Teraz jest 21 lis 2017, o 22:01

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post6 lis 2017, o 11:06

Witaj tomekd93,

jeżeli umowa jest zawarta na osobę indywidualną lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, to w przypadku chęci przedłużenia umowy w placówce stacjonarnej, może dokonać tego aktualny właściciel numeru. Jeżeli umowa miałaby być zawarta przez inną osobę, to w tym przypadku honorowane jest również pełnomocnictwo w formie pisemnej lub upoważnienie notarialne. W sytuacji przedłużenia umowy przez sklep internetowy, honorowane jest tylko upoważnienie notarialne (jeżeli aneks ma zostać podpisany przez osobę trzecią).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Michalina5

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lis 2017, o 17:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przedłużenie umowy przez internet

Post7 lis 2017, o 17:51

Dzień dobry,
obecnie przebywam poza granicami kraju i stąd moje pytanie, czy jest w takiej sytuacji możliwość przedłużenia umowy (mix) przez internet podając zagraniczny adres na który ma być dostarczona przesyłka? Czy jednak aby przedłużyć umowę muszę znajdować się w Polsce? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio edytowano 7 lis 2017, o 17:56 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post7 lis 2017, o 17:57

Witaj Michalina5,
Michalina5 napisał(a):czy jest w takiej sytuacji możliwość przedłużenia umowy (mix) przez internet podając zagraniczny adres na który ma być dostarczona przesyłka?

Przykro mi, ale dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Michalina5

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lis 2017, o 17:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post7 lis 2017, o 18:05

Dziękuje za odpowiedź. Czyli dobrze rozumiem, że nawet zamawiając do Polski, odbierając przesyłkę to ja muszę podpisać dokumenty i nie może tego zrobić nikt z rodziny?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3514
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post7 lis 2017, o 18:34

Michalina5,

teoretycznie tak to powinno wyglądać, ale życie kręci różne scenariusze.
Wszystko zależy od człowieka, czyli kuriera.
Nie wiem, czy oni otrzymują wynagrodzenie od dostarczonych umów/sprzętu, ale parcie mają ogromne na sfinalizowanie odbioru, bez względu na to kto miałby im te dokumenty podpisać.
Offline
Avatar użytkownika

Michalina5

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lis 2017, o 17:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post7 lis 2017, o 22:34

Hmm...to może od początku, bo przeszukałam całą stronę Plusa i nie znalazłam informacji jak dokładnie przebiega przedłużenie umowy przez internet. Rozumiem, że wygląda to mniej więcej w ten sposób, że przez internet wybieram ofertę, która mnie interesuje i telefon, po czym kurier dostarcza mi to do domu. I tutaj rozumiem, że przy kurierze podpisuje umowę (nie żadne jakieś potwierdzenie odbioru), po czym jest to odsyłane do operatora. Jeżeli tak to wygląda to myślałam, że nikt inny nie może tego za mnie podpisać i odebrać,tym bardziej osoba innej płci. Chyba osoba, która odbiera jest jakoś weryfikowana poprzez pokazanie chociażby dowodu osobistego. Jeżeli się mylę to będę bardzo wdzięczna za dokładne wyjaśnienie jak wygląda takie przedłużenie umowy przez internet, bądź wskazanie mi takich informacji na stronie Plusa. Nie ukrywam, że zależy mi na przedłużeniu jak najszybciej umowy, ale nie mogę w najbliższym czasie przyjechać do Polski. Niemniej jednak chciałabym żeby było to wszystko załatwione tak jak należy, bez problemów. Wiadomo, że nie jest to sprawa życia lub śmierci i w ostateczności załatwię to po powrocie. Jednak chciałam się zorientować, czy jest jakaś możliwość przedłużyć tę umowę bez mojej obecności. Jeszcze raz dziękuję za pomoc :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post8 lis 2017, o 10:28

Michalina5,
Michalina5 napisał(a):Rozumiem, że wygląda to mniej więcej w ten sposób, że przez internet wybieram ofertę, która mnie interesuje i telefon, po czym kurier dostarcza mi to do domu. I tutaj rozumiem, że przy kurierze podpisuje umowę (nie żadne jakieś potwierdzenie odbioru), po czym jest to odsyłane do operatora.

Zgadza się. Podpisane dokumenty kurier dostarcza do nas.
Michalina5 napisał(a):Jeżeli tak to wygląda to myślałam, że nikt inny nie może tego za mnie podpisać i odebrać,tym bardziej osoba innej płci. Chyba osoba, która odbiera jest jakoś weryfikowana poprzez pokazanie chociażby dowodu osobistego.

Tak jak pisałam tutaj:
Joanna_Plus napisał(a):W sytuacji przedłużenia umowy przez sklep internetowy, honorowane jest tylko upoważnienie notarialne (jeżeli aneks ma zostać podpisany przez osobę trzecią).

W przypadku przedłużenia umowy przez sprzedaż wysyłkową:
- właściciel numeru musi przesłać upoważnienie notarialne z punktu Plusa, gdzie sprzedawca dokona weryfikacji zgodności z oryginałem (pieczątka i podpis);
- kopia (faks) musi wpłynąć do Polkomtel przed umówieniem na dostarczenie przesyłki.
Offline
Avatar użytkownika

lidkaa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 lis 2017, o 20:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix
  • Model telefonu: lumia

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post9 lis 2017, o 20:36

Zanim zdecydujecie się przedłużyć/zawiązać umowę z plusem zachęcam do przeczytania treści pisma, które dziś do nich wysłałam. Zastanówcie się kilka razy, czy chcecie być tak traktowani.
Witam
W ciągu ostatnich 2 tygodni PLUS wzbił się na wyżyny absurdu. Tak źle potraktowana jako klient nie byłam chyba nigdy. Może zacznę od tego że kończy mi się umowa w mix i od kilku tygodni odbierałam telefony od konsultantów mimo, że prosiłam aby nie dzwonić do mnie w godzinach pracy. Jedna z Pań umówiła się ze mną na telefon w dogodnym dla mnie terminie, ale nie zadzwoniła już wcale (jakoś mnie to nie zdziwiło). Pozostali konsultanci nadal wydzwaniali w godzinach mojej pracy. Mimo że sami przyznawali że jest adnotacja przy moich danych, aby nie dzwonic w godz 9-17. Ostatecznie wybrałam ofertę i telefon i złożyłam zamówienie internetowo o przedłużenie umowy. Było to dnia 30.10.2017 r. 02.11.2017 dostaje serie sms-ów o zmianie taryfy, wyłączaniu pakietów, włączaniu nowych, podziękowania za przedłużenie umowy. Wszystko super, gdyby nie to że żadnej umowy nie otrzymałam, a tym bardziej nie podpisałam. Dzwonię więc do BOK i Pani mnie informuje że tego dnia między 9-16 miała być dostarczona do mnie umowa i telefon przez firmę kurierską KEX. Następnego dnia dzwonie do firmy kurierskiej - żadnej przesyłki dla mnie nie mieli. Dzwonię więc ponownie do BOK i tam już inny Pan mnie informuję, że nic do mnie jeszcze nie wysłali, bo święto było (1 dzień!) i że dostanę przesyłkę w poniedziałek, a dostarczenie będzie poprzedzone sms-em z nr przesyłki. W poniedziałek nadal cisza, we wtorek ponownie dzwonie do BOK. Tam Pan mnie informuje że nadal nie wysłano do mnie umowy i telefonu, że on już wysyła ponaglenie i przeprasza, bo problem leży po stronie komunikacji wewnętrznej w firmie. Dziś ponownie otrzymuje sms-y o włączeniu jakiś pakietów MMS i 1GB internetu. Zdziwiona sprawdzam aktywne pakiety - zupełnie coś innego niż 2 dni temu. Dzwonię KOLEJNY! raz do BOK i otrzymuje informację, że moja umowa została anulowana, bo kurier nie dostarczył umowy. Pytam wobec tego jaki kurier skoro nie dostałam żadnej wiadomości o wysłaniu przesyłki, a skoro tak ochoczo zganiacie winę na firmę kurierską to poproszę nr listu przewozowego. Okazuje się że śladu listu brak. Chce złożyć reklamację - Pan mówi że mogę sobie mailowo złożyć. Chcę rozmawiać z kimś kto będzie mi w stanie wyjaśnić co to za cyrk, ale pan mówi że mogę poczekać to on zapyta przełożonego. Proszę wobec tego by oddzwonił jak już porozmawia - oczywiście przez 4 godziny się nie doczekałam. Po rozłączeniu się z BOK okazało się że skasowaliście mnie za tą rozmowę prawie 5 zł, bo wyłączyliście mi pakiet minut.
To jest skandal i łamanie wszelkich praw konsumenta. W ciągu niespełna 2 tyg. bez mojej zgody włączacie i wyłączacie sobie usługi i pakiety w moim telefonie, robicie co chcecie, bez żadnego kontaktu ze mną. Przez 2 tyg nawet nie raczyliście wysłać do mnie zamówionej umowy i telefonu. Mimo 5 krotnego telefonicznego kontaktu z mojej strony i kontaktu na fb nikt nie pofatygował się, aby się ze mną skontaktować i rozwiązać problem. Sprawa nadaje się do Rzecznika Praw Konsumenta, a z mojej strony dołożę wszelkich starań aby poznało ją jak najwięcej osób, bo takiego fatalnego traktowania klienta nie zaznałam nigdzie.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18526
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post10 lis 2017, o 10:26

Witaj lidkaa,

najmocniej przepraszam za powyższą sytuację.
lidkaa napisał(a):Ostatecznie wybrałam ofertę i telefon i złożyłam zamówienie internetowo o przedłużenie umowy.

Prześlij mi proszę przez ten formularz numer tego zamówienia. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
lidkaa napisał(a):treści pisma, które dziś do nich wysłałam.

Korespondencja została wysłana drogą listowną czy jako załącznik e-mail?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: wiesiorek i 41 gości