Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Wojteh26 »

Witam. Dlaczego od wczoraj aplikacja plusonline wyświetla pakiet 8,3 Gb zamiast 10 Gb w opcji plush na kartę (internet, rozmowy, sms/mms bez limitu) . Mam tak na kilku nr.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

krzyss79,
krzyss79 pisze:Czy aby napewno
Na pewno.

Witaj Wojteh26,

wiemy o tej sytuacji. Prześlij mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz. Przekażę wówczas sprawę dalej. Aktualnie weryfikacji stanu pakietu dokonuj proszę za pomocą kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Liu_d
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sty 2018, o 10:54

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Liu_d »

Czy wiadomo już coś na temat mojego problemu?

(Przypominam że chodziło o nowego plusha w którem w pakiecie jest instgram a jednak on pobiera transfer)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Liu_d,

cały czas pamiętam o Tobie. Spawa jeszcze w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Wojteh26 »

Od dziś aplikacja mobilna znowu dobrze wyświetla wielkość pakietu internetowego. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Wojteh26,

i na każdym z numerów pojawia się aktualnie rzeczywista wielkość wyjściowa aktywnego pakietu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Pakiet 5GB/ włączony/wyłączony

Post autor: copperhead90 »

Chcialem aktywować sobie pakit 5GB w taryfie nowyplush..wyłączylem kodem poprzedni.wyslalem smsa PAKIET Na nr80025 nie zadziaało powtorzylem kikukrotnie..zjadło mi 5zł i ani pieniedzy a pakiet wyłączony :| mozna to jakos przywrocic?
Ostatnio zmieniony 9 lut 2018, o 11:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,
copperhead90 pisze:nie zadziaało powtorzylem kikukrotnie..
Jeżeli nie poczekałeś na przetworzenie zlecenia, to obawiam się, że kolejnym SMS-em dezaktywowałeś pakiet, który właśnie włączyłeś :-(.
copperhead90 pisze:mozna to jakos przywrocic?
Możesz złożyć w tej sprawie reklamację. Informacje na ten temat w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Wojteh26 »

Joanna. Tak zmieniło się na wszystkich numerach. Choć jak się wejdzie głębiej w opcje to wygląda to tak jakby w kraju było 8,3 a w roamingu 1,7.
Załączniki
IMG_20180209_123203.png
Screenshot_20180209-123351.png
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Wojteh26 »

I jeszcze to
Załączniki
IMG_20180209_080314.png
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Wojteh26,

pisaliśmy na ten temat tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 10#p232245.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

Witam.
przenioslam swoj numer do plusha na karte a dnia 08.02.2018 zostal aktywowany. Tego samego dnia doladowalam konto kwota 20zl, sprawdzilam jaka mam taryfe i pokazało Nowy Plush. Nastepnie chcialam skorzystac z promocyjnego pakietu (za przeniesienie numeru) -50% TANIEJ PRZEZ 3 MIESIACE kodem *136*11*07#. Niestety po kilku probach ciągle pokazywal sie komunikat USŁUGA NIEDOSTEPNA, podobnie jest z probą wyłączenmia poczty głosowej jak i nie mogę zalogować sie do swojego konta poprzez aplikacje mobilna Plus Online pojawia się komunikat Błąd wewnętrzny swerera. Ogólem zadne kody mi nie działają, jedyne co moge zrobic to sprawdzić stan konta. Problem trwa juz od 2 dni. Moja kolezanka przeniosła numer razem ze mną i u niej nie ma zadnych problemów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kicimamba,

jaka data ważności pojawia się na tym numerze? Było z niego wykonane jakieś połączenie/wysłany SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kicimamba
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 9 lut 2018, o 16:46

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: kicimamba »

data ważności pokazuje : 28.02.2018, tak wykonałam 1 połaczenie, sms nie wysylalam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Taryfa Nowy Plush

Post autor: Joanna_Plus »

kicimamba,

a ile aktualnie wynosi saldo numeru? Napisz proszę również co dociera w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ