Witam,
od kilku dni nie działa opcja "Płać z Plusem" w Windows Store. Czy mogę prosić o naprawienie tego?
Brak możliwości płacenia w Windows Store
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lis 2017, o 20:27
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store
Witaj galapagos,
jaki komunikat pojawia się po wybraniu opcji Kup? Sytuacja występuje na numerze z oferty Plus na Kartę/Plus Mix?
jaki komunikat pojawia się po wybraniu opcji Kup? Sytuacja występuje na numerze z oferty Plus na Kartę/Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store
Problem jest z dwoma numerami Plus na Kartę, podłączonymi do tego samego konta Microsoft.
Po wybraniu "Kup" nie wyświetla się Plus jako opcja zapłaty ani domyślnie, jak to było dotąd, ani po "Wybierz sposób zapłaty".
Z sieci zniknęła też strona http://www.plus.pl/sklep-windows, która przed weekendem jeszcze istniała.
Po wybraniu "Kup" nie wyświetla się Plus jako opcja zapłaty ani domyślnie, jak to było dotąd, ani po "Wybierz sposób zapłaty".
Z sieci zniknęła też strona http://www.plus.pl/sklep-windows, która przed weekendem jeszcze istniała.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store
galapagos,
Płatności z Plusem dla Windows Store nie jest już wspierana.galapagos pisze:Po wybraniu "Kup" nie wyświetla się Plus jako opcja zapłaty ani domyślnie, jak to było dotąd, ani po "Wybierz sposób zapłaty".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store
Z regulaminu usługi "Dostęp do Windows Store w Plusie", dostępnego w tej chwili pod adresem https://www.plus.pl/documents/16/fd58ac ... _Store.pdf, paragraf 8, ustęp 2:
"Polkomtel może zakończyć świadczenie Usługi i odwołać niniejszy Regulamin. Informacja o zakończeniu świadczenia Usługi zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.plus.pl z wyprzedzeniem co najmniej 30 dni."
Kiedy i gdzie opublikowali Państwo informację o zakończeniu świadczenia usługi "Dostęp do Windows Store w Plusie"?
"Polkomtel może zakończyć świadczenie Usługi i odwołać niniejszy Regulamin. Informacja o zakończeniu świadczenia Usługi zostanie opublikowana na stronie internetowej http://www.plus.pl z wyprzedzeniem co najmniej 30 dni."
Kiedy i gdzie opublikowali Państwo informację o zakończeniu świadczenia usługi "Dostęp do Windows Store w Plusie"?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak możliwości płacenia w Windows Store
galapagos,
na stronie http://plusstore.plus.pl/windows-store od pierwszej połowy września znajdował się komunikat o treści:
na stronie http://plusstore.plus.pl/windows-store od pierwszej połowy września znajdował się komunikat o treści:
„Polkomtel Sp. z o.o. informuje, że usługa "Dostęp do Windows Store w Plusie" zostanie wyłączona z dniem 9 listopada 2017 r."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ