Witam bardzo serdecznie. Zakupiłem ostatnio starter w plusie, miał być to starter z Plusha, bo chciałem go głównie dla internetu, niestety w salonie nie posiadali już tych egzemplarzy starterów, więc Pani pracująca tam zaproponowała mi, że sprzeda mi inny starter, a później będę mógł sobie zmienić na pożądaną taryfę. Wszystko pięknie i ładnie, dostałem starter, wróciłem do domu i zabrałem się za aktywację owego startera. Na początku doładowałem konto kwotą 5 zł aby móc zmienić taryfę na Plusha i nie tracić przy tym bonusów za doładowanie konta, czyli 10GB internetu + 10GB na Youtube itd. Tak więc po zmianie taryfy doładowałem konto za 25 zł i myśląc, że wszystko jest w porządku chciałem skorzystać z internetu, jednakże ku mojemu zdziwieniu internet nie działał. Problem ten dość szybko udało się rozwiązać, trzeba było samemu skonfigurować punkt dostępu APN, po zrobieniu tego internet ruszył i można było śmiało korzystać. I tutaj znów pojawił się problem, po chwili oglądania filmu na Youtube (oczywiście w największej możliwej rozdzielczości, by wystestować zacne LTE) dostałem powiadomienie, że kończą się środki na koncie
No cóż, był to błąd z mojej strony ponieważ nie aktywowałem oferty Plusha za pomocą kodu *136*11*01# przed doładowaniem i środki przepadły, bonusów nie otrzymałem, ale mniejsza. W tym momencie docieramy do sedna problemu ponieważ jeszcze przed testem LTE na Youtube wykupiłem pakiet 200GB w nocy od 1:00 - 8:00 i właśnie z tym pakietem mam problem, jaki? A no nie działa i nie wiem jaka może być tego przyczyna, próbowałem w drugim telefonie i również nie działa, dodam tylko, że pakiet został wykupiony przed wpisaniem kodu *136*11*01#. Sprawdzałem moją kartę na stronie Plus Online i tam jest napisane, że pakiet jest aktywny, a w sumie nie pakiet tylko promocja, tak się to tam nazywa.
Proszę o jakąkolwiek pomoc, nie mam pojęcia jak to naprawić
Czy będzie konieczne ponowne doładowanie konta i wykupienie pakietu?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie,
Dominik