Jak to zwykle w Plusie bywa - trafiłem na kolejną nie działającą usługę dodatkową.
W sobotę wieczorem wyczerpał mi się BONUS 500 zł a miałem pilną potrzebę skontaktować się z kimś. Przypomniałem sobie, że kilka dni wcześniej dostałem od kogoś komunikat: "Tu usługa "Zadzwoń do mnie" Klient o numerze XXXXXXXXX nie może wykonywać połączeń i prosi o telefon od Ciebie. Data/Godzina" po czym oddzwoniłem na ten numer.
W sobotę sam chciałem z tej usługi skorzystać, by ktoś do mnie oddzwonił, niestety spokał mnie srogi zawód. Po wieloktrotnym wybieraniu *139*48numer# dostałem za każdym razem komunikat: "Usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej". (pisownia oryginalna) 48numer był oczywiście w Plusie.
Dziś jest to samo, ten sam komunikat.
Dlaczego TO nie działa?
Usługa "Zadzwoń do mnie" nie działa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 223
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Zadzwoń do mnie" nie działa
rafnov,
ile razy były wysyłane powiadomienia?
ile razy były wysyłane powiadomienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Zadzwoń do mnie" nie działa
W sensie ile razy próbowałem? Conajmniej 3. Tak, wiem, że można skorzystać maksymalnie 3 razy, ale ja nie skorzystałem ani razu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Zadzwoń do mnie" nie działa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ