Aktywacja pakietów

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Basia302003
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 gru 2017, o 08:55

Aktywacja pakietów

Post autor: Basia302003 »

Dlaczego gdy chce aktywować pakiet wyświetla mi sie usługa chwilowo nie dostępna spróbuj ponownie pózniej?

Zmienić taryfy także nie moge, środki na koncie mam :-|
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja pakietów

Post autor: Basia_Plus »

Basia302003,
Basia302003 pisze: gdy chce aktywować pakiet
jaki pakiet chcesz włączyć?
Jaką taryfę posiadasz na tym numerze (weryfikacji dokonasz kodem: *147#)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Aktywacja pakietów

Post autor: sl@w_es »

Basia302003 pisze:Dlaczego gdy chce aktywować pakiet wyświetla mi sie usługa chwilowo nie dostępna spróbuj ponownie pózniej?

Zmienić taryfy także nie mogę, środki na koncie mam :-|
1) Prawdopodobnie usiłujesz włączyć pakiet przeznaczony dla innej taryfy niż tej której aktualnie używasz.

2) Nie próbujesz zmieniać taryfy z nowszej na starszą?

3) Środki na koncie to nie wszystko; zachowana musi być również ważność konta (sprawdzisz ją kodem: *100# lub *125#), czyli możliwość wykonywania połączeń wychodzących.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Koczkodan
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2018, o 20:52

Pobrano opłatę brak pakietu

Post autor: Koczkodan »

Witam. Siostra chciała mi włączyć pakiet nielimitowane rozmowy do wszystkich na 7dni i pobrano z konta 10PLN a brak pakietu. Co można zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2018, o 11:14 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja pakietów

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Koczkodan,

napisz proszę:
- jaką taryfę posiadasz (kod do weryfikacji *147#),
- w jaki sposób siostra przeprowadziła tę aktywację,
- podaj jakie pakiety i promocje widnieją aktualnie pod kodami *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ