Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
zbyszek85
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbyszek85 »

Witam
Mam problem z promocja 5 doładowanie. Uruchomiłem promocję sms o treści START na nr 8844. W międzyczasie normalnie doładowywałem konto. 12.07 otrzymałem sms informującego, że jeszcze jedno doładowanie i otrzymam bonus w postaci 5 doładowania gratis i dzisiaj dostałem sms o treści takiej: " Zgłoszenie do promocji 5.doładowanie gratis nie zostało przyjęte. Sprawdź szczegóły i zasady promocji w regulaminie na stronie www.plus.pl/5doładowanie". Chciałbym prosić o wyjaśnienie sprawy.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj zbyszek85,

jaka wiadomość zwrotna dociera po wpisaniu tej komendy:
13. W celu sprawdzenia statusu Promocji aktywnej na koncie należy wysłać wiadomość tekstową SMS pod bezpłatny numer 8844 o treści INFO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek85
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbyszek85 »

" Nieprawidłowe polecenie. Spróbuj ponownie."
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

zbyszek85,

podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Dziś również przy próbie wysłania tego SMS-a pojawia się taki sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek85
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: zbyszek85 »

Dzisiaj pojawia się taki sam komunikat czyli nieprawidłowe polecenie, spróbuj ponownie.
Załączniki
wp_ss_20170721_0001.png
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

zbyszek85,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plushak
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 12:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: plushak »

Cześć,
Mam takie pytanie, pewnie trywialne ale cóż zrobić. Mam pakiet za 25 pln, gdzie jest 10 giga netu. Ponieważ net się kończył aktywowałem pakiet 5 giga za 5 pln. Jeśli teraz wyłącze usługę to to 5 giga zostanie czy zniknie?

Pozdrawiam.
p.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj plushak,

zostanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plushak
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 12:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: plushak »

Witaj Joanna,

Niestety, zła odpowiedź. Wyłączyłem pakiet i 5 giga zniknęło. Przynajmniej tak to jest prezentowane w aplikacji...
Przed dezaktywacją było 5,57 z 15, po wyłączeniu jest 0,57 z 10.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj plushak,

to co zostało wyłączone?
plushak pisze:Mam pakiet za 25 pln, gdzie jest 10 giga netu. Ponieważ net się kończył aktywowałem pakiet 5 giga za 5 pln. Jeśli teraz wyłącze usługę to
Nie chodziło o wyłączenie promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu z wykorzystanym pakietem internetowym? Dezaktywowałeś "świeżo" włączony pakiet 5 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plushak
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 12:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: plushak »

Cześć Joanna,

Nie chodziło mi o wyłączenie pakietu Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu z wykorzystanym pakietem internetowym, ponieważ cały czas z niego korzystam. Dezaktywowałem świeżo włączony pakiet 5 giga:) Wygląda na to, że muszę staranniej opisywać moje pytania:) Piątak dla Zygmunta, niech ma na nowy jacht;)

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witam, witam :-),
plushak pisze:Jeśli teraz wyłącze usługę to to 5 giga zostanie czy zniknie?
To zrozumiałam jako chęć wyłączenia tej wykorzystanej promocji :-(.
plushak pisze:Wygląda na to, że muszę staranniej opisywać moje pytania:)
A ja wnikliwiej dopytywać.
Podaj proszę przez ten formularz numer telefonu wraz z danymi oraz krótki opis sytuacji. Jak dotrze numer zagadnienia w wiadomości zwrotnej - napisz mi go tutaj. Spróbuję pomóc w przywróceniu tego pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plushak
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 12:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: plushak »

Jak zwykle, dziękuję za Twoje zaangażowanie:) Nr ref: 170725-001068

To kolejne pytanie na przyszłość. Jeśli zakupie sobie kolejny pakiet to czy jest jakiś sposób na wyłączenie jego cykliczności, nie wyłączając przy tym pakietu?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

plushak,
plushak pisze:Nr ref: 170725-001068
Dziękuję - przekazałam sprawę dalej.
plushak pisze:Jeśli zakupie sobie kolejny pakiet to czy jest jakiś sposób na wyłączenie jego cykliczności
Niestety nie. Jeżeli konto będzie w stanie ważności, a saldo będzie posiadało odpowiednią ilość środków, to pakiet odnowi się automatycznie:
§ 4 Zasady odnowienia Promocji
1. Promocja po upływie Okresu Ważności Promocji ulega odnowieniu na kolejne 720 godzin (30 dni) pod warunkiem, że:
1) Abonent znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących oraz
2) posiada na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty.
2. Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Promocji Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości tekstowej SMS, że Promocja ulegnie automatycznemu odnowieniu.
3. Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji lub skończył się Okres ważności dla Usług wychodzących, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni). Jeśli w tym czasie Abonent doładuje swoje konto odpowiednią kwotą, wystarczającą na pobranie opłaty za Promocję, zostanie ona automatycznie pobrana i Abonent będzie mógł nadal korzystać z Promocji bez konieczności jej ponownego włączenia.
4. Jeśli w okresie 720 godzin (30 dni) od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do odnowienia Promocji, zostanie ona automatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości tekstowej SMS. Ponowne korzystanie z Promocji będzie możliwe tylko po jej ponownym włączeniu zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Promocji.
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... GB.pdf.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
plushak
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 12:19

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: plushak »

Dzięki Joanno,

5 złotych polskich wróciło na moje konto.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ