Basia_Plus pisze:
zgodnie z tym, co napisała Ewa_Plus usługa "Już dostępny" wyklucza się z usługą Clir Block.
Cuba pisze:
Mimo to testowałem dzisiaj z wyłączoną usługą ClirBlock i brak jest zmian, tj. w opcji II „informuj mnie o dostępności innych” nie docierają do mnie żadne powiadomienia
Cuba,
- czy mógłbyś podesłać przez ten formularz konkretne przykłady? Chodzi o podanie daty i godziny kiedy konkretnie nie zadziałała usługa „Już Dostępny” i w którym wariancie („informuj innych o mojej dostępności”, czy „informuj mnie o dostępności innych”) wraz z drugim numerem, za pomocą którego sprawdzałeś działanie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Przepraszam od razu że pewnie w złym dziale piszę, ale za niedługo wyjeżdżam do pewnego kraju w UE. Mam pakiet Plush na Karte. Pakiet chyba za 25zł (nielimitowane rozmowy, sms, internet: 5GB) i jak to wygląda z rozdzieleniem tego pakietu za granicą? Ile jego będę mógł wykorzystać? Sprawdzałem regulamin itp, ale chyba jestem zbyt głupi żeby zrozumieć cokolwiek co tam jest napisane Dziękuje z góry za pomoc ;)
Ewa_Plus pisze:Cuba,
- czy mógłbyś podesłać przez ten formularz konkretne przykłady? Chodzi o podanie daty i godziny kiedy konkretnie nie zadziałała usługa „Już Dostępny” i w którym wariancie („informuj innych o mojej dostępności”, czy „informuj mnie o dostępności innych”) wraz z drugim numerem, za pomocą którego sprawdzałeś działanie usługi.
Jeszcze mam jedno pytanie. Jeśli będe chciał mieć więcej GB w roamingu, to muszę aktywować jeden z pakietów Euroatlantyckich, tak? Czy wystarczy że zaaktywuję więcej internetu jeszcze w Polsce, i to się zaliczy? Jak to działa?
EDIT: Dodam, że mam ofertę Plush na Karte
Co oznacza termin: znacznik?
Po wpisaniu kodu *136# otrzymuję informację: Plush Rok Ważności Konta - znacznik 14.03.2018
natomiast po wysłaniu zapytania o stan konta kodem *100# otrzymuję informację, że konto ważne do dnia 1.06.2018r.