Joanna_Plus pisze:rafikius,
realizowałam dwa Teleprzelewy w ostatnią niedzielę i usługa działała poprawnie.
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer dokonujący przelewu i numer, który środki miał otrzymać + datę i godzinę ostatniej próby. Poproszę wówczas o weryfikacje tego przypadku.
Dziekuję za chęc pomocy. Dzis usluga zadzialala bez problemu.
Ale nadal jestem ciekawy co bylo przyczyna ostatniej niemoznosci.
Skrobne info z zadanymi danymi na PW.
Dzisiaj chciałem po raz pierwszy skorzystać z usługi teleprzelew, jednak dostał zwrotnego smsa, że usługa jest niedostępna dla mojego numeru. Chciałem przelać środki ze swojego konta (PNK Rok Ważności Konta) na numer na kartę z taryfą Więcej w Plusie. Czy w tych taryfach jest to niemożliwe czy to jakiś błąd?
Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ wykonałem wczoraj teleprzelew 10zł na inny numer, potem okazało sie żę nastapiła pomyłka i to nie na ten numer miał pojść teleprzelew. W dodatku ten numer na który przelałem 10zł jest niedostepny już od dawna bo wlasciciel mowi że juz nie ma tego numeru, jak dzwone na niego to włącza sie poczta głosowa, a przelew miał być na inny numer. Czy można to cofnąć spowrotem żeby do mnie wróciło te 10zl??? Mogę podać na emaila te numery telefonów.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2014, o 14:05 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków / ten sam temat.
Witam. Od 24h nie mogę zrobić teleprzelewu. Czy usługa działa? Chcę przelać 10zł ze swojego numeru na inny. Numery spełniają warunki usługi
Dlaczego też Plus pobiera opłatę za niezrealizowaną usługę? Próbując kilkanaście razy mam komunikat "usługa chwilowo niedostępna.Spróbuj później" lub "usługa niedostępna dla numeru....." a za każdego sms-a pobiera. Według mnie to nieuczciwe pobierać pieniądze za nie zrealizowaną usługę .
Ostatnio zmieniony 3 mar 2015, o 13:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki – ten sam temat.