Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Basia_Plus »

kastar,

przed zmianą nic nie musisz wyłączać. Zmiana taryfy spowoduje wyłączenie usług dostępnych dla obecnej taryfy. Po zmianie taryfy na nową należy aktywować usługi, z których chcesz korzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kastar »

Napewno?
patryk7588 pisze:Tyle czasu już minęło a ciągle nie udało się naprawić problemu z przechodzącymi pakietami ze starych taryf do nowych?
50% lub więcej wpisów w tym wątku dotyczy takich problemów.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Basia_Plus »

kastar,

zmiana taryfy powinna spowodować wyłączenie usług, które są niedostępne w taryfie Nowy Plush.
Jeśli chcesz mieć dodatkową pewność, to przed zmianą taryfy należy wyłączyć promocję "Ja + Rozmowy, SMS-y na komórkowe i 0,5 GB" kodem *136*00*04#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kastar
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 21 sty 2013, o 16:44

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kastar »

Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Cuba
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 lip 2017, o 14:05

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Cuba »

Basia_Plus pisze: Czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
tak, usługa jest aktywana
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ewa_Plus »

Cuba,
- usługa „Już Dostępny” nie jest dostępna dla numerów korzystających z Clir Block. Zatem to jest przyczyną opisanej sytuacji.
Jeśli chodzi o usługę „Infoblokada”, to po stronie systemów nie widać aby te powiadomienia były wysyłane. Czy problem dalej występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adasko28
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 sie 2017, o 13:29

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Adasko28 »

Witam. Pytanie się często pojawia ale tez często nie ma jednoznacznej odpowiedzi.Chodzi o zapis w umowie Pakiet Internetowy nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
Proszę o wyjaśnienie powyższego. W którym momencie i co będzie rozliczane poza pakietem internetowym

Druga sprawa dotyczy co się wydarzy w przypadku rezygnacji z numeru tymczasowego, czy karta sim plusa bedzie aktywna w dniu zmiany operatora czyli tzw numer docelowy bedzie aktywny?

Trzecia sprawa co trzeba zrobić aby darmowe 3 miesiące ( plush abo umowa czas określony)biegły dopiero od momentu zmiany operatora a nie od dnia podpisania umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Adasko28,
Adasko28 pisze:a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
za videostreaming realizowany przez APN: plus - będzie opłata jak za zwykłą transmisję danych w obowiązującej Cię taryfie lub też w ramach dostępnych pakietów.
Adasko28 pisze:Druga sprawa dotyczy co się wydarzy w przypadku rezygnacji z numeru tymczasowego, czy karta sim plusa bedzie aktywna w dniu zmiany operatora czyli tzw numer docelowy bedzie aktywny?
Nie ma możliwości rezygnacji z nr tymczasowego.
Adasko28 pisze:Trzecia sprawa co trzeba zrobić aby darmowe 3 miesiące ( plush abo umowa czas określony)biegły dopiero od momentu zmiany operatora a nie od dnia podpisania umowy?
Rabat udzielany jest od momentu rozpoczęcia świadczenia usług zgodnie z regulaminem promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adasko28
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 sie 2017, o 13:29

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Adasko28 »

Basia_Plus pisze: Nie ma możliwości rezygnacji z nr tymczasowego.
Jednym z dokumentów które jest do podpisu to akceptacja warunków promocji "numer tymczasowy 5" -nie podpisanie tego pisma czym skutkuje?
Basia_Plus pisze:za videostreaming realizowany przez APN: plus - będzie opłata jak za zwykłą transmisję danych w obowiązującej Cię taryfie lub też w ramach dostępnych pakietów.
rozumiem ze po ściągnięciu konfiguracji na telefon z ustawieniami sieci Plus- czyli ustawieniu prawidłowych APN-ów nie będą naliczane dodatkowe opłaty po za pakietem internetowym ?
Basia_Plus pisze:Rabat udzielany jest od momentu rozpoczęcia świadczenia usług zgodnie z regulaminem promocji.
Czyli skorzystanie np z wakacji od Abo nie skutkuje wydłużeniem okresu świadczenia usług ? Do czasu przeniesienia większość osób korzysta jeszcze z usług obecnego operatora a karta sim nowego operatora przekładana jest w momencie zakończenia umowy ze starym dostawca telekomunikacyjnym. Wówczas dla mnie rozpoczyna się świadczenie usług i miło by było gdyby promocja 3 miesiące za free od tego momentu się rozpoczynała.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Basia_Plus »

Adasko28,

przeniesienie numeru w Plush Abo, możliwe jest tylko z numerem tymczasowym.
Wakacje od abonamentu dostępne są w opcji na czas nieoznaczony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adasko28
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 sie 2017, o 13:29

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Adasko28 »

Basia_Plus
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Czy włączenie wakacji od ABO po podpisaniu umowy( na czas określony)i jeszcze w trakcie przenoszenia numeru opóźnia okres świadczenia usług a tym samym opoznia darmowe 3 miesiące jakie są gwarantowane przy umowie na 24 miesiące .Poproszę o odpowiedz Tak lub Nie
Ja nie podpisałem akceptacji o numerze tymczasowym a dostałem informacje ze mój numer jest przenoszony , kolejnego maile ze Siec Plus mnie wita i zachęca do logowania online i o zielonej fakturze czyli jakby przeniesienie numeru jest możliwe bez numeru tymczasowego, pytanie jest jakie są tego konsekwencje ?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Ewa_Plus »

Adasko28 pisze:Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Czy włączenie wakacji od ABO po podpisaniu umowy( na czas określony)i jeszcze w trakcie przenoszenia numeru opóźnia okres świadczenia usług a tym samym opoznia darmowe 3 miesiące jakie są gwarantowane przy umowie na 24 miesiące .Poproszę o odpowiedz Tak lub Nie
- Nie. Poza tym, jak już pisała Basia_Plus , w umowie na czas określony usługa "wakacji od abonamentu" nie jest dostępna.
Adasko28 pisze:Ja nie podpisałem akceptacji o numerze tymczasowym a dostałem informacje ze mój numer jest przenoszony, kolejnego maile ze Siec Plus mnie wita i zachęca do logowania online i o zielonej fakturze czyli jakby przeniesienie numeru jest możliwe bez numeru tymczasowego, pytanie jest jakie są tego konsekwencje ?
- w przypadku przenoszenia numeru z innej sieci, nie jest możliwe podpisanie umowy w Plush ABO bez numeru tymczasowego. Do Plus online można zalogować się tylko aktywnym numerem z naszej sieci. Oznacza to, że do czasu przeniesienia właściwego numeru, w celu logowania używa się numeru tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Cuba
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 lip 2017, o 14:05

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Cuba »

Ewa_Plus pisze: - usługa „Już Dostępny” nie jest dostępna dla numerów korzystających z Clir Block. Zatem to jest przyczyną opisanej sytuacji.
Nie wiem co ma wspólnego ClirBlock (blokada przychodzących połączeń z zastrzeżonych numerów) do informacji "Już Dostępny", ponieważ dzwonię do osoby która ma włączoną prezentację własnego numeru.
Mimo to testowałem dzisiaj z wyłączoną usługą ClirBlock i brak jest zmian, tj. w opcji II „informuj mnie o dostępności innych” nie docierają do mnie żadne powiadomienia
Ewa_Plus pisze: Jeśli chodzi o usługę „Infoblokada”, to po stronie systemów nie widać aby te powiadomienia były wysyłane. Czy problem dalej występuje?
obecnie "coś" zostało poprawione i brak jest powiadomień sms :)
ziom94
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 16 cze 2014, o 13:41
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: ziom94 »

Czy portale społecznościowe nie pomiejszają pakietu tylko w LTE czy w ogóle?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Basia_Plus »

Cuba,

zgodnie z tym, co napisała Ewa_Plus usługa "Już dostępny" wyklucza się z usługą Clir Block.

ziom94,

pakiet obejmuje krajową transmisję danych we wszystkich technologiach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ