Teraz jest 21 lip 2018, o 07:02

Zostaw Kontakt





Brak możliwości doładowania telefonu z poziomu EBOK

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

catalept

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 18 lip 2016, o 09:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak możliwości doładowania telefonu z poziomu EBOK

Post6 lip 2018, o 07:46

Dzień dobry,

Nie mogę doładować numeru na kartę z poziomu ebok, logując się na numer abonamentowy. Opcja Płatności -> Narzędzia i usługi dla płatności -> Doładuj konto bliskiej osobie. Wyświetla się komunikat:

Przepraszamy, chwilowo nie można doładować konta Plus na Kartę znajomemu (błąd ref-1543664). Prosimy spróbować ponownie później.


Czy jest to chwilowy problem techniczny czy awaria tylko na moim koncie (ew. koncie osoby której telefon chce doładować?

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4783
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 526 razy

Re: Brak możliwości doładowania telefonu z poziomu EBOK

Post6 lip 2018, o 10:08

Witaj catalept,
- czy taki komunikat pojawia Ci się od razu po wejściu w opcję "Doładuj konto bliskiej osobie", czy już po wypełnieniu wszystkich pól (nr telefonu, kwoty, typu doładowania) i przejściu dalej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości