Teleprzelew - przekazanie środków.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 cze 2013, o 14:37
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
@Joanna_Plus @pepcia2 dzięki za informacje :)
Brak możliwości wykonania Teleprzelewu
Chciałem znajomej przekazać pieniądze na jej konto korzystając z usługi Teleprzelew. Ostatni raz korzystałem z przelewu 8 sierpnia. Początkowo myślałem, że limit jest miesięczny, więc spróbowałem wysłać przelew 1 września. Otrzymałem wtedy wiadomość zwrotną:
Sprawdziłem więc i okazało się, że limit jest na 30 dni, dlatego poczekałem do 7 września i ponowiłem próbę wysłania przelewu. Tym razem dostałem odpowiedź:Usluga niedostepna dla numeru 601XXXXXX(mój numer)
Spróbowałem więc wczoraj, odpowiedź jak za pierwszym razem:Limit przelewow wykorzystany ? usluga niedostepna czasowo.
Tak samo jest również dzisiaj. Moja taryfa to Nowy Plus Internet na Kartę, taryfa jaką ma znajoma to Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów. Wcześniej nie miałem problemów z korzystaniem z usługi Teleprzelew, bez problemu wysyłałem też do tej znajomej przelewy.Usluga niedostepna dla numeru 601XXXXXX(mój numer)
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2014, o 12:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Kamil1000,
osoba przyjmująca środki, nie wykorzystała już miesięcznego limitu przelewów?
osoba przyjmująca środki, nie wykorzystała już miesięcznego limitu przelewów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale przez to łączenie tematów nie dostałem powiadomienia. Osoba, do której chciałem wysłać przelew nie miała przekroczonego limitu. Informacja z niedostępną usługą dotyczyła akurat mojego numeru. Niemniej jednak dzisiaj już udało się wysłać przelew. Bardzo dziękuję za chęć pomocy. :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Kamil1000,
super , dzięki za informację.
super , dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Numer przelewajacego w Nowa Taryfa Simplus, # odbierajacego przelew w taryfie PNK rok waznosci konta.
Próba przelania dzis. Informacja zwrotna, że usługa niedosępna dla przelewającego.
To nasz Pierwszy Raz wiec niema mowy o przekroczeniu limitów kwoty i czestotliwości.
Jakies pomysły?
Próba przelania dzis. Informacja zwrotna, że usługa niedosępna dla przelewającego.
To nasz Pierwszy Raz wiec niema mowy o przekroczeniu limitów kwoty i czestotliwości.
Jakies pomysły?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
rafikius,
wcześniej usługa działała na tym numerze?
wcześniej usługa działała na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Witam
Proszę o informację co robię źle podczas przekazania kwoty. Dostałem wiadomość że usługa jest niedostępna dla mojego numeru. mam simplusa z taryfą pisz mów dobowy a drugi numer ma taryfę nowa taryfa simplus. Kwota przekazywana 20 zł. Nigdy wcześniej nie korzystałem z takiej możliwości. Proszę o poradę jak poprawnie wykonać teleprzelew. Z góry dziękuję.
Proszę o informację co robię źle podczas przekazania kwoty. Dostałem wiadomość że usługa jest niedostępna dla mojego numeru. mam simplusa z taryfą pisz mów dobowy a drugi numer ma taryfę nowa taryfa simplus. Kwota przekazywana 20 zł. Nigdy wcześniej nie korzystałem z takiej możliwości. Proszę o poradę jak poprawnie wykonać teleprzelew. Z góry dziękuję.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Usługa Teleprzelew obejmuje numery z oferty SIMPLUS (zarówno nr przekazujący jak i odbierający środki). Na numerach z oferty 36.6 usługa nie działa.
Regulamin promocji Teleprzelew pkt 1 odnośnik nr 2
Poniżej link do tematu:
TelePrzelew w 36i6 z odpowiedzią Specjalisty Plusa.
Regulamin promocji Teleprzelew pkt 1 odnośnik nr 2
Poniżej link do tematu:
TelePrzelew w 36i6 z odpowiedzią Specjalisty Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Jak napisałem w swym poście:Joanna_Plus pisze:rafikius,
wcześniej usługa działała na tym numerze?
"To nasz Pierwszy Raz wiec niema mowy o przekroczeniu limitów kwoty i czestotliwości.
Jakies pomysły?
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
A jak pozostałe warunki wymienione w pkt 5 Regulaminu (link we wcześniejszym poście)?rafikius pisze:(...) Informacja zwrotna, że usługa niedosępna dla przelewającego.
To nasz Pierwszy Raz wiec niema mowy o przekroczeniu limitów kwoty i czestotliwości.
Jakies pomysły?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
ugh!
Przeczytałem i zweryfikowałem prawdziwośc wszystkich punktów promocji.
Spełniamy je.
Co mogę teraz zrobic?
Przeczytałem i zweryfikowałem prawdziwośc wszystkich punktów promocji.
Spełniamy je.
Co mogę teraz zrobic?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
rafikius,
realizowałam dwa Teleprzelewy w ostatnią niedzielę i usługa działała poprawnie.
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer dokonujący przelewu i numer, który środki miał otrzymać + datę i godzinę ostatniej próby. Poproszę wówczas o weryfikacje tego przypadku.
realizowałam dwa Teleprzelewy w ostatnią niedzielę i usługa działała poprawnie.
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer dokonujący przelewu i numer, który środki miał otrzymać + datę i godzinę ostatniej próby. Poproszę wówczas o weryfikacje tego przypadku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Moje pytanie, bo nie robiłem przelewów.
Regulamin mówi:
Aby zlecić realizację Przekazu Przekazujący musi wysłać wiadomość SMS na numer 5511
o treści: P X yyyyyyyyy
(gdzie P oznacza komendę Usługi, X oznacza wartość Przekazu w pełnych złotych a yyyyyyyyy oznacza numer telefonu przyjmującego)
Czy przykładowa treść ma wyglądać tak:
P_20_000000000
-gdzie podkreślniki oznaczają spację
Czy tak:
P20000000000
czyli bez spacji
Jak widać, kwota teleprzelewu to 20PLN.
Regulamin mówi:
Aby zlecić realizację Przekazu Przekazujący musi wysłać wiadomość SMS na numer 5511
o treści: P X yyyyyyyyy
(gdzie P oznacza komendę Usługi, X oznacza wartość Przekazu w pełnych złotych a yyyyyyyyy oznacza numer telefonu przyjmującego)
Czy przykładowa treść ma wyglądać tak:
P_20_000000000
-gdzie podkreślniki oznaczają spację
Czy tak:
P20000000000
czyli bez spacji
Jak widać, kwota teleprzelewu to 20PLN.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
Oczywiście między P, kwotą i numerem telefonu musi być spacja. Zawsze tak wpisuję i nie ma najmniejszego problemu z przekazaniem środków; oczywiście przy spełnieniu pozostałych warunków.
Jeśli treść SMS-a wysłanego na nr 5511 będzie nieprawidłowa, to przekazanie środków nie dojdzie do skutku, a system wyśle do Ciebie wiadomość następującej treści:
Jeśli treść SMS-a wysłanego na nr 5511 będzie nieprawidłowa, to przekazanie środków nie dojdzie do skutku, a system wyśle do Ciebie wiadomość następującej treści:
Za wysłanie każdej wiadomości na nr 5511 (nawet tej nieprawidłowej) pobierana jest opłata w wysokości 5 gr.Zła składnia polecenia. Aby przelać kwotę na inny numer telefonu wpisz P KWOTA NUMERTELEFONU.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec