Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Taryfa Nowy Plush
aniaplush,
- data przy usłudze "Rok Ważności Konta" oznacza termin, do którego każde zasilenie (za min. 5 zł) przedłuży ważność o rok. Jeśli chcesz aby ważność konta przedłużyła się na rok, to zasilenie za minimum 5 zł nie może być wykonane przez Teleprzelew.
Z informacji, które podałaś wynika, ze usługa "Internet, Rozmowy bez limitu" powinna Ci się dzisiaj odnowić o ile będziesz miała n akoncie środki wystarczają na opłacenie tej usługi. W przeciwnym wypadku zostanie ona zawieszona na 30 dni. Jeśli w tym czasie na Twoim koncie pojawią się środki, to usługa się odnowi, jeśli nie, to po tych 30 dniach usługa zostanie automatycznie wyłączona.
W ramach tej promocji masz tylko 3 GB. Jeśli chcesz mieć większy pakiet internetowy, to może lepszym rozwiązaniem byłoby dla Ciebie wyłączenie promocji "Internet, Rozmowy bez limitu" a w jej miejsce aktywowanie "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu". Różnica w cenie to tylko 5 zł, a miałabyś 10 GB zamiast 3 GB.
- data przy usłudze "Rok Ważności Konta" oznacza termin, do którego każde zasilenie (za min. 5 zł) przedłuży ważność o rok. Jeśli chcesz aby ważność konta przedłużyła się na rok, to zasilenie za minimum 5 zł nie może być wykonane przez Teleprzelew.
Z informacji, które podałaś wynika, ze usługa "Internet, Rozmowy bez limitu" powinna Ci się dzisiaj odnowić o ile będziesz miała n akoncie środki wystarczają na opłacenie tej usługi. W przeciwnym wypadku zostanie ona zawieszona na 30 dni. Jeśli w tym czasie na Twoim koncie pojawią się środki, to usługa się odnowi, jeśli nie, to po tych 30 dniach usługa zostanie automatycznie wyłączona.
W ramach tej promocji masz tylko 3 GB. Jeśli chcesz mieć większy pakiet internetowy, to może lepszym rozwiązaniem byłoby dla Ciebie wyłączenie promocji "Internet, Rozmowy bez limitu" a w jej miejsce aktywowanie "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu". Różnica w cenie to tylko 5 zł, a miałabyś 10 GB zamiast 3 GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień dobry:)
To ja jeszcze zapytam, jaka jest różnica między Rok Ważności Konta w Plush a Plush Rok Ważności Konta?
Pozdrawiam
To ja jeszcze zapytam, jaka jest różnica między Rok Ważności Konta w Plush a Plush Rok Ważności Konta?
Pozdrawiam
Re: Taryfa Nowy Plush
plushak,
- jest tylko jedna usługa "Rok Ważności Konta w Plushu" i dostępna jest ona tylko w najnowszej taryfie "Nowy Plush". Nie istniał żaden odpowiednik tej usługi w starszych taryfach Plush. Regulamin znajdziesz tutaj.
- jest tylko jedna usługa "Rok Ważności Konta w Plushu" i dostępna jest ona tylko w najnowszej taryfie "Nowy Plush". Nie istniał żaden odpowiednik tej usługi w starszych taryfach Plush. Regulamin znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za odpowiedź, jednak nie jest ona do końca satysfakcjonująca:)
Nie korzystałem z wcześniejszych taryf Plush. Do Plusha przeszedłem z innej sieci w dniu 02.04.2017 (data aktywacji i od razu wykupiony pakiet) i po wpisaniu kodu *136# przez ok. miesiąc otrzymywałem info, nie będę przepisywał całej treści ale było mniej więcej tak:
Plush Rok Ważności Konta - znacznik 02-04-2018 07:22, Rok Ważności Konta W Plushu 02-05-2017 07:20.
02.05.2017 dostałem info sms, że: Promocja Rok Ważności Konta w Plushu została wyłączona i lub upłynął jej okres ważności.
Zakładam, że i tak konto będzie ważne do 02-04-2018 a moje pytanie miało zaspokoić ciekawość.
Pozdrawiam
P.S. jest jakiś sposób na wyłączenie wiadomości sieciowych? Tych które wyskakują po każdej rozmowie.
Nie korzystałem z wcześniejszych taryf Plush. Do Plusha przeszedłem z innej sieci w dniu 02.04.2017 (data aktywacji i od razu wykupiony pakiet) i po wpisaniu kodu *136# przez ok. miesiąc otrzymywałem info, nie będę przepisywał całej treści ale było mniej więcej tak:
Plush Rok Ważności Konta - znacznik 02-04-2018 07:22, Rok Ważności Konta W Plushu 02-05-2017 07:20.
02.05.2017 dostałem info sms, że: Promocja Rok Ważności Konta w Plushu została wyłączona i lub upłynął jej okres ważności.
Zakładam, że i tak konto będzie ważne do 02-04-2018 a moje pytanie miało zaspokoić ciekawość.
Pozdrawiam
P.S. jest jakiś sposób na wyłączenie wiadomości sieciowych? Tych które wyskakują po każdej rozmowie.
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzień dobry.
Infoblokada kod aktywacji *101*11*06# - brak powiadomień
Kod dezaktywacji *101*00*06# - powiadomienia
Status *101#
Pozdrawiam.
Infoblokada kod aktywacji *101*11*06# - brak powiadomień
Kod dezaktywacji *101*00*06# - powiadomienia
Status *101#
Pozdrawiam.
Re: Taryfa Nowy Plush
- oba zapisy odnoszą się do tej samej usługi:plushak pisze:Plush Rok Ważności Konta - znacznik 02-04-2018 07:22, Rok Ważności Konta W Plushu 02-05-2017 07:20.
· Rok Ważności Konta W Plushu 02-05-2017 07:20 - pokazuje termin, do kiedy mogłeś zrobić zasilenie promocyjne, czyli takie, dzięki któremu ważność konta wydłuży się o 365 dni.
· Plush Rok Ważności Konta - znacznik 02-04-2018 07:22 - oznacza okres ważności 02-04-2018, który uzyskałeś dzięki promocyjnemu zasileniu.
Termin na promocyjne zasilenie upłynął Ci 02.05.2017 r. (stąd powiadomienie, o którym wspomniałeś) więc doładowując teraz telefon, nie wydłużysz okresu ważności, nie mniej jednak data uzyskana promocyjnym doładowaniem się utrzyma.
Jeśli chodzi o wiadomości sieciowe, to już misiu-182 podał Ci odpowiednie kody :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję, wiem już zatem trochę więcej.
Zakładam, że promocyjne doładowanie musiało zostać zrealizowane jakimś, konkretnym kanałem. Bo przecież w tym czasie robiłem kilka doładowań. <- edycja: tutaj trochę bredzę, więc proszę zignorować ten kawałek :)
Tak, koledze misiu-182 podziękowałem "łąpką"
Zakładam, że promocyjne doładowanie musiało zostać zrealizowane jakimś, konkretnym kanałem. Bo przecież w tym czasie robiłem kilka doładowań. <- edycja: tutaj trochę bredzę, więc proszę zignorować ten kawałek :)
Tak, koledze misiu-182 podziękowałem "łąpką"
Re: Taryfa Nowy Plush
Czy pakiet YouTube jest domyślnie włączony czy wyłączony po aktywacji karty SIM? Chciałem go wyłączyć ale chyba się nie da bo może właśnie nie jest włączony. Pod *136# mam pozycję Rabat Video 30 dni. Chcę się tylko upewnić czy to jest już aktywny pakiet czy po prostu informacja, że mogę odebrać ten rabat.
Re: Taryfa Nowy Plush
To tylko info.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Taryfa Nowy Plush
abberline,
jakim kodem chciałeś pakiet wyłączyć?abberline pisze: Chciałem go wyłączyć ale chyba się nie da bo może właśnie nie jest włączony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
*121*00*01#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
abberline,
Ta promocja pozwala na bezpłatne pierwsze uruchomienie Pakiet Video.abberline pisze:Pod *136# mam pozycję Rabat Video 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam już wiadomo coś czy można Pay 4 me wyłączyć. W tej taryfie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj airwolf,
rozumiem, że pytasz o dostępność tej usługi w aplikacji. "Przypomniałam" się z tematem i dam znać jak otrzymam odpowiedź.
rozumiem, że pytasz o dostępność tej usługi w aplikacji. "Przypomniałam" się z tematem i dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
dziękuje za pilotowanie tematu :D. Tak chodzi o to czy można wyłączyć w aplikacji :D