PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SounVia
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:41

PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: SounVia »

Mam problem, posiadam sony xperie U, wykupiłem pakiet internet non stop, ale nie mogę się połączyć z internetem, a transfer danych nie przekazuje żadnych danych mimo, że jest włączony, próbowałem setek sposobów na sieć APN, i automatycznie i przez wasze pseudo konfiguracje przez internet, nawet dzwoniłem do biura obsługi, ale po 30 min doszedłem do wniosku, że nie mam już kasy na koncie, pomożecie?
W salonie też mi nie pomogą, kolega ma xperie T w Orange i też ma ten problem.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Krzysiek_Plus »

A masz aktywną usługe u operatora?

GPRS możesz aktywować kodem: *101*11*02#

Warto następnie przelogować aparat w sieci. Wyłącz/Włącz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SounVia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:41

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: SounVia »

wstukałem ten kod, ale nic nie dał
moge prosić o dokładne dane sieci APN na androida?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Krzysiek_Plus »

Ale był restart telefonu po wpisaniu kodu?

Konfiguracja dla Andorida.
1.Naciskamy Menu - Ustawienia - Sieci zwykłe i bezprzewodowe - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Menu - Nowa nazwa APN.
2.Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MCC: 260, MNC: 01, Typ APN: Internet.
3.Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
4.Wracamy do Menu głownego - Internet - Menu - Więcej - Ustawienia - Ustaw stronę główna. Wpisujemy: http://www.plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SounVia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:41

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: SounVia »

no to tak, dalej nie działa
SounVia
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:41

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: SounVia »

chociaż nie, załapał
dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: Krzysiek_Plus »

Polecam się na przyszłość :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
fryc50
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 2 sty 2013, o 17:50

Re: PROBLEM Z INTERNETEM NON STOP

Post autor: fryc50 »

:)
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: acro »

Witam.
Posiadam galaxy s2 z brandowanym softem Plusa - ICS 4.0.4. Wczoraj (25.01) dostaję smsa o aktywnym pakiecie 7 zł na internet ważnym przez miesiąc. Żeby było śmieszniej, po sprawdzeniu kodem *136# dostałem wiadomość, że pozostało jeszcze mi 102,4MB do wykorzystania. Telefon sprawdziłem avastem - jest czysty od syfów. 3g Watchdog nie zdiagnozował włączonej transmisji danych, podobnie jak systemowy licznik MB oraz BetterBatteryStats. W związku z powyższym podejrzewam sieć Plusa o nieczyste zagranie korzystając z brandowanego przez siebie oprogramowania. Jeżeli jestem w błędzie to proszę o podanie innych możliwych powodów samoczynnej aktywacji pakietu 100MB za 7 zł, bo nawet jeżeli go teraz deaktywuję to może mi się włączyć sam ponownie. Pomijam kwestię samoczynnie wyłączającego się telefonu przez brandowany soft ICS od Plusa.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 sty 2013, o 15:25 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie wątku
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: marcin_o2 »

acro pisze:pozostało jeszcze mi 102,4MB do wykorzystania
skoro zostało to chyba kiedyś ten pakiet włączyłeś?? jeśli tak to on sam się przedłuża.
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: acro »

Właśnie tak to wygląda jakby wcześniej był pakiet kupiony, przy czym ja telefon mam od 7 stycznia, wcześniej miałem nokię 3110 i nie wiedziałem nawet o takiej możliwości jak pakiet internetowy w telefonie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to reklamacja u operatora lub zmiana softu.
annika
Szalony PlusManiak
Posty: 351
Rejestracja: 14 lis 2011, o 17:31
Lokalizacja: opolskie

Re: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: annika »

Lepiej opisz nam historię swojej karty sim, zamiast telefonu.
No i czy 7 zł zostało pobrane, czy też nie?
Reklamację możesz złożyć. Zawsze istnieje jakieś tam prawdopodobieństwo błędu po stronie sieci.

Sugerujesz, że Plus zaszył w oprogramowaniu funkcję uaktywniania pakietu internetowego chroniącego upartych klientów przed ogromnymi kosztami internetu w telefonie po stawkach podstawowych? Niezłe, taki operator opiekuńczy. Liberałowie byliby zachwyceni, mieliby nowy temat. :->
poltergeist
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 16 sty 2013, o 10:53

Re: Odp: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: poltergeist »

Ja mialem taką sytuację z Wave2 . Niestety po przeanalizowaniu sytuacji okazało sie, ze winna była aplikacja z google play, która nie do końca dogadywała sie z softem Plusa.

Wysłane z HTC Desire S przez Tapacośtam
Jeśli pomogłem - podziękuj. Jeśli wprowadziłem zamieszanie - opie.... :)
acro
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 24 paź 2012, o 14:59

Re: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: acro »

annika pisze:Lepiej opisz nam historię swojej karty sim, zamiast telefonu.
No i czy 7 zł zostało pobrane, czy też nie?
Reklamację możesz złożyć. Zawsze istnieje jakieś tam prawdopodobieństwo błędu po stronie sieci.

Sugerujesz, że Plus zaszył w oprogramowaniu funkcję uaktywniania pakietu internetowego chroniącego upartych klientów przed ogromnymi kosztami internetu w telefonie po stawkach podstawowych? Niezłe, taki operator opiekuńczy. Liberałowie byliby zachwyceni, mieliby nowy temat. :->
Historię karty sim? Tzn czego dokładnie? Karta zarejestrowana imiennie, używana od kilku lat w simplusie bez problemów. Nie wiem czy została pobrana opłatą bo nie kontrolowałem stanu konta, poza tym pierwszy miesiąc jest za darmo na próbę wiec nie odpowiem żeby nie wprowadzać w błąd. Powiadomienia o pobranych 7 zł CHYBA nie było. Jeżeli faktycznie błąd sieci to trudno, jeżeli to kwestia oprogramowania to cholernie nieczysta zagrywka ze strony plusa. No chyba ze jakaś aplikacja z marketu ale wątpię bo na drugim sgs2 używam podobnych apek tylko na stockowym ROMie samsunga i nic podobnego mi się nie działo.
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Pakiet 7 zł non stop sam się aktywował

Post autor: Hunter »

Luknę ten rom, co do sprawdzenia nr, proponowałbym temat przenieść do działów gdzie oficjalnie się Plus wypowiada.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
ODPOWIEDZ