Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lip 2017, o 14:28
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam
Przeszedłem dzisiaj z taryfy Ja + Na kartę na taryfę Nowy Plush. We wcześniejszej taryfie miałem coś takiego jak Promocyjny pakiet 3GB, który co miesiąc mi się odnawiał. Po zmianie taryfy go nie mam, jest szansa że pojawi się po jakimś czasie sam czy w taryfie Nowy Plush go po prostu nie ma?
Pozdrawiam
Przeszedłem dzisiaj z taryfy Ja + Na kartę na taryfę Nowy Plush. We wcześniejszej taryfie miałem coś takiego jak Promocyjny pakiet 3GB, który co miesiąc mi się odnawiał. Po zmianie taryfy go nie mam, jest szansa że pojawi się po jakimś czasie sam czy w taryfie Nowy Plush go po prostu nie ma?
Pozdrawiam
Re: Taryfa Nowy Plush
Po zmianie taryfy pakiety przepadają.
Jeśli chcesz 3 GB i no limit na rozmowy za 20 zł to wpisz *136*11*04#
Jeśli chcesz 10 GB i no limit na rozmowy i SMS-y za 25 zł to wpisz *136*11*07#
Jeśli chcesz 3 GB i no limit na rozmowy za 20 zł to wpisz *136*11*04#
Jeśli chcesz 10 GB i no limit na rozmowy i SMS-y za 25 zł to wpisz *136*11*07#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj howhigh,
tak jak napisała g-rs z chwilą migracji zgodnie z regulaminem:
tak jak napisała g-rs z chwilą migracji zgodnie z regulaminem:
Wszelkie pakiety i promocje, które można aktywować w taryfie Nowy Plush, znajdziesz w naszym FAQ.5) wszelkie dotychczasowe usługi/pakiety/promocje jakie Abonent posiadał na swoim koncie, a które nie są dostępne dla Abonentów korzystających z taryfy Nowy Plush ulegają dezaktywacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 14:03
Re: Taryfa Nowy Plush
Mam pytanie posiadam teraz taryfę Nowy Simplus i chciałbym przejść na Taryfę Nowy Plush w której jest 10gb internetu,rozmowy i smsy do różnych sieci za darmo i mam pytanko
Czy przejście z takiej taryfy na tego Plusha spowoduje,że strace 80 zł z konta? Bo nie chciałbym,żeby tak się stało .. a i jeszcze jedno - czy jest możliwość przesyłania pieniędzy na inne konto ?
Czy przejście z takiej taryfy na tego Plusha spowoduje,że strace 80 zł z konta? Bo nie chciałbym,żeby tak się stało .. a i jeszcze jedno - czy jest możliwość przesyłania pieniędzy na inne konto ?
Re: Taryfa Nowy Plush
Zgodnie z Regulaminem z chwilą dokonania zmiany taryfy na taryfę Nowy Plush "Okres ważności dla Usług wychodzących oraz środki zgromadzone na koncie Abonenta przed dokonaniem zmiany taryfy pozostają bez zmian z zastrzeżeniem pkt 7) poniżej..."losiekpierwszy pisze:Mam pytanie posiadam teraz taryfę Nowy Simplus i chciałbym przejść na Taryfę Nowy Plush w której jest 10gb internetu,rozmowy i smsy do różnych sieci za darmo i mam pytanko
Czy przejście z takiej taryfy na tego Plusha spowoduje,że strace 80 zł z konta?
Można skorzystać z usługi Teleprzelew.losiekpierwszy pisze:czy jest możliwość przesyłania pieniędzy na inne konto ?
Internet mobilny w Plush (problem wykluczania się usług)
Dzień dobry,
no i mam taki problem - dostałem po tacie kartę Plush - on już nie potrzebuje, wiec mi dał. Chciałem mieć na niej internet.
Dokupiłem więc pakiet 5 GB, wysyłając SMS o treści Pakiet na numer 80025.
Przyszła informacja: Pakiet 5 GB zostął włączony" I co? I dalej nie mam internetu.
Wróciłem na stronę, poszperałem... Doczytałem drobnym drukiem:
Aby włączyć pakiet powinieneś posiadać jedną z plushowych promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu", „Internet, rozmowy bez limitu", „Internet, SMS, MMS bez limitu", „Plush Internet Promo BS"
Próbuję włączyć „Plush Internet Promo BS" przy pomocy krótkiego kodu. Dostaję informację, że usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji.
Uruchamiam, znowu krótkim kodem, usługę "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu". I co? I dostaję SMSa jak wyżej.
1) - chyba mam (ok 50 złotych na koncie)
2) - właśnie, gdzie to sprawdzić?
3) - właśnie, jakie to inne warunki?
Sprawdzam dalej - tata miał usługi: Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus aPN atrybutu B: mms), wideorozmowy, gprs, niski kredyt, nowe usługi głosowe, SMS o koszcie.
Czy któraś z tych usług się wyklucza i nie pozwala mi mieć internetu? Jesli tak, to która i jak to wyłączyć.
No i teraz pytanie - czy da się w prostych żołnierskich słowach, powiedzmy - w czterech zdaniach - powiedzieć, co ja mam zrobić, żeby mieć ten internet? Wiem, są sążniste regulaminy do każdej usługi, ale moze jest gdzieś tabela w stylu - to z tym nie pójdzie.
Czy tez łatwiej wyrzucić kartę Plush do śmietnika, odpękać 50 złotych, wrócić do starego dobrego T-mobile, doładować i korzystać?
Pozdrawiam
no i mam taki problem - dostałem po tacie kartę Plush - on już nie potrzebuje, wiec mi dał. Chciałem mieć na niej internet.
Dokupiłem więc pakiet 5 GB, wysyłając SMS o treści Pakiet na numer 80025.
Przyszła informacja: Pakiet 5 GB zostął włączony" I co? I dalej nie mam internetu.
Wróciłem na stronę, poszperałem... Doczytałem drobnym drukiem:
Aby włączyć pakiet powinieneś posiadać jedną z plushowych promocji: Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu", „Internet, rozmowy bez limitu", „Internet, SMS, MMS bez limitu", „Plush Internet Promo BS"
Próbuję włączyć „Plush Internet Promo BS" przy pomocy krótkiego kodu. Dostaję informację, że usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji.
Uruchamiam, znowu krótkim kodem, usługę "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu". I co? I dostaję SMSa jak wyżej.
1) - chyba mam (ok 50 złotych na koncie)
2) - właśnie, gdzie to sprawdzić?
3) - właśnie, jakie to inne warunki?
Sprawdzam dalej - tata miał usługi: Roaming, LTE (APN atrybutu A:plus aPN atrybutu B: mms), wideorozmowy, gprs, niski kredyt, nowe usługi głosowe, SMS o koszcie.
Czy któraś z tych usług się wyklucza i nie pozwala mi mieć internetu? Jesli tak, to która i jak to wyłączyć.
No i teraz pytanie - czy da się w prostych żołnierskich słowach, powiedzmy - w czterech zdaniach - powiedzieć, co ja mam zrobić, żeby mieć ten internet? Wiem, są sążniste regulaminy do każdej usługi, ale moze jest gdzieś tabela w stylu - to z tym nie pójdzie.
Czy tez łatwiej wyrzucić kartę Plush do śmietnika, odpękać 50 złotych, wrócić do starego dobrego T-mobile, doładować i korzystać?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2018, o 14:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj Ambasador,
podaj proszę, co dokładnie dociera w wiadomościach zwrotnych po wpisaniu kodów: *147#, *136#, *121#.
podaj proszę, co dokładnie dociera w wiadomościach zwrotnych po wpisaniu kodów: *147#, *136#, *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
*147#: Aktywna taryfa to Nowy Plush
*136#: Aktywne promocje: Pakiet 5GB (Limit 5 GB w tym limit UE 0,4 GB), Rok ważności konta w Plushu, Premia za częste zasilenia, Internet, rozmowy SMS/MMS bez limitu do 21-04-2018, Plush rok wazności konta
*121# Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek.
Wygląda na to, że jednak mam nternet, rozmowy SMS/MMS bez limitu; dlaczego w takim razie nie wchodzi mi ten internet??
*136#: Aktywne promocje: Pakiet 5GB (Limit 5 GB w tym limit UE 0,4 GB), Rok ważności konta w Plushu, Premia za częste zasilenia, Internet, rozmowy SMS/MMS bez limitu do 21-04-2018, Plush rok wazności konta
*121# Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek.
Wygląda na to, że jednak mam nternet, rozmowy SMS/MMS bez limitu; dlaczego w takim razie nie wchodzi mi ten internet??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Ambasador,
Z tego co podajesz pakiet internetowy jest włączony.Ambasador pisze:Aktywne promocje: Pakiet 5GB (Limit 5 GB w tym limit UE 0,4 GB)
Ile GB pozostało w tej promocji?Ambasador pisze:Internet, rozmowy SMS/MMS bez limitu do 21-04-2018
Nie włączysz tej promocji, ponieważ ona wyklucza się z Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 1ea944f839.Ambasador pisze:Próbuję włączyć „Plush Internet Promo BS"
Co dokładnie masz na myśli? Nie możesz nawiązać połączenia?Ambasador pisze:I dalej nie mam internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 14:03
Re: Taryfa Nowy Plush
mam pytanie ,bo miałem jeszcze jakieś pakiety z poprzedniej taryfy , to był pakiet Bez limitów na wiosnę 0 rozmowy,smsy bez limitu oraz 0,5gb internetu w Plus na kartę - i z zapomnienia nie wywaliłem tamtych pakietów,przeniosłem taryfę na Nowy Plush no i 1 miesiąc było okej, wpłaciłem 5 zł za taryfę, 25zł za ten pakiet co mam 10gb internetu,darmowe rozmowy i smsy bez limitu do wszystkich sieci,ale sie okazało ze tamte pakiety miały datę prędzej więc mi zabrało kase na tamte pakiety mimo,że nie są już z tej taryfy i teraz brakuje mi 7 zł na ten Główny pakiet na taryfie Nowy Plush a nie moge usunąć tamtych - co z tym zrobić?
Chodzi akurat w tym przypadku o mojego brata ,który jest w Plusie dobre 10 lat..
Chodzi akurat w tym przypadku o mojego brata ,który jest w Plusie dobre 10 lat..
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, o 12:10 przez losiekpierwszy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
losiekpierwszy,
jeżeli przy zmianie taryfy, któraś z promocji czy któryś z pakietów, nie uległ wyłączeniu, to zweryfikuj proszę czy dezaktywacji można dokonać w aplikacji Plus online. Inna opcja to kontakt z naszym BOK, np. przez ten formularz.
jeżeli przy zmianie taryfy, któraś z promocji czy któryś z pakietów, nie uległ wyłączeniu, to zweryfikuj proszę czy dezaktywacji można dokonać w aplikacji Plus online. Inna opcja to kontakt z naszym BOK, np. przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 14:03
Re: Taryfa Nowy Plush
Wszedłem w Plus Online i mi pisze ze nie mam zadnych aktywnych,zawieszonych pakietów a wpisuje *136# i mi pokazuje ze nadal mam te stare pakiety - o co chodzi..?
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2018, o 12:27 przez losiekpierwszy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
losiekpierwszy,
to jest hasło cyfrowe, które działa na numerach w usługach abonamentowych. Jeżeli chodzi o logowanie do aplikacji Plus online, w przypadku numerów Plus na Kartę/Plus Mix, potrzebne są 4 ostatnie cyfry kodu PUK:
to jest hasło cyfrowe, które działa na numerach w usługach abonamentowych. Jeżeli chodzi o logowanie do aplikacji Plus online, w przypadku numerów Plus na Kartę/Plus Mix, potrzebne są 4 ostatnie cyfry kodu PUK:
Abonenci Plus na Kartę oraz Plus Mix wpisują 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 gru 2013, o 14:03
Re: Taryfa Nowy Plush
No smsy stare usunąłem a tego 1gb internetu starego czy tam LTE 1gb Power nie ma jak usunać ?