Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 cze 2013, o 12:59
Jak wyłączyć pakiet 125mb na próbę 50/42
Witam, tak jak w temacie. Jestem zachwycony, że mogłem przedłużyć z Waszą siecią umowę, konsultant w plusie mówił mi, żebym wyłączyć pakiet próbny i włączył tak jak dotychczas używałem pakiet Non stop. Więc pytam się jaki jest kod na wyłączenie pakietu 125mb na próbę, kwota doładowania: 50zł liczba doładowań: 42
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 17 cze 2013, o 08:56 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Jak wyłączyć pakiet 125mb na próbę 50/42
*136*01*22#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Witaj intervensei,
proszę sprawdź przed założeniem nowego wątku, czy taki lub podobny już przypadkiem nie istnieje.
Pamiętaj, że po wyłączeniu pakietu, połączenia z internetem będą rozliczane zgodnie z cennikiem taryfy.
proszę sprawdź przed założeniem nowego wątku, czy taki lub podobny już przypadkiem nie istnieje.
Pamiętaj, że po wyłączeniu pakietu, połączenia z internetem będą rozliczane zgodnie z cennikiem taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Witam,
Jak mam wyłączyć pakiet internetowy 125 mb, skoro kod podany w umowie (36 doladowań za 30 zł - *136*01*12#) nie działa? Żeby nie było, kilka razy próbowałam, a jednak od miesięcy ciągle pobiera mi z konta 6 zł.
Jak mam wyłączyć pakiet internetowy 125 mb, skoro kod podany w umowie (36 doladowań za 30 zł - *136*01*12#) nie działa? Żeby nie było, kilka razy próbowałam, a jednak od miesięcy ciągle pobiera mi z konta 6 zł.
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Na pewno ten masz aktywny? *121# *136#
Spróbuj przez ebok *110# albo plus on-line
Spróbuj przez ebok *110# albo plus on-line
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Po wbiciu *121# przychodzi sms o treści: Aktywne pakiety: 2000MMSow do sieci Plus, Xber Mech, Fun scan
po wbiciu *136# - Aktywne promocje: Nielimitowane SMS-y w Plusie, Nielimitowane rozmowy w Plusie, 39 gr za rozmowe w Plusie, Promocja z pakietem 125 MB(30/48)
Przez *121# też próbowałam, nie pisało nic o dezaktywacji pakietu, llecz o aktywacji
Pakiety -> Internet/wap -> Pakiet Internetowy 25 Mb/ pakiet internetowy 125 MB/ Pakiety internetowe non stop (nie aktywowalam zadnych z nich) -> AKtywacja Pakiet Internetowy 125 MB
co do plusa online - poprosze o te rzekome eHaslo, nie moge sie dodzwonic ;/
po wbiciu *136# - Aktywne promocje: Nielimitowane SMS-y w Plusie, Nielimitowane rozmowy w Plusie, 39 gr za rozmowe w Plusie, Promocja z pakietem 125 MB(30/48)
Przez *121# też próbowałam, nie pisało nic o dezaktywacji pakietu, llecz o aktywacji
Pakiety -> Internet/wap -> Pakiet Internetowy 25 Mb/ pakiet internetowy 125 MB/ Pakiety internetowe non stop (nie aktywowalam zadnych z nich) -> AKtywacja Pakiet Internetowy 125 MB
co do plusa online - poprosze o te rzekome eHaslo, nie moge sie dodzwonic ;/
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
W mixie nie ma ehasła, wpisujesz zamiast tego 4 ostatni cyfry kodu PUK.
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Czyli była umowa na 48 doładowań a nie 36 i kod jest taki *136*11*14#
E-hasłem są 4 ostatnie cyfry kodu PUK, który możesz uzyskać dzwoniąc do BOK-u
E-hasłem są 4 ostatnie cyfry kodu PUK, który możesz uzyskać dzwoniąc do BOK-u
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Na umowie pisze, że 36 doładowań, więc nie rozumiem, skąd mi się wzięło 48, Czyżby umowa została źle spisana?
Pakiet dezaktywujący podany przez Was rzeczywiście działa. Dzięki :)
Pakiet dezaktywujący podany przez Was rzeczywiście działa. Dzięki :)
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Wiemy to z pakietów z kodu *136# Promiocja z pakietem int.125 MB 30/48
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Witaj milla,
na umowie faktycznie widnieje wariant 36 doładowań?
na umowie faktycznie widnieje wariant 36 doładowań?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z pakietami internetowymi.
Witam.
Przeszedłem na Mix 6 i wraz z pierwszym doładowaniem otrzymałem darmowy pakiet internetowy 125 mb. Wolałem jednak zakupić pakiet non stop więc dezaktywowałem darmowy pakiet 125 mb (w wiadomości sms dostałem informację o pozytywnej dezaktywacji pakietu). Następnie zakupiłem pakiet non stop 150 mb za 9 zł.
Jakież było moje zdziwienie,gdy po sprawdzeniu pakietów kodem *121# okazało się, że darmowy pakiet 125 mb wciąż widnieje na tej liście. Czy nie powinien on czasem zniknąć ? Nie chcę, aby pakiet 125 mb się przedłużał skoro z niego nie korzystam.
Reasumując :
- Po wpisaniu kodu *121# ukazuje mi się darmowy pakiet 125 mb (przypomnę, iż został on przeze mnie dezaktywowany wcześniej )
- Po wpisaniu kodu *136# ukazuje mi się pakiet non stop 150 mb z którego aktualnie korzysta telefon podczas transmisji danych
Tak więc - czy to normalne, że pakiet 125 mb nadal tam widnieje, mimo tego, iż został dezaktywowany ? Czy muszę się obawiać automatycznego przedłużania tego pakietu ?
Pozdrawiam
Przeszedłem na Mix 6 i wraz z pierwszym doładowaniem otrzymałem darmowy pakiet internetowy 125 mb. Wolałem jednak zakupić pakiet non stop więc dezaktywowałem darmowy pakiet 125 mb (w wiadomości sms dostałem informację o pozytywnej dezaktywacji pakietu). Następnie zakupiłem pakiet non stop 150 mb za 9 zł.
Jakież było moje zdziwienie,gdy po sprawdzeniu pakietów kodem *121# okazało się, że darmowy pakiet 125 mb wciąż widnieje na tej liście. Czy nie powinien on czasem zniknąć ? Nie chcę, aby pakiet 125 mb się przedłużał skoro z niego nie korzystam.
Reasumując :
- Po wpisaniu kodu *121# ukazuje mi się darmowy pakiet 125 mb (przypomnę, iż został on przeze mnie dezaktywowany wcześniej )
- Po wpisaniu kodu *136# ukazuje mi się pakiet non stop 150 mb z którego aktualnie korzysta telefon podczas transmisji danych
Tak więc - czy to normalne, że pakiet 125 mb nadal tam widnieje, mimo tego, iż został dezaktywowany ? Czy muszę się obawiać automatycznego przedłużania tego pakietu ?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, o 09:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Automatyczne włączanie Pakietu Internetowego - 125 MB
Witaj Xenhil,
wpisując kod na dezaktywację 125 MB, następuje wyłączenie promocji. Tym samym nie jest ona później wyświetlana pod kodem *136#. Skutkuje to tym, że przy kolejnym zasileniu numeru, nie będzie naliczana oplata 6 zł i pakiet nie będzie automatycznie dodawany.
Wpisanie kodu dezaktywacyjnego, nie powoduje wyłączenia przyznanego już pakietu (widocznego pod kodem *121#). Wyłączy się on, po upływie terminu ważności (31 dni).
wpisując kod na dezaktywację 125 MB, następuje wyłączenie promocji. Tym samym nie jest ona później wyświetlana pod kodem *136#. Skutkuje to tym, że przy kolejnym zasileniu numeru, nie będzie naliczana oplata 6 zł i pakiet nie będzie automatycznie dodawany.
Wpisanie kodu dezaktywacyjnego, nie powoduje wyłączenia przyznanego już pakietu (widocznego pod kodem *121#). Wyłączy się on, po upływie terminu ważności (31 dni).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dezaktywacja pakietu 125mb na próbe
Od pewnego czasu mam problem z wyłączeniem tego pakietu, kilka miesięcy temu próbowałem go wyłączyć, przychodziło potwierdzenie że pakiet został zdezaktywowany a na drugi dzień automatycznie wykupiło ten pakiet. próbowałem kilka razy ale niestety jestem bezsilny i nie mogę sobie z tym poradzić. Dziś napisało że jutro wykupi ten pakiet, a po wysłaniu kody dezaktywującego przyszło potwierdzenie że ta promocja jest już nieaktywna lub nie była aktywowana a i tak jutro go wykupi .... Pomocy!
Ostatnio zmieniony 11 lip 2013, o 08:33 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: dezaktywacja pakietu 125mb na próbe
Na ile doładowań i jaką kwotą była podpisana umowa?