Teraz jest 19 lis 2017, o 09:36

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post14 sie 2017, o 15:36

DaRiuSz,

zmiana taryfy następuje w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kovalek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 maja 2017, o 21:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 sie 2017, o 12:31

Witam !!

Mam zamiar przenieść numer z Play (na kartę) do Plusha. W związku z z tym mam kilka pytań.

1) Ile czasu trwa przeniesienie numeru? Zależy mi na tym, aby mój dotychczasowy numer był aktywny bez przerw.
2) Czy promocja 50% abo przez 3 miesiące dotyczy tylko oferty z umową na 24 miesiące, czy także na czas nieokreślony?
3) Ile danych będę miał do wykorzystania w Roamingu (przy założeniu promocji 25zł za nielimitowane rozmowy, SMS i 10GB). W abo i na kartę jest tak samo?
4) Czy pakiet 5GB mogę po wykorzystaniu aktywować kolejny raz, czy trzeba czekać do zakończenia 30-dniowego cyklu rozliczeniowego?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post16 sie 2017, o 14:50

Witaj kovalek,

kovalek napisał(a):1) Ile czasu trwa przeniesienie numeru? Zależy mi na tym, aby mój dotychczasowy numer był aktywny bez przerw.

możesz wybrać tryb jednodniowy lub n- dni roboczych.
kovalek napisał(a):2) Czy promocja 50% abo przez 3 miesiące dotyczy tylko oferty z umową na 24 miesiące, czy także na czas nieokreślony?

Jeśli przenosisz numer do taryfy Nowy Plush nie podpisujesz umowy.
kovalek napisał(a):3) Ile danych będę miał do wykorzystania w Roamingu (przy założeniu promocji 25zł za nielimitowane rozmowy, SMS i 10GB). W abo i na kartę jest tak samo?

1,3 GB zgodnie z regulaminem promocji https://www.plus.pl/documents/16/86bdf0 ... repaid.pdf
kovalek napisał(a):4) Czy pakiet 5GB mogę po wykorzystaniu aktywować kolejny raz, czy trzeba czekać do zakończenia 30-dniowego cyklu rozliczeniowego?

Tak, po wykorzystaniu pakietu można aktywować kolejny.
W przypadku pakietu 5 GB na koncie należy posiadać aktywną jedną z promocji „Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu”, „Internet, rozmowy bez limitu”, „Internet, SMS, MMS bez limitu”, „Plush Internet Promo BS”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kovalek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 maja 2017, o 21:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post18 sie 2017, o 06:39

Dziękuje za wyjaśnienie. Numer już przeniesiony do Plusha :-)
Problem mam z usługą "kto dzwonił" i "już dostępny". Próbowałem wyłączać i włączac usługę i SMS nie przychodzą. Docierają tylko SMS przy opcji gdy numer jest zajęty.
Pocztę głosową mam wyłączoną.

Jak spróbować naprawić problem?
Offline
Avatar użytkownika

dgim

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 23 cze 2017, o 09:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: LG G4

Re: Taryfa Nowy Plush

Post20 sie 2017, o 09:31

Hej, mam pytanko odnośnie zawieszenia promocji i powrotu. Miałem problem z doładowaniem w w ostatnim dniu cyklu i dziś mam status zawieszony przy promocji, z której korzystałem. Koszt aktywacji widzę 25zl. Ale nie mam dezaktywowanej acz zawieszona, poki co. Swoja droga nie wiem dlaczego, przy środkach powyżej 12,50zl nie przedłużył się cykl sam, skoro to był 3 miesiąc promocji 50% doładowanie. Wystarczy doladować teraz, pytanie, jaka kwota, do 12,50 czy 25 czy jeszcze coś aktywować?

Jesli dobrze rozumiem regulamin:

"Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji lub skończył się Okres ważności dla Usług wychodzących, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni). Jeśli w tym czasie Abonent doładuje swoje konto odpowiednią kwotą, wystarczającą na pobranie opłaty za Promocję, zostanie ona automatycznie pobrana i Abonent będzie mógł nadal korzystać z Promocji bez konieczności jej ponownego włączenia."

wystarczy, ze doladuje za 25zl konto w ciagu 30 dni od pojawienia sie zawieszenia i powinien sie temat zamknac.
Jednak wciaz nie wiem dlaczego nie zadzialalo automatyczne odnowienie przy srodkach umozliwiajacych to. W poprzednim miesiacu rowniez nie mialem na koncie bodajzed 25zl, a mniej, i zeszlo mi z konta 12,50zl. To bylo 2 doladowanie, sa 3 w promce 50%. Hm.

Ok, doładowałem konto do 21zł, ściągnęło mi 12,50 i promka się odnowiła sama.
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 928
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post21 sie 2017, o 09:54

kovalek, proszę dokonaj jeszcze następujących czynności (reset funkcjonalności):
* usługa Już Dostępny wariant informuj innych o mojej dostępności:
- wyłączenie: SMS o treści SN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: ST numer 8023.
* usługa Już Dostępny wariant informuj mnie o dostępności innych:
- wyłączenie: SMS o treści RN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: RT numer 8023.
* usługa Kto dzwonił:
- wyłączenie: SMS o treści N wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: T numer 8023.

Po tych czynnościach prośba o wyłączenie oraz ponowne włączenie telefonu, a następnie weryfikację działania usługi.

Witaj dgim, super, że już wszystko jest ok ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kovalek

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 3 maja 2017, o 21:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Taryfa Nowy Plush

Post21 sie 2017, o 22:34

Daniel_Plus napisał(a):kovalek, proszę dokonaj jeszcze następujących czynności (reset funkcjonalności):
* usługa Już Dostępny wariant informuj innych o mojej dostępności:
- wyłączenie: SMS o treści SN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: ST numer 8023.
* usługa Już Dostępny wariant informuj mnie o dostępności innych:
- wyłączenie: SMS o treści RN wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: RT numer 8023.
* usługa Kto dzwonił:
- wyłączenie: SMS o treści N wysłany na numer 8023;
- ponowna aktywacja: T numer 8023.

Po tych czynnościach prośba o wyłączenie oraz ponowne włączenie telefonu, a następnie weryfikację działania usługi.


Zrobiłem tak jak opisane i niestety dalej nie działa w pełni.
- nie działa powiadomienie o dostępności numeru do którego dzwoniłem

Sprawa zgłoszona do BOK i ma nadany swój numer. Mam nadzieję, że technicy rozwiążą problem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2493
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 207 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post22 sie 2017, o 10:38

kovalek,

kovalek napisał(a):- nie działa powiadomienie o dostępności numeru do którego dzwoniłem

czy sytuacja dotyczy tylko jednego numeru? Czy ta osoba ma włączoną taką funkcję powiadomień?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plushak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 11:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plushbezlimitu

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 09:44

Dzień dobry,

Mam prośbę do Specjalistów Plusa:) Próbuje wyciągnąć puk dla karty sim mojej żony. Z mojego konta na ebok.plusgsm napisała wczoraj prośbę ale póki co cisza w temacie. Czy można troszkę przyspieszyć odzyskanie nr puk, bo coś jej chyba podjada środki na koncie i chcielibyśmy mieć dostęp do billingu przez plus online. Karta jest stara, jeszcze z taryfy 36i6 i nie ma puku na simie a reszta plastiku zaginęła.
Nr ref zagadnienia: 171016-000578

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
p.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18513
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1497 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 09:50

Witaj plushak,
plushak napisał(a):Nr ref zagadnienia: 171016-000578

Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plushak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 11:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plushbezlimitu

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 09:54

Cześć Joanno,

Super, dziękuję za szybką reakcję:)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18513
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1497 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 10:03

plushak,

cała przyjemność po mojej stronie :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plushak

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 11:19
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plushbezlimitu

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 10:15

No i już rozwiązane:) Klasa! Jak zwykle.
Bardzo dziękuję Joanno i dobrego dnia życzę!
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18513
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1497 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post17 paź 2017, o 10:23

plushak,
plushak napisał(a):dobrego dnia życzę!

Dziękuję i wzajemnie. Jest dziś cudowna złota jesień, morze słońca, więc nie może być inaczej ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

doktorarca

Prawie PlusManiak

  • Posty: 39
  • Dołączył(a): 17 lip 2014, o 14:50
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: na kartę
  • Model telefonu: LG 7

Re: Taryfa Nowy Plush

Post30 paź 2017, o 09:25

w pakiecie za 25 zł z pakietem social media mamy darmowy transfer FB, Messenger, what's app i Instagram. Czy ten darmowy transfer obejmuje także FB lite i Messengera Lite?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości