Taryfa Nowy Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 sty 2017, o 12:52
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam
Mam problem z promocja 5 doładowanie. Uruchomiłem promocję sms o treści START na nr 8844. W międzyczasie normalnie doładowywałem konto. 12.07 otrzymałem sms informującego, że jeszcze jedno doładowanie i otrzymam bonus w postaci 5 doładowania gratis i dzisiaj dostałem sms o treści takiej: " Zgłoszenie do promocji 5.doładowanie gratis nie zostało przyjęte. Sprawdź szczegóły i zasady promocji w regulaminie na stronie www.plus.pl/5doładowanie". Chciałbym prosić o wyjaśnienie sprawy.
Pozdrawiam
Mam problem z promocja 5 doładowanie. Uruchomiłem promocję sms o treści START na nr 8844. W międzyczasie normalnie doładowywałem konto. 12.07 otrzymałem sms informującego, że jeszcze jedno doładowanie i otrzymam bonus w postaci 5 doładowania gratis i dzisiaj dostałem sms o treści takiej: " Zgłoszenie do promocji 5.doładowanie gratis nie zostało przyjęte. Sprawdź szczegóły i zasady promocji w regulaminie na stronie www.plus.pl/5doładowanie". Chciałbym prosić o wyjaśnienie sprawy.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj zbyszek85,
jaka wiadomość zwrotna dociera po wpisaniu tej komendy:
jaka wiadomość zwrotna dociera po wpisaniu tej komendy:
13. W celu sprawdzenia statusu Promocji aktywnej na koncie należy wysłać wiadomość tekstową SMS pod bezpłatny numer 8844 o treści INFO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
" Nieprawidłowe polecenie. Spróbuj ponownie."
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
zbyszek85,
podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Dziś również przy próbie wysłania tego SMS-a pojawia się taki sam komunikat?
podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Dziś również przy próbie wysłania tego SMS-a pojawia się taki sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzisiaj pojawia się taki sam komunikat czyli nieprawidłowe polecenie, spróbuj ponownie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Cześć,
Mam takie pytanie, pewnie trywialne ale cóż zrobić. Mam pakiet za 25 pln, gdzie jest 10 giga netu. Ponieważ net się kończył aktywowałem pakiet 5 giga za 5 pln. Jeśli teraz wyłącze usługę to to 5 giga zostanie czy zniknie?
Pozdrawiam.
p.
Mam takie pytanie, pewnie trywialne ale cóż zrobić. Mam pakiet za 25 pln, gdzie jest 10 giga netu. Ponieważ net się kończył aktywowałem pakiet 5 giga za 5 pln. Jeśli teraz wyłącze usługę to to 5 giga zostanie czy zniknie?
Pozdrawiam.
p.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj plushak,
zostanie.
zostanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj Joanna,
Niestety, zła odpowiedź. Wyłączyłem pakiet i 5 giga zniknęło. Przynajmniej tak to jest prezentowane w aplikacji...
Przed dezaktywacją było 5,57 z 15, po wyłączeniu jest 0,57 z 10.
Niestety, zła odpowiedź. Wyłączyłem pakiet i 5 giga zniknęło. Przynajmniej tak to jest prezentowane w aplikacji...
Przed dezaktywacją było 5,57 z 15, po wyłączeniu jest 0,57 z 10.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witaj plushak,
to co zostało wyłączone?
to co zostało wyłączone?
Nie chodziło o wyłączenie promocji Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu z wykorzystanym pakietem internetowym? Dezaktywowałeś "świeżo" włączony pakiet 5 GB?plushak pisze:Mam pakiet za 25 pln, gdzie jest 10 giga netu. Ponieważ net się kończył aktywowałem pakiet 5 giga za 5 pln. Jeśli teraz wyłącze usługę to
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Cześć Joanna,
Nie chodziło mi o wyłączenie pakietu Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu z wykorzystanym pakietem internetowym, ponieważ cały czas z niego korzystam. Dezaktywowałem świeżo włączony pakiet 5 giga:) Wygląda na to, że muszę staranniej opisywać moje pytania:) Piątak dla Zygmunta, niech ma na nowy jacht;)
Pozdrawiam.
Nie chodziło mi o wyłączenie pakietu Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu z wykorzystanym pakietem internetowym, ponieważ cały czas z niego korzystam. Dezaktywowałem świeżo włączony pakiet 5 giga:) Wygląda na to, że muszę staranniej opisywać moje pytania:) Piątak dla Zygmunta, niech ma na nowy jacht;)
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam, witam ,
Podaj proszę przez ten formularz numer telefonu wraz z danymi oraz krótki opis sytuacji. Jak dotrze numer zagadnienia w wiadomości zwrotnej - napisz mi go tutaj. Spróbuję pomóc w przywróceniu tego pakietu.
To zrozumiałam jako chęć wyłączenia tej wykorzystanej promocji .plushak pisze:Jeśli teraz wyłącze usługę to to 5 giga zostanie czy zniknie?
A ja wnikliwiej dopytywać.plushak pisze:Wygląda na to, że muszę staranniej opisywać moje pytania:)
Podaj proszę przez ten formularz numer telefonu wraz z danymi oraz krótki opis sytuacji. Jak dotrze numer zagadnienia w wiadomości zwrotnej - napisz mi go tutaj. Spróbuję pomóc w przywróceniu tego pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Jak zwykle, dziękuję za Twoje zaangażowanie:) Nr ref: 170725-001068
To kolejne pytanie na przyszłość. Jeśli zakupie sobie kolejny pakiet to czy jest jakiś sposób na wyłączenie jego cykliczności, nie wyłączając przy tym pakietu?
To kolejne pytanie na przyszłość. Jeśli zakupie sobie kolejny pakiet to czy jest jakiś sposób na wyłączenie jego cykliczności, nie wyłączając przy tym pakietu?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Taryfa Nowy Plush
plushak,
Dziękuję - przekazałam sprawę dalej.plushak pisze:Nr ref: 170725-001068
Niestety nie. Jeżeli konto będzie w stanie ważności, a saldo będzie posiadało odpowiednią ilość środków, to pakiet odnowi się automatycznie:plushak pisze:Jeśli zakupie sobie kolejny pakiet to czy jest jakiś sposób na wyłączenie jego cykliczności
https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... GB.pdf.pdf§ 4 Zasady odnowienia Promocji
1. Promocja po upływie Okresu Ważności Promocji ulega odnowieniu na kolejne 720 godzin (30 dni) pod warunkiem, że:
1) Abonent znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących oraz
2) posiada na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty.
2. Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Promocji Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości tekstowej SMS, że Promocja ulegnie automatycznemu odnowieniu.
3. Jeśli w dniu pobrania opłaty Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji lub skończył się Okres ważności dla Usług wychodzących, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 720 godzin (30 dni). Jeśli w tym czasie Abonent doładuje swoje konto odpowiednią kwotą, wystarczającą na pobranie opłaty za Promocję, zostanie ona automatycznie pobrana i Abonent będzie mógł nadal korzystać z Promocji bez konieczności jej ponownego włączenia.
4. Jeśli w okresie 720 godzin (30 dni) od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do odnowienia Promocji, zostanie ona automatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości tekstowej SMS. Ponowne korzystanie z Promocji będzie możliwe tylko po jej ponownym włączeniu zgodnie z § 2 pkt 2 Regulaminu Promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Dzięki Joanno,
5 złotych polskich wróciło na moje konto.
Pozdrawiam
5 złotych polskich wróciło na moje konto.
Pozdrawiam