Teraz jest 18 lip 2018, o 19:28

Zostaw Kontakt





Taryfa Nowy Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 11:58

tomcio32,
tomcio32 napisał(a):Promocja Rozmowy, SMS/MMS bez limitu

To jest ta promocja: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... fe67fc4134 i ona nie obejmuje internetu :-(.
tomcio32 napisał(a):Nie rozumiem dlaczego istnieje promocja za taką samą kwotę bez internetu

Istnieje, ponieważ duża część Klientów, łączy ją z promocją Plush Internet Promo BS, która nie łączy się z Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu.
tomcio32 napisał(a):Czy mogę zmienić taryfę jeszcze w tym miesiącu, nie doładowują konta?

Aby włączyć usługę Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, saldo konta musi pozwalać na pokrycie kosztów aktywacji.
Decyzję o ewentualnym zwrocie środków może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Aby złożyć reklamację możesz skorzystać z tego formularza. Potrzebny będzie krótki opis sytuacji, numer telefonu + dane (imię i nazwisko; numer PESEL).
Po przesłaniu wiadomości, podaj mi proszę tutaj numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomcio32

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 cze 2018, o 20:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 12:34

Dziękuję za zainteresowanie. Nr to #106732
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 13:00

tomcio32,
tomcio32 napisał(a):Dziękuję za zainteresowanie. Nr to #106732

Przekazałam sprawę dalej.
Aktualnie transmisja danych w tym telefonie jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tomcio32

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 cze 2018, o 20:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 13:07

Transmisja jest wyłączona, nie ma sensu aby była włączona ;)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 13:22

tomcio32,
tomcio32 napisał(a):Transmisja jest wyłączona

Dobrze. O to mi chodziło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
tomcio32(8 cze 2018, o 16:09)
Offline
Avatar użytkownika

MisiAcz1911

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUSH

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 14:22

Czy można prosić o zamieszczenie tu na forum PLUS krok po kroku instrukcji w jaki sposób osoby nowe przenoszące się właśnie teraz z innej sieci do taryfy NOWY PLUSH mają uaktywnić sobie darmowe rozmowy, smsy, mmsy i 10 giga internetu? I nie chodzi o internet za doładowania, tylko internet zaszyty w środku ten za 25 zł.
I jak to wszystko się ma do 3 mcy gratis, i ten gratis w jakiej jest taryfie?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 14:37

MisiAcz1911,
MisiAcz1911 napisał(a):jaki sposób osoby nowe przenoszące się właśnie teraz do taryfy NOWY PLUSH mają uaktywnić sobie darmowe rozmowy, smsy, mmsy i 10 giga internetu? I nie chodzi o internet za doładowania!

Promocję Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, aktywuje się kodem: *136*11*07#: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... db2dbb6d48.
MisiAcz1911 napisał(a):I jak to wszystko się ma do 3 mcy gratis

Rabat 100 procent na 3 miesiące za przeniesienie numeru z innej sieci, dotyczy promocji Rozmowy, SMS, MMS bez limitu: http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... 4%85ce.pdf, którą można właśnie połączyć z usługą Plush Internet Promo BS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MisiAcz1911

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 5 cze 2018, o 09:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUSH

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 14:47

Czy osoby które zaraz po przeniesieniu numeru wezmą Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, z kodem: *136*11*07#

tracą Rabat 100 procent na 3 miesiące za przeniesienie numeru z innej sieci?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4769
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 522 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post8 cze 2018, o 15:09

MisiAcz1911 napisał(a):Czy osoby które zaraz po przeniesieniu numeru wezmą Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu, z kodem: *136*11*07# tracą Rabat 100 procent na 3 miesiące za przeniesienie numeru z innej sieci?


- takie osoby nie otrzymają rabatu, ponieważ nie jest on dostępny przy tym pakiecie.
Rabat 100% na 3 miesiące łączy się wyłącznie z promocją, o której pisała Joanna_Plus, czyli: Rozmowy, SMS, MMS bez limitu uruchamianej kodem: *136*11*08#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

JohnyTasak

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 cze 2018, o 13:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: HTC Desire 620

Problem internet LTE, Tarfya - Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 13:53

Witam bardzo serdecznie. Zakupiłem ostatnio starter w plusie, miał być to starter z Plusha, bo chciałem go głównie dla internetu, niestety w salonie nie posiadali już tych egzemplarzy starterów, więc Pani pracująca tam zaproponowała mi, że sprzeda mi inny starter, a później będę mógł sobie zmienić na pożądaną taryfę. Wszystko pięknie i ładnie, dostałem starter, wróciłem do domu i zabrałem się za aktywację owego startera. Na początku doładowałem konto kwotą 5 zł aby móc zmienić taryfę na Plusha i nie tracić przy tym bonusów za doładowanie konta, czyli 10GB internetu + 10GB na Youtube itd. Tak więc po zmianie taryfy doładowałem konto za 25 zł i myśląc, że wszystko jest w porządku chciałem skorzystać z internetu, jednakże ku mojemu zdziwieniu internet nie działał. Problem ten dość szybko udało się rozwiązać, trzeba było samemu skonfigurować punkt dostępu APN, po zrobieniu tego internet ruszył i można było śmiało korzystać. I tutaj znów pojawił się problem, po chwili oglądania filmu na Youtube (oczywiście w największej możliwej rozdzielczości, by wystestować zacne LTE) dostałem powiadomienie, że kończą się środki na koncie :shock: No cóż, był to błąd z mojej strony ponieważ nie aktywowałem oferty Plusha za pomocą kodu *136*11*01# przed doładowaniem i środki przepadły, bonusów nie otrzymałem, ale mniejsza. W tym momencie docieramy do sedna problemu ponieważ jeszcze przed testem LTE na Youtube wykupiłem pakiet 200GB w nocy od 1:00 - 8:00 i właśnie z tym pakietem mam problem, jaki? A no nie działa i nie wiem jaka może być tego przyczyna, próbowałem w drugim telefonie i również nie działa, dodam tylko, że pakiet został wykupiony przed wpisaniem kodu *136*11*01#. Sprawdzałem moją kartę na stronie Plus Online i tam jest napisane, że pakiet jest aktywny, a w sumie nie pakiet tylko promocja, tak się to tam nazywa.
Proszę o jakąkolwiek pomoc, nie mam pojęcia jak to naprawić :-/ Czy będzie konieczne ponowne doładowanie konta i wykupienie pakietu?
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie,
Dominik
Ostatnio edytowano 11 cze 2018, o 14:12 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 14:14

Witaj JohnyTasak,
JohnyTasak napisał(a):A no nie działa i nie wiem jaka może być tego przyczyna

Co dokładnie masz na myśli, że pakiet nie działa?
Aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i ma zachowany okres ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

JohnyTasak

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 cze 2018, o 13:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: HTC Desire 620

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 14:33

Gdy próbuję wejść na jakąkolwiek stronę następuje przekierowanie na stronę plusa i prośba o doładowanie konta.
Na koncie jest 1 gr, który został chyba specjalnie oszczędzony aby można było korzystać z usług.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 14:47

JohnyTasak,

jeżeli stan konta wynosi 1 grosz i następuje takowe przekierowanie, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z danymi przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

JohnyTasak

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 cze 2018, o 13:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: HTC Desire 620

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 15:12

Gdzie znajdę numer zgłoszenia?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Taryfa Nowy Plush

Post11 cze 2018, o 15:15

JohnyTasak,

dotrze na adres e-mail podany w formularzu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości