Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46
Re: Taryfa Nowy Plush
Saldo wynosi 20,86zł
Po wpisaniu *136# pokazuje:
Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji
Po wpisaniu *136# pokazuje:
Usluga niedostepna. Sprawdz: 1) czy masz wymagane srodki 2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
a w przypadku innych kodów np.: *121#, *101#, *147#, pojawia się taki sam komunikat? Była próba przelogowania urządzenia (wył./wł.)?
a w przypadku innych kodów np.: *121#, *101#, *147#, pojawia się taki sam komunikat? Była próba przelogowania urządzenia (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
W przypadku innych kodów działa tylko sprawdzenie stanu konta, przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna" przy kodzie *147# pojawia sie Aktywna taryfa to Nowy Plush, przy kodzie *121# pojawia się Aktytwne pakiety 30 bezpłatnych wizytówek, a prz *101# Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, sms o koszcie, wideorozmowy, GPRS, LTE (APN atrybutu B:mms), Roaming. Telefon był włączany i wyłączany.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
Jaki kod był użyty? Jaki status poczty widnieje pod kodem *122#?kicimamba pisze:przy próbie wyłączenia poczty głosowej pojawił się ten sam komunikat "usługa niedostepna"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Przy kodzie *122# pojawia się komunikat, masz pocztę głosowa standard.
Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
Czyli kod *122*00# zwracał taki komunikat, tak? Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.kicimamba pisze:Żaden kod nie był użyty ponieważ każdy pokazywał usługa niedostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Kod *122*00# rowniez pokazuje komunikat Usługa Nieodstepna
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
Joanna_Plus pisze: Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Wysłałam wlasnie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję czekam z niecierpliwością, ponieważ nie mogę normalnie korzystać z telefonu, czy otrzymam jakąś informację po weryfikacji?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
kicimamba,
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam,
Problem został rozwiązany, bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Problem został rozwiązany, bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj kicimamba,
cudownie . Takie dobre informacje i od razu śnieżny poniedziałek zyskuje troszeczkę blasku .
cudownie . Takie dobre informacje i od razu śnieżny poniedziałek zyskuje troszeczkę blasku .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam,
To znowu ja w związku z przeniesieniem numeru do Plusha wysłałam SMS o treści Etui na nr 80777 aby otrzymać darmowe etui do telefonu i do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi. Koleżanka która przeniosła nr razem ze mną tego samego dnia dostała wiadomość zwrotną z kodem do odebrania etui.
To znowu ja w związku z przeniesieniem numeru do Plusha wysłałam SMS o treści Etui na nr 80777 aby otrzymać darmowe etui do telefonu i do tej pory nie dostałam żadnej odpowiedzi. Koleżanka która przeniosła nr razem ze mną tego samego dnia dostała wiadomość zwrotną z kodem do odebrania etui.