Strona 455 z 496

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 29 maja 2017, o 10:07
autor: Joanna_Plus
michal2460,
michal2460 pisze:1 przedłużenie umowy okej teraz po wpisaniu kodu taki komunikat się wyświetla.
Na tym numerze wcześniejsze przedłużenie umowy było realizowane w sklepie internetowym, zgadza się?
Wszystkie zasilenia na tym koncie zostały już wykonane czy jeszcze jakieś pozostały (jeżeli tak to ile)?

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 29 maja 2017, o 11:09
autor: zif
Koleżance zostało magiczne 7 doładowań - czy dostępna jest jeszcze oferta no limit za 29 zł?

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 29 maja 2017, o 11:28
autor: Joanna_Plus
zif,
zif pisze:Koleżance zostało magiczne 7 doładowań
Proszę aby ta osoba zostawiła swoje dane przez ten formularz. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i poda szczegóły ofert, które będą dostępne na daną chwilę dla danego numeru.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 29 maja 2017, o 11:58
autor: michal2460
michal2460 pisze:W sklepie znajduje się już zamówienie z podanym numerem co mam zrobić z tym komunikatem?? 1 przedłużenie umowy okej teraz po wpisaniu kodu taki komunikat się wyświetla.
Tak wszystkie doładowania zrealizowane .konto waażne do dnia 26.01 2019.Tak za pierwszym razem wszystko było dobrze Samsung Galaxy J7 (2016) 99,00 zł Cena brutto

Liczba doładowań 36 doładowań. Taka oferta ze sklepu internetowego mnie interesuje.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 29 maja 2017, o 12:12
autor: Joanna_Plus
michal2460,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 31 maja 2017, o 13:29
autor: szyzag123
Czy przez sklep internetowy lub przez infolinię będzie dostępny Huawei Y6 II ?

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 31 maja 2017, o 13:48
autor: Joanna_Plus
szyzag123,

nie dubluj proszę tych samych pytań w różnych działach i wątkach.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 5 cze 2017, o 11:04
autor: zif
W sklepie internetowym, przy próbie sprawdzenia, czy można już przedłużyć umowę, pojawia się komunikat, iż jest już realizowane zamówienie z podanym numerem. Żadne zamówienie nie było składane (pomijając to sprzed dwóch lat, i wtedy zrealizowane :) ). Da się to jakoś wyprostować?

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 5 cze 2017, o 11:14
autor: Joanna_Plus
zif,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 14 cze 2017, o 11:35
autor: tokarq
Witam,

Przedłużałem umowe mix plus w sobote przez internet, i czas realizacji zamowienia mial byc od 2 - 3 dni. Dzisiaj mija 3 dzień a na stronie widnieje że w trakcie realizacji. Od kuriera nie wplynął mail z numerem paczki i terminem. Co oznacza ze nawet jak dzisiaj kurier dostanie paczke to termin przekroczy realizacje 3 dni.

Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 14 cze 2017, o 12:54
autor: Basia_Plus
Witaj tokarq,

zamówienia składane przez sklep internetowy realizowane są w ciągu 4-5 dni roboczych: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Informacje o statusie sprawy będą docierały na adres e-mail, podany przy składaniu zamówienia. Status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożonego zamówienia, to kontaktuj się, proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 23 cze 2017, o 13:23
autor: tokarq
Hahahaha, to już zakrawa na komedie. Kpinyyy. Zamówienie złożone 10 czerwca za pośrednictwem plus.pl do dzisiaj nie dotarło. Dwa kontakty telefoniczne pod 601101200 i w środę Pan na infolinii powiedział, że wystąpił jakiś błąd systemu, że coś tam kliknął i że do końca dnie przyjdzie mail z numerem przesyłki itp. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca więc w dniu wczorajszym zadzwoniłem ponownie i Pan z infolinii powiedział że jest błąd w systemie nie da się nic zrobić więc anulował to stare zamówienie i przekazał do odpowiedniego działu info aby wprowadzili na nowo. Oczywiście do dnia dzisiejszego maila o anulowaniu zamówienia ani maila z nowym numerem zamówienia nie otrzymałem. Łącznie mamy 6 numerów w plusie, wszystkie na zobowiązaniu czy to abonamentowym czy mixowym. Najstarszy numer jest na umowie od 9 albo 10 lat. I prawie za każdym razem są cyrki z przedłużaniem przez internet, czy infolinie. Szczerze, do tej pory bez problemów przedłużałem umowy tylko w salonie. Jak nie kurierzy to błędy w systemie to brak telefonu (mimo że był w ofercie na stronie). I zawsze tylko, "przepraszamy ale co my możemy zrobić". Raz, raz dostałem w ramach zadośćuczynienia doładowanie 30 zł, którego i tak nie dało się nawet wydać na jakiś pakiet, a wtedy za 512 mb internetu płaciło się w mix 15 albo 20 zł...To już szkoda słów. Naprawdę.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 23 cze 2017, o 13:30
autor: Joanna_Plus
tokarq,

przykro mi z powodu tej sytuacji :-(. Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Przekażę wówczas sprawę do obsługi sklepu internetowego.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 23 cze 2017, o 14:17
autor: tokarq
Joanna_Plus

Wysłane, natomiast dział internetowy nie potrafił tego logistycznie udźwignąć przez dwa dni, mam nadzieje że teraz sprawa trafi do kogoś kompetentnego.

A i sugestia taka co by "naprawić system". W środę dzwonił telefon z plusa, okazało się że to automat, i teraz najlepsze: dzwoni automat i mówi "proszę o cierpliwość, Brak aktualnie wolnych konsultantów". o.O zatkało mnie. Potem dzwonił ten numer drugi raz, a następnie na inny numer, zarejestrowany na tego samego właściciela dzwonił kolejny konsultant z ofertą. Wygląda na to że zgody marketingowe przeszły przez system mimo że zamówienie nie chciało.

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

: 23 cze 2017, o 14:35
autor: Joanna_Plus
tokarq,
tokarq pisze:Wysłane
Wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
tokarq pisze:dzwoni automat i mówi "proszę o cierpliwość
Z jakiego numeru nastąpiło to połączenie?
tokarq pisze:dzwonił kolejny konsultant z ofertą
To był ten sam numer i połączenie dotyczyło umów kontraktowych?