Jestem użytkownikiem sieci lajt mobile, sieci która działa na zasięgu sieci plus. Chciałbym się zapytać taką rzecz jak są traktowani użytkownicy innych sieci, którzy korzystają z zasięgu sieci plus?, chodzi mi dokładnie o priorytet sieci.
Jak jesteśmy traktowani np. podczas sylwestra przed godz. 00.00. Czy tak samo dodzwonimy się do znajomych, jak osoby będące użytkownikami macierzystej sieci plus?. Czy użytkownicy Lajt Mobile korzystający z platformy bilingowej Plusa prepaid działa tak samo jak prepaid Plusa?.
Niektórzy użytkownicy forum telepolis.pl mają zastrzeżenia i wrażenie jakby użytkownicy prepaida Plusa czy abonamentu byli lepiej traktowani przez sieć plus a numery w sieci lajt mobile czy Lycamobile mają słabszy sygnał w tym samym telefonie w tym samym miejscu.
Jeden z użytkowników forum telepolis.pl podobno "bawił się dobre pól godziny w przekładanie numerów i na Simplusie częściej numer siedział na LTE a na 3G sygnał zmieniał się w zakresie 90-95 dBm a w lajt mobile czy Lycamobile 95-100 dBm tylko czasami osiągał te 90 dBm, które na simie plusa były normą. Nie wie ON czy to przypadek, czy to technicznie wykonalne by użytkownicy plusa by różnie traktowani i różnie były ustawione priorytety w sieci plus?".
Zatem prosimy sieć plus o odpowiedź i rozwianie wszystkich niewiadomych związanych z ustawieniem różnych priorytetów wśród użytkowników sieci plus.
lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- macc
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lis 2012, o 13:16
- Lokalizacja: z dwumiasta
lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, o 12:11 przez macc, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości
Przekleję to, co napisałem na forum telepolis:
Wraz z żoną jesteśmy klientami Lajt Mobile od niedawna (włączenie usług nastąpiło 15-02-2017).
Niestety jesteśmy strasznie rozczarowani zasięgiem sieci. W mieszkaniu stabilny zasięg i możliwość niezakłóconej rozmowy można uzyskać stojąc tylko przy oknie. Na zewnątrz najczęściej telefony łapią zasięg 3G, LTE pojawia się tylko chwilami i to na 1 kreskę.
Problem pojawia się na 2 różnych telefonach i na 2 kartach SIM.
Żona dysponuje telefonem służbowym w sieci PLUS, więc mamy porównanie jak wygląda zasieg w tej sieci – tam nie ma problemu. Nawet w łazience, która jest najbardziej oddaloną częścią mieszkania zasięg jest – słaby, ale jest.
Przekładaliśmy kartę Lajtmobile do tego telefonu w którym na co dzień działa karta Plusa – nie zmienia to nic, Lajt na nim także ma wyraźnie słabszy zasieg.
Dodam tylko, że mieszkanie znajduje się w Krakowie, nie ma tu problemu z zasięgiem innych sieci.
Telefon jest nam niezbędny zarówno w życiu prywatnym jak i służbowym i nie wyobrażam sobie konieczności trzymania go na parapecie i prowadzenia rozmów tylko przy oknie przez najbliższy rok.
Co jakiś czas dostaję tylko smsy z informacją ,że "ktoś dzwonił".
Strasznie gówniany zasięg i nie wiem jak to działa, ale nie ma się nijak do zasięgu plusa.
Po tygodniu od wysłania reklamacji i braku odpowiedzi wysłałem zapytanie brzez Facebooka czy raczą odpowiedzieć na maila. Odpowiedzieli :
"Witam,
Na wstępie przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, na podstawie poniższych informacji przyjęłam zgłoszenia do działu technicznego, zarówno dla Pana numeru jak i Małżonki. Dalsze kroki będziemy mogli podjąć po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie problemu z działu technicznego.
Dodatkowo zgodnie z regulaminem: "Usługa działa w oparciu o zasięg sieci GSM wybranego przez siebie operatora infrastrukturalnego. Zasięg zależy od ukształtowania terenu i liczby stacji bazowych na danym terenie. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie Operatora."
Problemy zasięgowe, nie są podstawą do zamknięcia umowy bez kosztów, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. "
Teraz sobie zobaczcie jakie są koszty przy zerwaniu umowy. Normalnie bym olał i niech się udławią tymi 12 zł miesięcznie ale chcę odzyskać swój numer który mam od wielu lat i zapłacić kilka razy więcej za lepszy zasięg (np. w T-mobile)
Wraz z żoną jesteśmy klientami Lajt Mobile od niedawna (włączenie usług nastąpiło 15-02-2017).
Niestety jesteśmy strasznie rozczarowani zasięgiem sieci. W mieszkaniu stabilny zasięg i możliwość niezakłóconej rozmowy można uzyskać stojąc tylko przy oknie. Na zewnątrz najczęściej telefony łapią zasięg 3G, LTE pojawia się tylko chwilami i to na 1 kreskę.
Problem pojawia się na 2 różnych telefonach i na 2 kartach SIM.
Żona dysponuje telefonem służbowym w sieci PLUS, więc mamy porównanie jak wygląda zasieg w tej sieci – tam nie ma problemu. Nawet w łazience, która jest najbardziej oddaloną częścią mieszkania zasięg jest – słaby, ale jest.
Przekładaliśmy kartę Lajtmobile do tego telefonu w którym na co dzień działa karta Plusa – nie zmienia to nic, Lajt na nim także ma wyraźnie słabszy zasieg.
Dodam tylko, że mieszkanie znajduje się w Krakowie, nie ma tu problemu z zasięgiem innych sieci.
Telefon jest nam niezbędny zarówno w życiu prywatnym jak i służbowym i nie wyobrażam sobie konieczności trzymania go na parapecie i prowadzenia rozmów tylko przy oknie przez najbliższy rok.
Co jakiś czas dostaję tylko smsy z informacją ,że "ktoś dzwonił".
Strasznie gówniany zasięg i nie wiem jak to działa, ale nie ma się nijak do zasięgu plusa.
Po tygodniu od wysłania reklamacji i braku odpowiedzi wysłałem zapytanie brzez Facebooka czy raczą odpowiedzieć na maila. Odpowiedzieli :
"Witam,
Na wstępie przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi, na podstawie poniższych informacji przyjęłam zgłoszenia do działu technicznego, zarówno dla Pana numeru jak i Małżonki. Dalsze kroki będziemy mogli podjąć po otrzymaniu odpowiedzi na zgłoszenie problemu z działu technicznego.
Dodatkowo zgodnie z regulaminem: "Usługa działa w oparciu o zasięg sieci GSM wybranego przez siebie operatora infrastrukturalnego. Zasięg zależy od ukształtowania terenu i liczby stacji bazowych na danym terenie. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie Operatora."
Problemy zasięgowe, nie są podstawą do zamknięcia umowy bez kosztów, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie. "
Teraz sobie zobaczcie jakie są koszty przy zerwaniu umowy. Normalnie bym olał i niech się udławią tymi 12 zł miesięcznie ale chcę odzyskać swój numer który mam od wielu lat i zapłacić kilka razy więcej za lepszy zasięg (np. w T-mobile)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: lajt mobile - pytania, problemy i wątpliwości
macc, bigbrain,
zgodnie z tymi regulaminami:
- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 281%29.pdf,
- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 3.2016.pdf:
Wątek zamykam.
zgodnie z tymi regulaminami:
- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 281%29.pdf,
- https://lajtmobile.pl/upload/upload/Reg ... 3.2016.pdf:
I tym PlusForum.pl:„9. Podczas uzyskiwania przez Abonenta połączeń w sieciach
telekomunikacyjnych innych operatorów jakość świadczonych
usług może być inna niż w sieci głównego Operatora
Infrastrukturalnego, na którego sieci świadczone są usługi”.
Wszelkie pytania i wątpliwości, proszę kierować do swojego operatora.1. Forum jest miejscem wymiany informacji, poglądów, pomysłów pod warunkiem respektowania postanowień niniejszego regulaminu. PlusForum.pl dotyczy oferty operatora sieci Plus.
Wątek zamykam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ