W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 11:24
doladowanie bylo 21 marca. za sms pobierana jest opłata z konta.
Edycja:
andzelisia pisze: doladowanie bylo 21 marca. za sms pobierana jest opłata z konta.
kazdy sms powoduje zmiejszenie srodkow na koncie.Właśnie to sprawdzilam
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 27 mar 2017, o 11:32 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 27 mar 2017, o 11:34
andzelisia ,
napisz mi proszę jeszcze kiedy dotarł SMS z potwierdzeniem wejścia nowej umowy w życie?
andzelisia pisze: Właśnie to sprawdzilam
W mobilnej wersji aplikacji Plus online? Reszta promocji na Twoim numerze działa prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 11:37
20.marzec, 9.32. reszta promocji w porzadku
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 27 mar 2017, o 11:46
andzelisia ,
a jak weryfikujesz te rozliczenia?
Joanna_Plus pisze: W mobilnej wersji aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 11:49
na plus online i jak wpisze *100# to tez widze ze po wsylaniu sms ubywa z konta
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 27 mar 2017, o 11:55
andzelisia ,
zatem prześlij proszę przez ten
formularz numer telefonu i krótki opis sytuacji. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje tę sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 12:02
wysłano.A moze mi Pani jeszcze na to pyt odpowiedziec??
*136# - aktywne promocje: ja + internet 2GB 20.04.2017, promocja pakiet kwotowy do 3 zasilen 40, mix smsy bez limity do wszystkich do 40 19.04.2017,ja +internet 2 GB/15 zł do 40. Tutaj tez nie rozumiem czemu widnieje 2 razy ja + internet??
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 27 mar 2017, o 12:11
andzelisia ,
andzelisia pisze: wysłano
Podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
andzelisia pisze: Tutaj tez nie rozumiem czemu widnieje 2 razy ja + internet??
To są oznaczenia systemowe dla danej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 12:13
Zagadnienie:170327-000919
Edycja:
Mam nadzieje ze nie trzeba długo czekac na wyjasnienie tej sprawy, gdyz pisze duzo sms a pieniazki zabiera z konta...Dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 27 mar 2017, o 12:46 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 27 mar 2017, o 12:48
andzelisia ,
andzelisia pisze: Zagadnienie:170327-000919
Przekazałam sprawę dalej.
Prośba o stosowanie:
Joanna_Plus pisze:
3. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji
ZMIEŃ:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andzelisia
PlusManiak
Posty: 65 Rejestracja: 28 lis 2013, o 12:35
Post
autor: andzelisia » 27 mar 2017, o 12:51
ok, nie wiedziałam pozdrawiam
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903 Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska
Post
autor: pepcia2 » 29 mar 2017, o 17:38
Witam Joasiu!
Zastanawiam się nad przedłużeniem umowy. Czy przez internet będzie dostępny telefon Lenovo K6 Note w kolorze białym?
Jeśli tak to kiedy?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 29 mar 2017, o 17:47
Witaj pepcia2 ,
jeżeli chodzi o ten model, to kolejnej dostawy spodziewamy się w przyszłym tygodniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903 Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska
Post
autor: pepcia2 » 5 kwie 2017, o 16:32
Witam!
Czy wiadomo już coś o dostawie telefonów?
Czy Honor 7 lite też będzie? W jakich kolorach?
W salonach też pustki
Pozdrawiam
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 5 kwie 2017, o 17:10
Witaj
pepcia2 ,
model Lenovo K6 Note, aktualnie jest dostępny. Jeżeli chodzi zaś o ten model:
pepcia2 pisze: Honor 7 lite
to nie prowadzimy już jego zakupu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ