Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
kastar,
przed zmianą nic nie musisz wyłączać. Zmiana taryfy spowoduje wyłączenie usług dostępnych dla obecnej taryfy. Po zmianie taryfy na nową należy aktywować usługi, z których chcesz korzystać.
przed zmianą nic nie musisz wyłączać. Zmiana taryfy spowoduje wyłączenie usług dostępnych dla obecnej taryfy. Po zmianie taryfy na nową należy aktywować usługi, z których chcesz korzystać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Napewno?
50% lub więcej wpisów w tym wątku dotyczy takich problemów.patryk7588 pisze:Tyle czasu już minęło a ciągle nie udało się naprawić problemu z przechodzącymi pakietami ze starych taryf do nowych?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
kastar,
zmiana taryfy powinna spowodować wyłączenie usług, które są niedostępne w taryfie Nowy Plush.
Jeśli chcesz mieć dodatkową pewność, to przed zmianą taryfy należy wyłączyć promocję "Ja + Rozmowy, SMS-y na komórkowe i 0,5 GB" kodem *136*00*04#.
zmiana taryfy powinna spowodować wyłączenie usług, które są niedostępne w taryfie Nowy Plush.
Jeśli chcesz mieć dodatkową pewność, to przed zmianą taryfy należy wyłączyć promocję "Ja + Rozmowy, SMS-y na komórkowe i 0,5 GB" kodem *136*00*04#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Taryfa Nowy Plush
tak, usługa jest aktywanaBasia_Plus pisze: Czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
Re: Taryfa Nowy Plush
Cuba,
- usługa „Już Dostępny” nie jest dostępna dla numerów korzystających z Clir Block. Zatem to jest przyczyną opisanej sytuacji.
Jeśli chodzi o usługę „Infoblokada”, to po stronie systemów nie widać aby te powiadomienia były wysyłane. Czy problem dalej występuje?
- usługa „Już Dostępny” nie jest dostępna dla numerów korzystających z Clir Block. Zatem to jest przyczyną opisanej sytuacji.
Jeśli chodzi o usługę „Infoblokada”, to po stronie systemów nie widać aby te powiadomienia były wysyłane. Czy problem dalej występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam. Pytanie się często pojawia ale tez często nie ma jednoznacznej odpowiedzi.Chodzi o zapis w umowie Pakiet Internetowy nie obejmuje transmisji danych:
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
Proszę o wyjaśnienie powyższego. W którym momencie i co będzie rozliczane poza pakietem internetowym
Druga sprawa dotyczy co się wydarzy w przypadku rezygnacji z numeru tymczasowego, czy karta sim plusa bedzie aktywna w dniu zmiany operatora czyli tzw numer docelowy bedzie aktywny?
Trzecia sprawa co trzeba zrobić aby darmowe 3 miesiące ( plush abo umowa czas określony)biegły dopiero od momentu zmiany operatora a nie od dnia podpisania umowy?
a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
Proszę o wyjaśnienie powyższego. W którym momencie i co będzie rozliczane poza pakietem internetowym
Druga sprawa dotyczy co się wydarzy w przypadku rezygnacji z numeru tymczasowego, czy karta sim plusa bedzie aktywna w dniu zmiany operatora czyli tzw numer docelowy bedzie aktywny?
Trzecia sprawa co trzeba zrobić aby darmowe 3 miesiące ( plush abo umowa czas określony)biegły dopiero od momentu zmiany operatora a nie od dnia podpisania umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj Adasko28,
za videostreaming realizowany przez APN: plus - będzie opłata jak za zwykłą transmisję danych w obowiązującej Cię taryfie lub też w ramach dostępnych pakietów.Adasko28 pisze:a. w ramach usług MMS i video streaming, które to transmisje danych rozliczane są odpowiednio zgodnie z Cennikiem bądź regulaminem
Nie ma możliwości rezygnacji z nr tymczasowego.Adasko28 pisze:Druga sprawa dotyczy co się wydarzy w przypadku rezygnacji z numeru tymczasowego, czy karta sim plusa bedzie aktywna w dniu zmiany operatora czyli tzw numer docelowy bedzie aktywny?
Rabat udzielany jest od momentu rozpoczęcia świadczenia usług zgodnie z regulaminem promocji.Adasko28 pisze:Trzecia sprawa co trzeba zrobić aby darmowe 3 miesiące ( plush abo umowa czas określony)biegły dopiero od momentu zmiany operatora a nie od dnia podpisania umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Jednym z dokumentów które jest do podpisu to akceptacja warunków promocji "numer tymczasowy 5" -nie podpisanie tego pisma czym skutkuje?Basia_Plus pisze: Nie ma możliwości rezygnacji z nr tymczasowego.
rozumiem ze po ściągnięciu konfiguracji na telefon z ustawieniami sieci Plus- czyli ustawieniu prawidłowych APN-ów nie będą naliczane dodatkowe opłaty po za pakietem internetowym ?Basia_Plus pisze:za videostreaming realizowany przez APN: plus - będzie opłata jak za zwykłą transmisję danych w obowiązującej Cię taryfie lub też w ramach dostępnych pakietów.
Czyli skorzystanie np z wakacji od Abo nie skutkuje wydłużeniem okresu świadczenia usług ? Do czasu przeniesienia większość osób korzysta jeszcze z usług obecnego operatora a karta sim nowego operatora przekładana jest w momencie zakończenia umowy ze starym dostawca telekomunikacyjnym. Wówczas dla mnie rozpoczyna się świadczenie usług i miło by było gdyby promocja 3 miesiące za free od tego momentu się rozpoczynała.Basia_Plus pisze:Rabat udzielany jest od momentu rozpoczęcia świadczenia usług zgodnie z regulaminem promocji.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
Adasko28,
przeniesienie numeru w Plush Abo, możliwe jest tylko z numerem tymczasowym.
Wakacje od abonamentu dostępne są w opcji na czas nieoznaczony.
przeniesienie numeru w Plush Abo, możliwe jest tylko z numerem tymczasowym.
Wakacje od abonamentu dostępne są w opcji na czas nieoznaczony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Basia_Plus
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Czy włączenie wakacji od ABO po podpisaniu umowy( na czas określony)i jeszcze w trakcie przenoszenia numeru opóźnia okres świadczenia usług a tym samym opoznia darmowe 3 miesiące jakie są gwarantowane przy umowie na 24 miesiące .Poproszę o odpowiedz Tak lub Nie
Ja nie podpisałem akceptacji o numerze tymczasowym a dostałem informacje ze mój numer jest przenoszony , kolejnego maile ze Siec Plus mnie wita i zachęca do logowania online i o zielonej fakturze czyli jakby przeniesienie numeru jest możliwe bez numeru tymczasowego, pytanie jest jakie są tego konsekwencje ?
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Czy włączenie wakacji od ABO po podpisaniu umowy( na czas określony)i jeszcze w trakcie przenoszenia numeru opóźnia okres świadczenia usług a tym samym opoznia darmowe 3 miesiące jakie są gwarantowane przy umowie na 24 miesiące .Poproszę o odpowiedz Tak lub Nie
Ja nie podpisałem akceptacji o numerze tymczasowym a dostałem informacje ze mój numer jest przenoszony , kolejnego maile ze Siec Plus mnie wita i zachęca do logowania online i o zielonej fakturze czyli jakby przeniesienie numeru jest możliwe bez numeru tymczasowego, pytanie jest jakie są tego konsekwencje ?
Re: Taryfa Nowy Plush
- Nie. Poza tym, jak już pisała Basia_Plus , w umowie na czas określony usługa "wakacji od abonamentu" nie jest dostępna.Adasko28 pisze:Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytania. Czy włączenie wakacji od ABO po podpisaniu umowy( na czas określony)i jeszcze w trakcie przenoszenia numeru opóźnia okres świadczenia usług a tym samym opoznia darmowe 3 miesiące jakie są gwarantowane przy umowie na 24 miesiące .Poproszę o odpowiedz Tak lub Nie
- w przypadku przenoszenia numeru z innej sieci, nie jest możliwe podpisanie umowy w Plush ABO bez numeru tymczasowego. Do Plus online można zalogować się tylko aktywnym numerem z naszej sieci. Oznacza to, że do czasu przeniesienia właściwego numeru, w celu logowania używa się numeru tymczasowego.Adasko28 pisze:Ja nie podpisałem akceptacji o numerze tymczasowym a dostałem informacje ze mój numer jest przenoszony, kolejnego maile ze Siec Plus mnie wita i zachęca do logowania online i o zielonej fakturze czyli jakby przeniesienie numeru jest możliwe bez numeru tymczasowego, pytanie jest jakie są tego konsekwencje ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Nie wiem co ma wspólnego ClirBlock (blokada przychodzących połączeń z zastrzeżonych numerów) do informacji "Już Dostępny", ponieważ dzwonię do osoby która ma włączoną prezentację własnego numeru.Ewa_Plus pisze: - usługa „Już Dostępny” nie jest dostępna dla numerów korzystających z Clir Block. Zatem to jest przyczyną opisanej sytuacji.
Mimo to testowałem dzisiaj z wyłączoną usługą ClirBlock i brak jest zmian, tj. w opcji II „informuj mnie o dostępności innych” nie docierają do mnie żadne powiadomienia
obecnie "coś" zostało poprawione i brak jest powiadomień sms :)Ewa_Plus pisze: Jeśli chodzi o usługę „Infoblokada”, to po stronie systemów nie widać aby te powiadomienia były wysyłane. Czy problem dalej występuje?
Re: Taryfa Nowy Plush
Czy portale społecznościowe nie pomiejszają pakietu tylko w LTE czy w ogóle?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
Cuba,
zgodnie z tym, co napisała Ewa_Plus usługa "Już dostępny" wyklucza się z usługą Clir Block.
ziom94,
pakiet obejmuje krajową transmisję danych we wszystkich technologiach.
zgodnie z tym, co napisała Ewa_Plus usługa "Już dostępny" wyklucza się z usługą Clir Block.
ziom94,
pakiet obejmuje krajową transmisję danych we wszystkich technologiach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ