lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
macc
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 lis 2012, o 13:16
Lokalizacja: z dwumiasta

lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości

Post autor: macc »

Jestem użytkownikiem sieci lajt mobile, sieci która działa na zasięgu sieci plus. Chciałbym się zapytać taką rzecz jak są traktowani użytkownicy innych sieci, którzy korzystają z zasięgu sieci plus?, chodzi mi dokładnie o priorytet sieci.
Jak jesteśmy traktowani np. podczas sylwestra przed godz. 00.00. Czy tak samo dodzwonimy się do znajomych, jak osoby będące użytkownikami macierzystej sieci plus?. Czy użytkownicy Lajt Mobile korzystający z platformy bilingowej Plusa prepaid działa tak samo jak prepaid Plusa?.
Niektórzy użytkownicy forum telepolis.pl mają zastrzeżenia i wrażenie jakby użytkownicy prepaida Plusa czy abonamentu byli lepiej traktowani przez sieć plus a numery w sieci lajt mobile czy Lycamobile mają słabszy sygnał w tym samym telefonie w tym samym miejscu.
Jeden z użytkowników forum telepolis.pl podobno "bawił się dobre pól godziny w przekładanie numerów i na Simplusie częściej numer siedział na LTE a na 3G sygnał zmieniał się w zakresie 90-95 dBm a w lajt mobile czy Lycamobile 95-100 dBm tylko czasami osiągał te 90 dBm, które na simie plusa były normą. Nie wie ON czy to przypadek, czy to technicznie wykonalne by użytkownicy plusa by różnie traktowani i różnie były ustawione priorytety w sieci plus?".
Zatem prosimy sieć plus o odpowiedź i rozwianie wszystkich niewiadomych związanych z ustawieniem różnych priorytetów wśród użytkowników sieci plus.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, o 12:11 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
bigbrain
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 lut 2017, o 09:35

Re: lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości

Post autor: bigbrain »

Przekleję to, co napisałem na forum telepolis:
Wraz z żoną jesteśmy klientami Lajt Mobile od niedawna (włączenie usług nastąpiło 15-02-2017).
Niestety jesteśmy strasznie rozczarowani zasięgiem sieci. W mieszkaniu stabilny zasięg i możliwość niezakłóconej rozmowy można uzyskać stojąc tylko przy oknie. Na zewnątrz najczęściej telefony łapią zasięg 3G, LTE pojawia się tylko chwilami i to na 1 kreskę.
Problem pojawia się na 2 różnych telefonach i na 2 kartach SIM.
Żona dysponuje telefonem służbowym w sieci PLUS, więc mamy porównanie jak wygląda zasieg w tej sieci – tam nie ma problemu. Nawet w łazience, która jest najbardziej oddaloną częścią mieszkania zasięg jest – słaby, ale jest.
Przekładaliśmy kartę Lajtmobile do tego telefonu w którym na co dzień działa karta Plusa – nie zmienia to nic, Lajt na nim także ma wyraźnie słabszy zasieg.
Dodam tylko, że mieszkanie znajduje się w Krakowie, nie ma tu problemu z zasięgiem innych sieci.
Telefon jest nam niezbędny zarówno w życiu prywatnym jak i służbowym i nie wyobrażam sobie konieczności trzymania go na parapecie i prowadzenia rozmów tylko przy oknie przez najbliższy rok.
Co jakiś czas dostaję tylko smsy z informacją ,że "ktoś dzwonił".

Strasznie gówniany zasięg i nie wiem jak to działa, ale nie ma się nijak do zasięgu plusa.

Po tygodniu od wysłania reklamacji i braku odpowiedzi wysłałem zapytanie brzez Facebooka czy raczą odpowiedzieć na maila. Odpowiedzieli :
"Witam,

Na wstępie przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, na podstawie poniższych informacji przyjęłam zgłoszenia do działu technicznego, zarówno dla Pana numeru jak i Małżonki. Dalsze kroki będziemy mogli podjąć po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie problemu z działu technicznego.
Dodatkowo zgodnie z regulaminem: "Usługa działa w oparciu o zasięg sieci GSM wybranego przez siebie operatora infrastrukturalnego. Zasięg zależy od ukształtowania terenu i liczby stacji bazowych na danym terenie. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie Operatora."
Problemy zasięgowe, nie są podstawą do zamknięcia umowy bez kosztów, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. "
Teraz sobie zobaczcie jakie są koszty przy zerwaniu umowy. Normalnie bym olał i niech się udławią tymi 12 zł miesięcznie ale chcę odzyskać swój numer który mam od wielu lat i zapłacić kilka razy więcej za lepszy zasięg (np. w T-mobile)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości

Post autor: Joanna_Plus »

macc, bigbrain,

zgodnie z tymi regulaminami:

- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 281%29.pdf,
- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 3.2016.pdf:
„9. Podczas uzyskiwania przez Abonenta połączeń w sieciach
telekomunikacyjnych innych operatorów jakość świadczonych
usług może być inna niż w sieci głównego Operatora
Infrastrukturalnego, na którego sieci świadczone są usługi”.
I tym PlusForum.pl:
1. Forum jest miejscem wymiany informacji, poglądów, pomysłów pod warunkiem respektowania postanowień niniejszego regulaminu. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus.
Wszelkie pytania i wątpliwości, proszę kierować do swojego operatora.
Wątek zamykam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zablokowany