Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lidkaa
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:31

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: lidkaa »

Zanim zdecydujecie się przedłużyć/zawiązać umowę z plusem zachęcam do przeczytania treści pisma, które dziś do nich wysłałam. Zastanówcie się kilka razy, czy chcecie być tak traktowani.
Witam
W ciągu ostatnich 2 tygodni PLUS wzbił się na wyżyny absurdu. Tak źle potraktowana jako klient nie byłam chyba nigdy. Może zacznę od tego że kończy mi się umowa w mix i od kilku tygodni odbierałam telefony od konsultantów mimo, że prosiłam aby nie dzwonić do mnie w godzinach pracy. Jedna z Pań umówiła się ze mną na telefon w dogodnym dla mnie terminie, ale nie zadzwoniła już wcale (jakoś mnie to nie zdziwiło). Pozostali konsultanci nadal wydzwaniali w godzinach mojej pracy. Mimo że sami przyznawali że jest adnotacja przy moich danych, aby nie dzwonic w godz 9-17. Ostatecznie wybrałam ofertę i telefon i złożyłam zamówienie internetowo o przedłużenie umowy. Było to dnia 30.10.2017 r. 02.11.2017 dostaje serie sms-ów o zmianie taryfy, wyłączaniu pakietów, włączaniu nowych, podziękowania za przedłużenie umowy. Wszystko super, gdyby nie to że żadnej umowy nie otrzymałam, a tym bardziej nie podpisałam. Dzwonię więc do BOK i Pani mnie informuje że tego dnia między 9-16 miała być dostarczona do mnie umowa i telefon przez firmę kurierską KEX. Następnego dnia dzwonie do firmy kurierskiej - żadnej przesyłki dla mnie nie mieli. Dzwonię więc ponownie do BOK i tam już inny Pan mnie informuję, że nic do mnie jeszcze nie wysłali, bo święto było (1 dzień!) i że dostanę przesyłkę w poniedziałek, a dostarczenie będzie poprzedzone sms-em z nr przesyłki. W poniedziałek nadal cisza, we wtorek ponownie dzwonie do BOK. Tam Pan mnie informuje że nadal nie wysłano do mnie umowy i telefonu, że on już wysyła ponaglenie i przeprasza, bo problem leży po stronie komunikacji wewnętrznej w firmie. Dziś ponownie otrzymuje sms-y o włączeniu jakiś pakietów MMS i 1GB internetu. Zdziwiona sprawdzam aktywne pakiety - zupełnie coś innego niż 2 dni temu. Dzwonię KOLEJNY! raz do BOK i otrzymuje informację, że moja umowa została anulowana, bo kurier nie dostarczył umowy. Pytam wobec tego jaki kurier skoro nie dostałam żadnej wiadomości o wysłaniu przesyłki, a skoro tak ochoczo zganiacie winę na firmę kurierską to poproszę nr listu przewozowego. Okazuje się że śladu listu brak. Chce złożyć reklamację - Pan mówi że mogę sobie mailowo złożyć. Chcę rozmawiać z kimś kto będzie mi w stanie wyjaśnić co to za cyrk, ale pan mówi że mogę poczekać to on zapyta przełożonego. Proszę wobec tego by oddzwonił jak już porozmawia - oczywiście przez 4 godziny się nie doczekałam. Po rozłączeniu się z BOK okazało się że skasowaliście mnie za tą rozmowę prawie 5 zł, bo wyłączyliście mi pakiet minut.
To jest skandal i łamanie wszelkich praw konsumenta. W ciągu niespełna 2 tyg. bez mojej zgody włączacie i wyłączacie sobie usługi i pakiety w moim telefonie, robicie co chcecie, bez żadnego kontaktu ze mną. Przez 2 tyg nawet nie raczyliście wysłać do mnie zamówionej umowy i telefonu. Mimo 5 krotnego telefonicznego kontaktu z mojej strony i kontaktu na fb nikt nie pofatygował się, aby się ze mną skontaktować i rozwiązać problem. Sprawa nadaje się do Rzecznika Praw Konsumenta, a z mojej strony dołożę wszelkich starań aby poznało ją jak najwięcej osób, bo takiego fatalnego traktowania klienta nie zaznałam nigdzie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lidkaa,

najmocniej przepraszam za powyższą sytuację.
lidkaa pisze:Ostatecznie wybrałam ofertę i telefon i złożyłam zamówienie internetowo o przedłużenie umowy.
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer tego zamówienia. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
lidkaa pisze:treści pisma, które dziś do nich wysłałam.
Korespondencja została wysłana drogą listowną czy jako załącznik e-mail?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
extasy
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 10 mar 2015, o 13:03

Przedłużenie umowy MIX - Istne KPINY !!!

Post autor: extasy »

witam zlozylem zamowienie 17.11 i do dzis dnia 28.11 nie otrzymalem telefonu mimo ze umowa zostala automatycznie przedluzona to sa jakies zarty zeby klient w 11 dni od zamowienia nie otrzymal paczki !!! zarty sb z ludzi robicie i tyle 2 razy dzwonilem na sklep i kobiety z infolinii wysylaja jakiegos maila do firmy kurierskiej z przypomnieniem i tyle dalej zero odzewu i olewka, gdzie pisac maila w tej spr bo bylem dwukrotnie o to pytany ?! i jak zrezygnowac z tej nowej umowy?!! przechodze do innej sieci bylem w plusie 15 lat !!! paranoja totalna !! jedno wielkie dno !!!
Ostatnio zmieniony 28 lis 2017, o 11:22 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj extasy,

dobrze rozumiem, że chodzi o zamówienie złożone w sklepie internetowym? Jeżeli tak, to prześlij mi proszę numer zamówienia przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marta124
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:27

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: marta124 »

Czy można jakoś wpłynąć na szybszą weryfikacje zamówienia w internecie ?? Zamówił tato telefon przechodząc z karty do mixa... wszystko utknęło bo trzeba było podać numer kontaktowy inny niż ten na który się umowę podpisuję...Podaliśmy wczoraj miało coś dzisiaj ruszyć i dalej nic może ktoś jakoś pomóc??Zależy nam na czasie...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

marta124,

prześlij mi proszę numer zamówienia przez ten formularz. Nic nie mogę obiecać, ale spróbuję pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marta124
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:27

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: marta124 »

Nie wiem czy to taka szybka interwencja czy zbieg okoliczności ale właśnie dostaliśmy informację o przesyłce. Dziękuje serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.

Jeszcze tylko tak dla formalności jak odbierzemy od kuriera to ile potrwa nim umowa się aktywuje??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

marta124,
marta124 pisze:Dziękuje serdecznie za pomoc.
Cała przyjemność po mojej stronie :-).
marta124 pisze:Jeszcze tylko tak dla formalności jak odbierzemy od kuriera to ile potrwa nim umowa się aktywuje??
Informacje na ten temat znajdują się w naszym FAQ:
Oświadczenie woli: czy została wyrażona zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem okresu 14 dni od momentu doręczenie przesyłki.
Jeśli TAK to numer zostanie uaktywniony po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów, zazwyczaj po 4 dniach roboczych.
Jeśli NIE to włączenie usług będzie miało miejsce po 14 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marta124
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 12 lut 2014, o 17:27

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: marta124 »

W takim razie jeszcze raz dziękuję :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

marta124,

polecam się na przyszłość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
extasy
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 10 mar 2015, o 13:03

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: extasy »

Kod: Zaznacz cały

Przedłużenie umowy MIX - Istne KPINY !!!
Post28 lis 2017, o 08:15

witam zlozylem zamowienie 17.11 i do dzis dnia 28.11 nie otrzymalem telefonu mimo ze umowa zostala automatycznie przedluzona to sa jakies zarty zeby klient w 11 dni od zamowienia nie otrzymal paczki !!! zarty sb z ludzi robicie i tyle 2 razy dzwonilem na sklep i kobiety z infolinii wysylaja jakiegos maila do firmy kurierskiej z przypomnieniem i tyle dalej zero odzewu i olewka, gdzie pisac maila w tej spr bo bylem dwukrotnie o to pytany ?! i jak zrezygnowac z tej nowej umowy?!! przechodze do innej sieci bylem w plusie 15 lat !!! paranoja totalna !! jedno wielkie dno !!!
Ostatnio edytowano 28 lis 2017, o 10:22 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz 
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
[quote="Joanna_Plus"]Witaj [b]extasy[/b],

dobrze rozumiem, że chodzi o zamówienie złożone w sklepie internetowym? Jeżeli tak, to prześlij mi proszę numer zamówienia przez ten [url=http://www.plusforum.pl/memberlist.php?mode=email&u=4599][b]formularz[/b][/url].[/quote]
parodii cieg dalszy :)
5 grudnia zlozylem dyspozycje o pnk sms PNK na jakis tam nr w ciagu 8 dni mialem przejsc na ja+ na karte, 8 grudnia zadzwonila konsult potwierdzila zmiane taryfy i powiedziala ze do piatku przejde napewno. Jest 18 grudnia przeszedlem na ja+MIX dalej mam mixa a co najlepsze doliczono mi obowiazkowe 23 doladowania :D...
zadzwonilem na info zlozylem reklamacje i teraz 14 dni na odpowiedz 30 realizacje ! Żarty !!! :lol: :lol: :lol:

:!: nawet uciec z sieci nie mozna porazka :evil:

miesiac czasu problemow bo chcialem umowe przedluzyc i nie dostarczono mi telefonu ! przeciez to sie w glowie nie miesci powinniscie mi to zrekompensowac porzadnie !!!!
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

extasy,
Joanna_Plus pisze:dobrze rozumiem, że chodzi o zamówienie złożone w sklepie internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
extasy
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 10 mar 2015, o 13:03

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: extasy »

trzeba bylo nie usuwac wiad pisalem juz ze tak ...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: Joanna_Plus »

extasy,

gdzie i kiedy? Żadna wiadomość nie została też do mnie wysłana.
Prześlij proszę numer telefonu wraz z danymi i krótkim opisem przez ten formularz. Podaj mi następnie numer tego zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
extasy
Początkujący PlusManiak
Posty: 22
Rejestracja: 10 mar 2015, o 13:03

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: extasy »

Joanna_Plus pisze:extasy,

gdzie i kiedy? Żadna wiadomość nie została też do mnie wysłana.
Ostatnio edytowano 28 lis 2017, o 10:22 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
ODPOWIEDZ