Strona 1 z 2

sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 10 gru 2016, o 01:56
autor: PawelWarszawa
Dzień dobry. Chciałbym zgłosić prawdopodobnie jakieś niefortunne przeoczenie przy konfiguracji strony sklep.plushbezlimitu.pl polegające na tym, że strona ta działa wyłącznie poprzez połączenia nieszyfrowane i niestety nie da się uzyskać z nią połączenia szyfrowanego, co jest o tyle problematyczne, że przecież wysyła się tam dość wrażliwe dane, w tym dane osobowe. Nie wiem, czy to jest właściwie miejsce, by o tym pisać, ale bardzo sobie chwalę fachowość przedstawicieli Plusa piszących tutaj i czas odpowiedzi, dlatego zdecydowałem się napisać o tym tutaj.
Pozdrawiam,

PawelWarszawa

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 12 gru 2016, o 17:05
autor: Joanna_Plus
Witaj PawelWarszawa,

dziękuję za bystre oko ;-). Sprawę przekazałam dalej.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 17 gru 2016, o 00:31
autor: PawelWarszawa
Dziękuję za odpowiedź. :-) W takim razie trzeba czekać na reakcję odpowiednich osób. Znane są może jakieś wieści na temat tego zgłoszenia? :-)
Pozdrawiam,

PawelWarszawa

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 19 gru 2016, o 15:17
autor: Joanna_Plus
PawelWarszawa,

aktualnie sprawa jest w trakcie realizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby finalizacja odbyła się najszybciej jak to tylko możliwe, ale niestety może to jeszcze chwilę potrwać. Najmocniej przepraszam za utrudnienia i proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 23 gru 2016, o 23:40
autor: PawelWarszawa
Rozumiem. Dziękuję za odpowiedź. Jeśli to możliwe, to proszę mnie poinformować, jak już będzie to zrobione. :-)
Pozdrawiam,

PawelWarszawa

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 27 gru 2016, o 11:16
autor: Joanna_Plus
PawelWarszawa.

jak otrzymam informację o realizacji - dam znać w tym wątku.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 30 gru 2016, o 00:07
autor: ChuckyCiechanow
Nadal bez zmian ? Czyżby ignorowanie bezpieczeństwa? Czy cięcie kosztów ? gdzie dawne hasło ,,Daj o siebie zadbać"

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 3 sty 2017, o 10:20
autor: areczek1683
to pokazuję w jakiej iluzji żyjecie , że wasze /moje dane są zabezpieczone. Olanie sprawy jest w trakcje realizacji.
Plus nie potrafi wstawić certyfikatu TLS/SSL zgłosiłem na niebezpiecznik.pl
Rozumiem, że za wyciek danych z waszej winny Odpowiecie?

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 9 sty 2017, o 19:45
autor: PawelWarszawa
No cóż, niestety w tej sytuacji trudno się dziwić oburzeniu moich przedmówców. Mija właśnie miesiąc od momentu, kiedy założyłem ten temat. Jak widać w tym czasie nie zmieniło się nic. Tym bardziej jest to niezrozumiałe w sytuacji, kiedy jest dość prawdopodobne to, że problem ten występuje od ponad roku. Nie rozumiem takiego postępowania. To oczywiste, że przy prowadzeniu tylu serwisów internetowych i oferowaniu tylu usług mogą się zdarzyć różne wpadki, jednak niezrozumiały jest już ten brak jakiegokolwiek odzewu. Chciałbym wierzyć (i głęboko wierzę, że jest to tylko) jakiś niefortunny problem organizacyjny w tak dużej firmie, jednak pytanie, jak wytłumaczyć fakt, że przez ponad rok nikt tego nie zauważył (o ile to prawda, że sytuacja ma miejsce już ponad rok)? Przecież ktoś, kto monitoruje te systemy widzi, że w serwisie, w którym przesyła się imiona i nazwiska, adresy, numery PESEL i inne, dziwnym zjawiskiem jest, że cały ruch przesyłany jest na porcie, na którym nie ma szyfrowania. Po prostu nie chce mi się wierzyć, że jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w prawie 40 milionowym kraju nie jest w stanie zagospodarować na chwilę nikogo, kto by ogarnął tak podstawową (ale i niezwykle ważną) kwestię i tym bardziej trudno mi to uwierzyć jako wieloletniemu i mimo wszystko zadowolonemu klientowi Plusa. Właśćiwie nie wiem, po co piszę ten post, bo choć Panie i Panowie z Plusa piszący tutaj są bardzo profesjonalni w tym co robią i zawsze wykazują dużo inicjatywy w rozwiązywaniu problemów, to chyba nawet oni czasami nie są w stanie przeskoczyć pewnych rzeczy w innych częściach firmy.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 10 sty 2017, o 11:16
autor: Joanna_Plus
PawelWarszawa,

ja cały czas pamiętam o tej sprawie. Jestem w stałym kontakcie z osobami odpowiedzialnymi za ten proces. Sytuacja niestety jest skomplikowana. Jeszcze raz ze swojej strony najmocniej przepraszam za tak długi czas realizacji. Tak jak obiecałam, poinformuję o finalizacji sprawy (mam nadzieję, że już niebawem).

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 11 sty 2017, o 07:39
autor: PawelWarszawa
Rozumiem, dziękuję za odpowiedź. A jest szansa na to, że uda się to jeszcze w tym tygodniu? Nie ukrywam, że mam do zrealizowania kod promocyjny, który jest jakoś ważny chyba do końca tego tygodnia, a jednocześnie chciałbym go zrealizować już po naprawieniu. :-)
Pozdrawiam,

PawelWarszawa

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 11 sty 2017, o 12:25
autor: Joanna_Plus
PawelWarszawa,
PawelWarszawa pisze:A jest szansa na to, że uda się to jeszcze w tym tygodniu?
Mam nadzieję, że tak. Natomiast nie chciałabym składać deklaracji w obszarze niezależnym ode mnie. Wierzę, że żadne nieprzewidziane okoliczności już się tutaj nie zadzieją i będę mogła zakomunikować wreszcie dobre wiadomości.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 12 sty 2017, o 07:43
autor: PawelWarszawa
Rozumiem. W takim razie trzymam kciuki za tę sprawę. I mimo wszystko mam nadzieję, że dziś lub jutro wieczorem spotka mnie miła niespodzianka. :-)
Pozdrawiam,

PawelWarszawa

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 12 sty 2017, o 13:17
autor: Joanna_Plus
PawelWarszawa,
PawelWarszawa pisze:W takim razie trzymam kciuki za tę sprawę.
Ja również ;-).
Tak jak obiecałam, jak tylko otrzymam informację o finalizacji sprawy - od razu napiszę.

Re: sklep.plushbezlimitu.pl bez SSL

: 13 sty 2017, o 08:49
autor: PawelWarszawa
Dobrze, będę czekał. :-) A przy okazji, mam kod promocyjny do zrealizowania w sklepie za doładowanie na darmową maskotkę Plusha ważny do 14 stycznia. Jeśli problem nie zostanie dziś usunięty, to jest szansa, że jego ważność zostanie wydłużona?
Pozdrawiam,

PawelWarszawa