Dane w telefonie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 gru 2014, o 09:11
Dane w telefonie
Witam
Mialem wczesniej telefon lg g2 i tam byla karta micro sim a teraz mam karte nano sim wiec musialem isc do plusa zeby mi ten sam numer na karte nano przeniesli i tak sie stalo tylko ze na początku dane mi dzialaly czyli dzień czasu a teraz jak włączam to nie działa. Co mam robic?
Mialem wczesniej telefon lg g2 i tam byla karta micro sim a teraz mam karte nano sim wiec musialem isc do plusa zeby mi ten sam numer na karte nano przeniesli i tak sie stalo tylko ze na początku dane mi dzialaly czyli dzień czasu a teraz jak włączam to nie działa. Co mam robic?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dane w telefonie
adam15 sprawdź czy masz włączoną usługę transmisji danych na karcie SIM. Możesz to sprawdzić kodem *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dane w telefonie
To mi wyskoczylo po wpisaniu kodu
Aktywne uslugi: Roaming, Niski kredyt, SMS o koszcie, Wideorozmowy, Nowe Uslugi Glosowe
Aktywne uslugi: Roaming, Niski kredyt, SMS o koszcie, Wideorozmowy, Nowe Uslugi Glosowe
Re: Dane w telefonie
adam15,
- wygląda na to, że GPRS masz obecnie nieaktywny. Możesz go włączyć kodem: *101*11*02#
Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź, czy Internet już działa.
- wygląda na to, że GPRS masz obecnie nieaktywny. Możesz go włączyć kodem: *101*11*02#
Następnie wyłącz/włącz telefon i sprawdź, czy Internet już działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Dane w telefonie
Dziękuję wszystko już dziala.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Dane w telefonie
adam15 cieszymy się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Całkowite zablokowanie internetu w telwfonie
Witam, szukam kodu do zablokowania internetu w telefonie. Wiem, że już kiedyś go używałem. Teraz chcę zablokować osobie starszej w smartfonie możliwość łączenia się z internetem przez przypadek. Nowa umowa w Ja+MIX, cykliczny pakiet internetu wyłączony. Teraz chcę aby jeśli przypadkowo się włączy dane pakietowe z poziomu telefonu to aby telefon nie łączył się i tak z internetem. Po wpisaniu kodu *101*11*02# dostaję wiadomość że usługa niedostępna. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2017, o 10:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Całkowite zablokowanie internetu w telwfonie
Proponuje wyłączyć wogole GPRS i ewentualnie LTE na karcie SIM . To powinno pomóc. Można przez *110# i zielona słuchawka, plus online lub bok. Ja też tak wyłączalam Internet teściowej, bo zjadało jej pieniądze zanim włączyli jej mix.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Dane w telefonie
Witaj Logox,
- GPRS: *101*00*02#,
- LTE: *101*00*24#.
Po tych czynnościach najlepiej przelogować telefon (wył./wł.).
Logox pisze:Teraz chcę zablokować osobie starszej w smartfonie możliwość łączenia się z internetem przez przypadek.
Dokładnie. Sprawdź na tym numerze czy pod kodem *101# widoczna jest usługa GPRS i LTE. Jeżeli tak, do dokonaj ich dezaktywacji:PWojciechowska pisze:Proponuje wyłączyć wogole GPRS i ewentualnie LTE na karcie SIM
- GPRS: *101*00*02#,
- LTE: *101*00*24#.
Po tych czynnościach najlepiej przelogować telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ