnych: negatywnych i pozytywnych zbiegów okoliczności.

Reasumując dzieki za pomoc Przemek, ale wykorzystam tą kasę z konta i podziękuję definitywnie Plusowi na jakiś czas, bo trudno współpracować z firmą w której nigdy nie wiadomo co się wydarzy z Twoją kasa na koncie. A wyjaśnianie potem przez parę godzin przez ileś tam kanałów jest dość uciązliwe, szczególnie, gdy brak chęci pomocy (poza Panem Przemkiem).
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Przemek_Plus »

Kipcior, prawdopodobnie samo wyłączenie/włączenie transmisji danych w telefonie pomogłoby i "zarezerwowana" kwota znów byłaby widoczna w stanie konta. Mimo wszystko dezaktywacja GPRS kodem jest pewniejsza i stąd moja sugestia co do dalszego postępowania.

Przykro mi, jeżeli zostałeś źle lub niedostatecznie poinformowany przez naszego pracownika. Ciężko mi się do tego odnieść, bo jako obsługa forum nie mam wglądu w Twoje rozmowy z naszą infolinią. Dlatego też z swojej strony mogę tylko zaprosić do ponownego kontaktu z forum, jeżeli ostatecznie zdecydujesz się pozostać z naszą siecią. W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze postaramy się pomóc najlepiej, jak potrafimy ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
386dx
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:19
Lokalizacja: PL

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: 386dx »

Mam pytanie czy nadal transfer w aplikacji Ipla jest darmowy bo mam wątpliwości ? mam pakiet 1 GB i podpięty nr w IPLI. I po wejściu w telefonie w aplikację IPLA Plus obejrzeniu kilku minut programu z darmowego pakietu IPLA Plus. Sprawdziłem stan pozostałych środków pakietu kodem *121# było mniej o 30 MB co jest możliwe tylko, że na drugi dzień sprawdzam i pakiet i zostało te 30 MB przywrócone. W Plus online cały czas wartość jest tylko użycia Internetu bez wideo z IPLI. Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie czy transfer w IPLI jest darmowy dla APN Plusa.
Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: habish »

Jest bez limitu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: IPLA SPORT - pakiet odnawialny

Post autor: Joanna_Plus »

386dx,
386dx pisze:Mam pytanie czy nadal transfer w aplikacji Ipla jest darmowy
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ