Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestracja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestracja
Witam,
Kilka dni temu zarejestrowałam starter Plush na Poczcie Polskiej - obsługująca mnie pani stwierdziła, że nie potrafi zarejestrować karty, bo podobno otrzymywała jakiś błąd, ale ostatecznie okazało się, że jednak jest zarejestrowany (info w ebok i odpowiedź na sms STATUS na numer 80104). Minus jest taki, że nie otrzymałam żadnego papierowego potwierdzenia rejestracji.
Dzisiaj złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do sieci Red Bull Mobile. Po ok godzinie otrzymałam smsa z informacją, że Plus odrzucił wniosek. Zadzwoniłam na infolinię Plusa i dowiedziałam się, że wniosek faktycznie został odrzucony. Powód? Numer został zarejestrowany na Poczcie, a żeby móc nim dysponować (np. przenieść do innej sieci) trzeba go jeszcze raz zarejestrować, tym razem w salonie Plusa. Gdybym o tym wiedziała to od razu udałabym się do salonu, nie tracąc czasu na nieudolne próby rejestracji w wykonaniu pani na poczcie.
Uprzejmie proszę o informację, dlaczego na Państwa stronie internetowej http://www.plushbezlimitu.pl/rejestracja nie ma informacji, że rejestracja w innym miejscu niż salon Plusa jest niepełnowartościowa i uniemożliwia zarządzanie własnym numerem?
EDIT:
Jeszcze jedno pytanie: czy z powodu rejestracji na poczcie (tylko jednej rejestracji a nie dwóch jak sobie Państwo wymyśliliście) nie działał u mnie internet LTE mimo włączenia go (najpierw przez ebok, później deaktywacja i ponowna aktywacja kodami - za każdym razem potwierdzenia ebok/sms/kodami, że usługa działa, ale internet nie działał), posiadania urządzenia lte oraz przebywania w jego zasięgu?
EDIT2:
Oczywiście saldo konta dodatnie, konto ma ważność na połączenia wychodzące.
Starter opisany jako "5zł, Plush na kartę, 4GB 0zł/sms 0zł/min na komórki", ma znaczek LTE.
Kilka dni temu zarejestrowałam starter Plush na Poczcie Polskiej - obsługująca mnie pani stwierdziła, że nie potrafi zarejestrować karty, bo podobno otrzymywała jakiś błąd, ale ostatecznie okazało się, że jednak jest zarejestrowany (info w ebok i odpowiedź na sms STATUS na numer 80104). Minus jest taki, że nie otrzymałam żadnego papierowego potwierdzenia rejestracji.
Dzisiaj złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do sieci Red Bull Mobile. Po ok godzinie otrzymałam smsa z informacją, że Plus odrzucił wniosek. Zadzwoniłam na infolinię Plusa i dowiedziałam się, że wniosek faktycznie został odrzucony. Powód? Numer został zarejestrowany na Poczcie, a żeby móc nim dysponować (np. przenieść do innej sieci) trzeba go jeszcze raz zarejestrować, tym razem w salonie Plusa. Gdybym o tym wiedziała to od razu udałabym się do salonu, nie tracąc czasu na nieudolne próby rejestracji w wykonaniu pani na poczcie.
Uprzejmie proszę o informację, dlaczego na Państwa stronie internetowej http://www.plushbezlimitu.pl/rejestracja nie ma informacji, że rejestracja w innym miejscu niż salon Plusa jest niepełnowartościowa i uniemożliwia zarządzanie własnym numerem?
EDIT:
Jeszcze jedno pytanie: czy z powodu rejestracji na poczcie (tylko jednej rejestracji a nie dwóch jak sobie Państwo wymyśliliście) nie działał u mnie internet LTE mimo włączenia go (najpierw przez ebok, później deaktywacja i ponowna aktywacja kodami - za każdym razem potwierdzenia ebok/sms/kodami, że usługa działa, ale internet nie działał), posiadania urządzenia lte oraz przebywania w jego zasięgu?
EDIT2:
Oczywiście saldo konta dodatnie, konto ma ważność na połączenia wychodzące.
Starter opisany jako "5zł, Plush na kartę, 4GB 0zł/sms 0zł/min na komórki", ma znaczek LTE.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2016, o 21:58 przez brawoMinus, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Nawet gdybyś zarejestrował numer w salonie Plusa to i tak nic by nie zmieniło.
Podczas rejestracji musisz zaznaczyć że zależy Ci na pełnej rejestracji ponieważ chcesz przenieść numer.
Taka polityka...
Podczas rejestracji musisz zaznaczyć że zależy Ci na pełnej rejestracji ponieważ chcesz przenieść numer.
Taka polityka...
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Dziękuję za szybką odpowiedź.patryk7588 pisze:(...) musisz zaznaczyć że zależy Ci na pełnej rejestracji ponieważ chcesz przenieść numer. (...)
A czym różni się "pełna rejestracja" od takiej zwykłej? Będą mi zdjęcie robić i odciski palców pobierać? Przecież to śmieszne. Co, zakres podawanych danych będzie inny?
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Nie znam szczegółów więc nie chcę wprowadzić w błąd.
Wiem tylko że ta "zwykła" rejestracja nie pozwala na przeniesienie numeru i należy dokonać pełnej rejestracji.
Wiem tylko że ta "zwykła" rejestracja nie pozwala na przeniesienie numeru i należy dokonać pełnej rejestracji.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Wygląda na to, że celem Plusa jest utrudnienie życia klientom chcącym przenieść numer. Moim zdaniem to kiepski sposób na utrzymanie klienta, ale może w Plusie mają na ten temat inne zdanie...
EDIT:
Uprzejmie proszę o odpowiedź przedstawiciela Plusa: Czy pełna rejestracja oznacza kserowanie dowodu osobistego?
Chcę mieć jasność w tej kwestii, bo jeśli "pełna rejestracja"=kserowanie dowodu to kartę Plusa wyrzucę do kosza (bez straty czasu na bieganie do salonu Plusa), a w Red Bullu po prostu wezmę nowy numer.
EDIT:
Uprzejmie proszę o odpowiedź przedstawiciela Plusa: Czy pełna rejestracja oznacza kserowanie dowodu osobistego?
Chcę mieć jasność w tej kwestii, bo jeśli "pełna rejestracja"=kserowanie dowodu to kartę Plusa wyrzucę do kosza (bez straty czasu na bieganie do salonu Plusa), a w Red Bullu po prostu wezmę nowy numer.
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Nie, nie pobieramy od Klienta dowodu osobistego ani innego dowodu tożsamości, celem dokonania kserokopii. Dowód osobisty potrzebny jest tylko do weryfikacji tożsamości Klienta.brawoMinus pisze:Uprzejmie proszę o odpowiedź przedstawiciela Plusa: Czy pełna rejestracja oznacza kserowanie dowodu osobistego?
Przy rejestracji "ustawowej" pobieramy dodatkowo dane dotyczące adresu klienta. Ważne jest także, aby przy tej formie rejestracji mieć przy sobie rejestrowaną kartę SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Czy mogę prosić jeszcze o informację nt. niedziałającego LTE?
- moja taryfa to "PLUSH na kartę",
- urządzenie - modem z ustawioną funkcją łączenia tylko przez LTE - sygnalizuje dostępność sieci LTE (na poziomie 75%), ale nie łączy się z nią (wysyła żądanie, ale wygląda tak, jakby operator w ogóle nie odpowiadał).
Czy mogę prosić jeszcze o informację nt. niedziałającego LTE?
Dodam, że:brawoMinus pisze: Jeszcze jedno pytanie: czy z powodu rejestracji na poczcie (tylko jednej rejestracji a nie dwóch jak sobie Państwo wymyśliliście) nie działał u mnie internet LTE mimo włączenia go (najpierw przez ebok, później deaktywacja i ponowna aktywacja kodami - za każdym razem potwierdzenia ebok/sms/kodami, że usługa działa, ale internet nie działał), posiadania urządzenia lte oraz przebywania w jego zasięgu?
EDIT2:
Oczywiście saldo konta dodatnie, konto ma ważność na połączenia wychodzące.
Starter opisany jako "5zł, Plush na kartę, 4GB 0zł/sms 0zł/min na komórki", ma znaczek LTE.
- moja taryfa to "PLUSH na kartę",
- urządzenie - modem z ustawioną funkcją łączenia tylko przez LTE - sygnalizuje dostępność sieci LTE (na poziomie 75%), ale nie łączy się z nią (wysyła żądanie, ale wygląda tak, jakby operator w ogóle nie odpowiadał).
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
brawoMinus, czy masz ustawiony APN "plus"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Super, macie ustawioną tak krótką ważność sesji, że zostałam przełączona na stronę logowania, a po zalogowaniu wpisanej treści już nie ma - BRAWO PLUS!
Nie będę pisać wszystkiego ponownie, więc krótko:
@Przemek_Plus: tak, również "internet". Działanie LTE nie jest dla mnie kluczowe, bo i tak przenoszę numer, chciałam tylko porównać go z tym z Playa, którego używam na co dzień.
Pełna rejestracja numeru:
- (minus): 1. salon: "aplikacja dzisiaj od rana nie działa, proszę przyjść później", oczywiście słowo "przepraszam" nie przechodzi przez gardło.
- (minus): 2. salon: żadnych informacji o problemach z aplikacją (dotyczyła tylko tamtego punktu / zaczęła działać w ciągu 30 min / niedziałanie było "taktyczne", aby zniechęcić do przeniesienia numeru). Konsultant jak śledczy z minionej epoki: agresywne wypytywanie o przyczyny zamiaru przeniesienia numeru, później nachalne namawianie na abonament. W końcu wprowadza dane i oznajmia, że:
- (minus): rejestracja dojdzie do skutku w ciągu 7 dni(!!!)
+ (plus): nie było próby kserowania dowodu os.
Bilans dzisiejszego objazdu dwóch salonów Plusa: 3 minusy i jeden plus. Brawo Plus!
EDIT:
Widzę w ebok, że w zakładce Plus online -> Konto i formalności -> Dane telefonu i karty sim pojawiło się moje imię, nazwisko i na końcu przecinek (?) - czy to znaczy, że numer już został W PEŁNI zarejestrowany i mogę już zlecić jego przeniesienie?
Nie będę pisać wszystkiego ponownie, więc krótko:
@Przemek_Plus: tak, również "internet". Działanie LTE nie jest dla mnie kluczowe, bo i tak przenoszę numer, chciałam tylko porównać go z tym z Playa, którego używam na co dzień.
Pełna rejestracja numeru:
- (minus): 1. salon: "aplikacja dzisiaj od rana nie działa, proszę przyjść później", oczywiście słowo "przepraszam" nie przechodzi przez gardło.
- (minus): 2. salon: żadnych informacji o problemach z aplikacją (dotyczyła tylko tamtego punktu / zaczęła działać w ciągu 30 min / niedziałanie było "taktyczne", aby zniechęcić do przeniesienia numeru). Konsultant jak śledczy z minionej epoki: agresywne wypytywanie o przyczyny zamiaru przeniesienia numeru, później nachalne namawianie na abonament. W końcu wprowadza dane i oznajmia, że:
- (minus): rejestracja dojdzie do skutku w ciągu 7 dni(!!!)
+ (plus): nie było próby kserowania dowodu os.
Bilans dzisiejszego objazdu dwóch salonów Plusa: 3 minusy i jeden plus. Brawo Plus!
EDIT:
Widzę w ebok, że w zakładce Plus online -> Konto i formalności -> Dane telefonu i karty sim pojawiło się moje imię, nazwisko i na końcu przecinek (?) - czy to znaczy, że numer już został W PEŁNI zarejestrowany i mogę już zlecić jego przeniesienie?
- Przemek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1261
- Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Jeżeli ta uwaga odnosi się do forum, to chciałbym zauważyć, że - jak wskazuje na to logo u góry ekranu - jest to witryna niezależna od sieci Plus. My, jako specjaliści, również jesteśmy tu "gośćmi".brawoMinus pisze:Super, macie ustawioną tak krótką ważność sesji, że zostałam przełączona na stronę logowania, a po zalogowaniu wpisanej treści już nie ma - BRAWO PLUS!
Powinien być ustawiony APN "plus". Poproszę o ustawienie takiego APNu i ponowne sprawdzenie, czy LTE działa. Jeżeli nie, poproszę o przysłanie numeru telefonu, nazwy urządzenia, w którym jest karta oraz lokalizacji tym formularzem.brawoMinus pisze:@Przemek_Plus: tak, również "internet". Działanie LTE nie jest dla mnie kluczowe, bo i tak przenoszę numer, chciałam tylko porównać go z tym z Playa, którego używam na co dzień.
W tej sytuacji pozostaje mi przeprosić za zachowanie konsultanta w punkcie Jeżeli chcesz, wyślij mi wspomnianym wcześniej formularzem adres punktu, w którym byłaś, a przekażę uwagi dotyczące obsługi klienta do odpowiedniego działu naszej firmy.brawoMinus pisze:Pełna rejestracja numeru:- (minus): 1. salon: "aplikacja dzisiaj od rana nie działa, proszę przyjść później", oczywiście słowo "przepraszam" nie przechodzi przez gardło.- (minus): 2. salon: żadnych informacji o problemach z aplikacją (dotyczyła tylko tamtego punktu / zaczęła działać w ciągu 30 min / niedziałanie było "taktyczne", aby zniechęcić do przeniesienia numeru). Konsultant jak śledczy z minionej epoki: agresywne wypytywanie o przyczyny zamiaru przeniesienia numeru, później nachalne namawianie na abonament. W końcu wprowadza dane i oznajmia, że:- (minus): rejestracja dojdzie do skutku w ciągu 7 dni(!!!)
Do maksymalnie 7 dni. W praktyce rejestracja powinna odbywać się na bieżąco.brawoMinus pisze: (minus): rejestracja dojdzie do skutku w ciągu 7 dni(!!!)
To niestety nie daje pewności, bo wcześniej, jak sama pisałaś, numer był rejestrowany na poczcie. Jeżeli chcesz mieć pewność, czy rejestracja "pełna" została już przeprocesowana, pozostaje skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszej sieci, gdzie po identyfikacji uzyskasz wszelkie informacje dotyczące statusu rejestracji Twojej karty.brawoMinus pisze:EDIT:Widzę w ebok, że w zakładce Plus online -> Konto i formalności -> Dane telefonu i karty sim pojawiło się moje imię, nazwisko i na końcu przecinek (?) - czy to znaczy, że numer już został W PEŁNI zarejestrowany i mogę już zlecić jego przeniesienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
To akurat przy rejestracji pełnej. Do ustawowej potrzebne są imię, nazwisko i PESEL.Przemek_Plus pisze:Przy rejestracji "ustawowej" pobieramy dodatkowo dane dotyczące adresu klienta. Ważne jest także, aby przy tej formie rejestracji mieć przy sobie rejestrowaną kartę SIM.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
zif, dzięki, oczywiście chodziło o rejestrację uzupełniającą, pełną
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Rzeczywiście, uwagę skierowałam w nieodpowiednim kierunku, przepraszam.Przemek_Plus pisze:Jeżeli ta uwaga odnosi się do forum, to chciałbym zauważyć, że - jak wskazuje na to logo u góry ekranu - jest to witryna niezależna od sieci Plus. My, jako specjaliści, również jesteśmy tu "gośćmi".brawoMinus pisze:Super, macie ustawioną tak krótką ważność sesji, że zostałam przełączona na stronę logowania, a po zalogowaniu wpisanej treści już nie ma - BRAWO PLUS!
Pisząc "tak, również 'internet'" miałam na myśli oba ustawienia, również 'plus'.Przemek_Plus pisze:Powinien być ustawiony APN "plus". Poproszę o ustawienie takiego APNu i ponowne sprawdzenie, czy LTE działa. Jeżeli nie, poproszę o przysłanie numeru telefonu, nazwy urządzenia, w którym jest karta oraz lokalizacji tym formularzem.brawoMinus pisze:@Przemek_Plus: tak, również "internet". Działanie LTE nie jest dla mnie kluczowe, bo i tak przenoszę numer, chciałam tylko porównać go z tym z Playa, którego używam na co dzień.
Sprawa Plusha jest już zamknięta, gdyż numer został już przeniesiony. Natomiast z ciekawości uruchomiłam starter Nowy Plus Internet na Kartę, żeby przetestować Wasze LTE - tym razem (w przeciwieństwie do Plusha) nie było żadnych kłopotów z połączeniem LTE (tu działa APN 'plus' i 'internet'). To, że modem łączy się z LTE to jedyny pozytyw. Speedtest potwierdza moje odczucia: download 0,27 Mbps (nie, to nie pomyłka!), upload 3,9 Mbps, ping 40 ms - jednym słowem TRAGEDIA.
Żeby nie było: zasięg LTE 67%, RSSI -71dBm.
Zaraz wyślę dane przez formularz.
EDIT:
Problemem jest chyba przeciążony nadajnik:
godz / download / upload
20:24 / 0,18 / 0,18 (???)
20:32 / 0,27 / 3,90
21:08 / 0,42 / 5,65
21:33 / 4,18 / 8,65
Później była "lekka" zadyszka:
22:41 / 1,64 / 6,60
Ale w środku nocy udało się osiągnąć przyzwoity wynik (przyzwoity byłby, gdyby był zmierzony w dzień...):
00:50 / 10,64 / 9,95
Słabizna, Play w mojej lokalizacji działa zdecydowanie lepiej.
EDIT2:
Niedziela, godz. 11:50 - powtórka z rozrywki: download 0,25 Mbps, upload 3,33 Mbps, ping 222ms.
EDIT3:
Niedziela, godz. 12:25 - Play LTE: download 6,68 Mbps, upload 11,27 Mbps, ping 28ms (zasięg 77%, RSSI -63dBm)
EDIT4:
Poniedziałek, godz. 13:10:
Plus LTE: dl 1,48 Mbps / ul 7,95 Mbps / ping 40 ms
Play LTE: dl 10,59 Mbps / ul 8,31 Mbps / ping 29 ms
Na drugi dzień zadzwoniłam na infolinię i potwierdzono, że rejestracja jest zakończona. Ale wolałabym dostać sms z informacją o dokonanej rejestracji, a nie dzwonić, żeby dowiedzieć się "czy już".Przemek_Plus pisze:Do maksymalnie 7 dni. W praktyce rejestracja powinna odbywać się na bieżąco.brawoMinus pisze: (minus): rejestracja dojdzie do skutku w ciągu 7 dni(!!!)To niestety nie daje pewności, bo wcześniej, jak sama pisałaś, numer był rejestrowany na poczcie. Jeżeli chcesz mieć pewność, czy rejestracja "pełna" została już przeprocesowana, pozostaje skontaktować się z Działem Obsługi Klienta naszej sieci, gdzie po identyfikacji uzyskasz wszelkie informacje dotyczące statusu rejestracji Twojej karty.brawoMinus pisze:EDIT:Widzę w ebok, że w zakładce Plus online -> Konto i formalności -> Dane telefonu i karty sim pojawiło się moje imię, nazwisko i na końcu przecinek (?) - czy to znaczy, że numer już został W PEŁNI zarejestrowany i mogę już zlecić jego przeniesienie?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2016, o 21:06
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
17.10 15:20 - download 0,48 Mbps / upload 4,79 Mbps / ping 44
Dalsze testy nie maja sensu, bo Wasz Internet po prostu nie działa. Poczekam na odpowiedź konsultanta.
Play też nie powala na kolana, ale strony otwierają się sprawnie:
2,09 Mbps / upload 13,34 Mbps / ping 24
Dalsze testy nie maja sensu, bo Wasz Internet po prostu nie działa. Poczekam na odpowiedź konsultanta.
Play też nie powala na kolana, ale strony otwierają się sprawnie:
2,09 Mbps / upload 13,34 Mbps / ping 24
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Plush - rejestracja na Poczcie, wymagana KOLEJNA rejestr
Wyniki które podałaś wskazują niestety na dość duże obciążenie BTS'a z którego obecnie korzystasz.brawoMinus pisze:17.10 15:20 - download 0,48 Mbps / upload 4,79 Mbps / ping 44
Dalsze testy nie maja sensu, bo Wasz Internet po prostu nie działa. Poczekam na odpowiedź konsultanta.
Jeśli to możliwe ( Twój router posiada funkcje wymuszenia konkretnego pasma) spróbuj wymusić połączenie w LTE800 (to pasmo może być mniej obciążone od LTE1800 z którego najprawdopodobniej obecnie korzystasz). Czy testowałaś prędkość połączenia w sieci 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ