Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30
Re: Taryfa Nowy Plush
Ah, okej, faktycznie jest, szukałem bardziej w treści wiadomości, a nie w temacie :)
Numer: #110682
Numer: #110682
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
JohnyTasak,
Dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.JohnyTasak pisze:Numer: #110682
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 cze 2018, o 14:30
Re: Taryfa Nowy Plush
Rozumiem, dziękuję bardzo za chęć szybkiej pomocy :)
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam, mam problem z wyłączeniem pakietu smsy bez limitu do wszystkich, po zmianie taryfy z plusha bez limitu na nowy plush nie mogę tego zrobić a chciałbym go wyłączyć aby włączyć w najbliższym czasie pakiet bez limitu za 25zł. W plus online nie widzę tego pakietu do wyłączenia stąd prośba o pomoc. Oczywiście używałem kodu na dezaktywację *136*00*09# i za każdym razem widzę komunikat promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana.
Re: Taryfa Nowy Plush
Jak zmieniłeś taryfę to promocja prawdopodobnie dezaktywowała się automatycznie. Sprawdź kodem *136#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj ABRAM,
Prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu oraz krótki opis sytuacji. Nasi pracownicy pomogą wówczas w wyłączeniu tej promocji.
Jeżeli nastąpiła zmiana taryfy, to ten kod niestety już nie zadziała.ABRAM pisze:Oczywiście używałem kodu na dezaktywację *136*00*09#
Prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu oraz krótki opis sytuacji. Nasi pracownicy pomogą wówczas w wyłączeniu tej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Rozumiem, dziękuje za rozjaśnienie sytuacji i pomoc w tej sprawie.Jeżeli nastąpiła zmiana taryfy, to ten kod niestety już nie zadziała.
Prześlij proszę przez ten formularz numer telefonu oraz krótki opis sytuacji. Nasi pracownicy pomogą wówczas w wyłączeniu tej promocji.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Brak aktywacji pakietów z krótkiego kodu
Witam.
W dniu 18/06 zakupiłem, aktywowałem oraz doładowałem konto za 30 zł. Mając aktywną taryfę Nowy Plush chciałem skorzystać z kodu krótkiego na promocję: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu *136*11*07#. Kod wpisałem, pieniądze z konta zostały pobrane i otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia. Dzisiaj chciałem zadzwonić (tj. 25/06), wysłać sms-a i okazuje się, że nie mam pieniędzy na koncie. Wpisując kod odnośnie aktywnych pakietów,*121#, wyskakuje informacja: aktywne pakiety: Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB, Video na maxa (xxxxxKB), 30 bezpłatnych wizytówek (30SMS), ważne do 18/07. Co to jest i skąd się wzięły takie pakiety? Gdzie się podział pakiet z krótkiego kodu i pieniądze z konta?
Proszę o wsparcie.
Pozdrawiam
Maciej
W dniu 18/06 zakupiłem, aktywowałem oraz doładowałem konto za 30 zł. Mając aktywną taryfę Nowy Plush chciałem skorzystać z kodu krótkiego na promocję: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu *136*11*07#. Kod wpisałem, pieniądze z konta zostały pobrane i otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia. Dzisiaj chciałem zadzwonić (tj. 25/06), wysłać sms-a i okazuje się, że nie mam pieniędzy na koncie. Wpisując kod odnośnie aktywnych pakietów,*121#, wyskakuje informacja: aktywne pakiety: Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB, Video na maxa (xxxxxKB), 30 bezpłatnych wizytówek (30SMS), ważne do 18/07. Co to jest i skąd się wzięły takie pakiety? Gdzie się podział pakiet z krótkiego kodu i pieniądze z konta?
Proszę o wsparcie.
Pozdrawiam
Maciej
Ostatnio zmieniony 26 cze 2018, o 12:25 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjanego działu
Powód: Przeniesienie do oficjanego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj maciej80rsl,
A dotarło potwierdzenie włączenia pakietu? Jakie promocje widnieją pod kodem *136#?maciej80rsl pisze:otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
WitamJoanna_Plus pisze:Witaj maciej80rsl,A dotarło potwierdzenie włączenia pakietu? Jakie promocje widnieją pod kodem *136#?maciej80rsl pisze:otrzymałem SMS z informacją o przetwarzaniu zlecenia.
Dziękuję za zainteresowanie.
Nie otrzymałem potwierdzenia sms-em mimo pobrania kwoty z konta.
Pakiety aktywne: Social Free, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS.
Pozwoliłem sobie na wklejenie screenu z Plus Online.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
Przy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, nie ma możliwości skorzystania z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu:maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d483. Promocja „Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu” wyklucza się z Promocją „Plush Internet Promo BS” przyznającą bonusy po doładowaniu.
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za szybką reakcję. Zatem, jak rozumiem, muszę ponownie doładować konto. W jaki sposób mogę wyłączyć aktywne pakiety? Czy po wyłączeniu aktywnych pakietów i doładowaniu konta będę mógł skorzystać z kodu: *136*11*07# Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu?Joanna_Plus pisze:maciej80rsl,maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BSPrzy aktywnej promocji Plush Internet Promo BS, nie ma możliwości skorzystania z promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu:maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKBhttps://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d483. Promocja „Internet, rozmowy, SMS i MMS bez limitu” wyklucza się z Promocją „Plush Internet Promo BS” przyznającą bonusy po doładowaniu.
Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.Transmisja danych była włączona przed aktywacją tego pakietu?maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
A nie chcesz po prostu do posiadanych 10 GB dokupić teraz Rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
I jak pakiet 10 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Tę promocję wyłączysz kodem: *136*00*01# (czyli po zasileniu konta, nie będą dodawane nowe pakiety internetowe).maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BS
Z tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 18/07. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
A nie chcesz po prostu do posiadanych 10 GB dokupić teraz Rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
I jak pakiet 10 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 cze 2018, o 21:11
Re: Taryfa Nowy Plush
Pani JoannoJoanna_Plus pisze:maciej80rsl,Tę promocję wyłączysz kodem: *136*00*01# (czyli po zasileniu konta, nie będą dodawane nowe pakiety internetowe).maciej80rsl pisze:Plush Internet Promo BSZ tego co widzę na zamieszczonym screenie, ten pakiet posiada termin ważności do 18/07. Tego dnia się wyłączy (nie ma kodu na jego dezaktywację) i wówczas będzie możliwość włączenia promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.maciej80rsl pisze:Plush 10 GB (xxxxxKB), Nowy Plush BIG (xxxxxKB
A nie chcesz po prostu do posiadanych 10 GB dokupić teraz Rozmowy, SMS, MMS bez limitu?
I jak pakiet 10 GB straci ważność, wyłączysz wspomnianą przeze mnie powyżej promocję i wówczas aktywujesz Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
Dziękuję za szybkie i sprawne wsparcie. Deaktywuję Plush Internet Promo BS kodem: *136*00*01# oraz aktywuję pakiet proponowany przez Panią*136*11*08# po doładowaniu konta.
Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Nadmienię iż odpowiedzi SMS na krótkie kody dotyczące sprawdzenia pakietów/promocji/taryfy działają "od strzału".
Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Taryfa Nowy Plush
maciej80rsl,
Ważne: pamiętaj o rozłączeniu transmisji danych po tym, jak pakiet 10 GB utraci ważność.
Maksymalny czas przetworzenia wiadomości to 24 godziny, ale na ogół trwa to krócej.maciej80rsl pisze:Jaki jest okres oczekiwania na deaktywację promocji po wysłaniu SMS-a (wysłałem SMS-a 10-15 min. temu)?
Aktywacja pakietu w ramach tej promocji jest bezpłatna, ale tak jak wcześniej pisała Joanna_Plus:maciej80rsl pisze: Ostatnie pytanie, czy pieniądze z konta zostały przeznaczone na pakiet Plush Internet promo BS?
Najlepiej weryfikacji salda konta dokonać po rozłączeniu transmisji danych. Szczegółowe informacje na temat pobranych środków możesz uzyskać po zalogowaniu się do mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online.Jeżeli nie posiadasz włączonej żadnej innej promocja, a były realizowane połączenia/SMS-y czy wysyłane wiadomości MMS, to wówczas zostały one rozliczone ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Ważne: pamiętaj o rozłączeniu transmisji danych po tym, jak pakiet 10 GB utraci ważność.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ